Vis mig jeres Mors Dag gave... :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2010

karina1980

ingenting.....

men det har jeg hellere ikke fået de andre år, jeg har så overrasket min mor med blomster idag, hun havde ellers sagt hun ikke var hjemme og vi ikke skulle komme.

men så smuttede vi ud i deres fodbold/klubhus hvor hun står i kiosk og overraskede hende, og hvor blev hun glad

min svigermor får sin om lidt, når vi skal ned og spise hos dem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2010

Diana...

MoarJ skriver:

Det er jo også kanon dejligt... Kæresten og Julie mente lige at jeg skulle have en buket... Vi plejer heller ikkegå op i det... Det skulle det idag...

Jeps det er det. Men jeg fik så også lige blomster da manden kom hjem fra arbejde. 

Anmeld

9. maj 2010

NinaNymannMadsen

jeg fik ingen ting, for kæresten mener asta er for lille til at ku give mig noget og han kunne ikke drømme om at købe noget til mig. han købte ikk en gang en til hans egen mor, han blev kun skrevet på kortet sammen med hans bror og søster

Anmeld

9. maj 2010

Ni-ko-li-ne

jeg fik en smuk Calla potteplante (som jeg havde fablet om længe), den på billedet er hvid men min er bordeaux/lyserød/hvid og noget tøj som jeg selv får lov at shoppe;0)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. maj 2010

Jeamou

Jeg fik disse fine smykker - hjemmeproduceret i SFO - af min bonus datter på 8 år:

Anmeld

9. maj 2010

nannanadja

af min kæreste og børn har jeg fået ghd glattejern      længe ønsket mig

af min mor fra ungerne af  - 2green gate kopper og kande og lækkert chokolade fra fionas verden.dk

min farfar kom med blomster-en smuk buket.

så har fået lidt gaver idag...dejligt

Anmeld

9. maj 2010

JustAnotherName

Manden og jeg havde årsdag i tirsdags, så der fik jeg denne smukke buket

Og så fik jeg denne smukke buket af mine børn idag til "mors dag"
(- min mand var så betænksom at ordne det for dem - hehe)

SÅ JEG ER PÅ INGEN MÅDER BLEVET SNYDT! 

Anmeld

9. maj 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

MoarJ skriver:

Er ikke selv klar over hvad blomsten hedder den du snakkr om, men flot det er den...

Den kaldes en Flamingoblomst

De gror som en grøn plante der blomstrer, og fås i lidt forskellige rødelige nuancer. De er drøn flotte!

Anmeld

9. maj 2010

Stumpen

Jeg fik sådan en her i hvid og regner jo  nu med at få de to andre størrelser i fødselsdagsgave

Anmeld

9. maj 2010

Stumpen

Stumpen skriver:

Jeg fik sådan en her i hvid og regner jo  nu med at få de to andre størrelser i fødselsdagsgave

Nå men jeg kan åbenbart ikke ligge billeder ind, men på billedet skulle der være en norman swing vase

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.