Vis mig jeres Mors Dag gave... :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.631 visninger
50 svar
0 synes godt om
9. maj 2010

Mira0911

Ja vis mig jeres Mors Dag gave/buket hvad I nu ellers har fået...

Jeg har fået en SUPER flot Buket af Julie og kæresten...

FANTASTISK FLOT!!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2010

B&J

øvv det er taget på mobilen rimelig dårligt...

men kæresten har selv valgt blomsterne fra daniel og ham såå den er bare super flot...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. maj 2010

Mira0911

B&J skriver:

øvv det er taget på mobilen rimelig dårligt...

men kæresten har selv valgt blomsterne fra daniel og ham såå den er bare super flot...

Hvor er den fin...

Anmeld

9. maj 2010

LinLin

Ta-dah!:

ingenting

(det går vi ikke op i herhjemme!)

Anmeld

9. maj 2010

sarahb

Jeg fik med bud en flot flot buket samt 2 store chokolade/marcipan hjerter af min dejlige veninde. med det dejligse kort, hvor der stod at hun beyndrede mine egenskab som mor osv. SÅ SKØNT, så tudede jeg.

Og af min mor og vores søn har jeg fået 1000kr til shopping i usa(vi rejser d.2juni)
Og af min søn og mand har jeg fået en ting jeg skal vælge i usa, han ville ikke købe noget her for jeg kan helt sikkert finde fede ting der til meget billigere penge (ønsker min nemlig brændende en burberry trench coat) Så den skal vi da finde derover..

Mange ting fik jeg, og det forventede jeg slet ikk så det er jo SKØNT

Anmeld

9. maj 2010

Diana...

sarahb skriver:

Jeg fik med bud en flot flot buket samt 2 store chokolade/marcipan hjerter af min dejlige veninde. med det dejligse kort, hvor der stod at hun beyndrede mine egenskab som mor osv. SÅ SKØNT, så tudede jeg.

Hold da op det var virkelig sødt 

Anmeld

9. maj 2010

Diana...

Her har jeg fået et kæmpe kys en masse kærlighed og en masse kram og mere kan jeg ikke ønske mig 

Anmeld

9. maj 2010

Mira0911

Diana... skriver:

Her har jeg fået et kæmpe kys en masse kærlighed og en masse kram og mere kan jeg ikke ønske mig 

Det er jo også kanon dejligt... Kæresten og Julie mente lige at jeg skulle have en buket... Vi plejer heller ikkegå op i det... Det skulle det idag...

Anmeld

9. maj 2010

TbCp

Den bedste gave var at min datter sov til kl 9 så jeg fik lov at sove længe :-)
Derudover havde min mand dækket lækkert morgenbord.
Jeg havde fødselsdag i fredags så fik gaver der, derfor havde jeg bare ønsket at sove længe + mad fra bageren.

Anmeld

9. maj 2010

B&J

MoarJ skriver:

Hvor er den fin...

mange tak og din er også super smuk... elser den blomst der sidder i midten er ikke så god til blomster men kan da se den er smuk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.