Vis mig jeres Mors Dag gave... :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2010

Lone Jakobsen

jeg var alene med mine unger her til morgen. så havde slet ikke regnet med noget. kl 6,20 var jeg ude og skifte Rasmus da 3 hold fusser pludselig kommer trippende op af trappen. de smutter forbi mig uden at hilse. og da jeg går ind i soveværelset igen, ligger der en kæmpe gave som indeholder den største æske chokolade jeg har set, ungerne kom styrtende ind og ku slet ikke lade være med at grine  senere da vi står og gør kagen klar, kommer der pludselig et bud med blomster, en fin buket med 5 roser, en fra hvert af mine dejlige børn/bonus børn.

ungerne ku slet ikke stoppe med at grine, jeg var helt målløs, havde ikke haft nogen ide om hvad de havde for. og var virkelig stolt over at de havde holdt tæt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2010

1977

Profilbillede for 1977

Jeg fik lov til en time på øjet her i eftermiddag - det var min gave

Anmeld

9. maj 2010

oo

nåhjo! og så fik jeg også en dejlig mail fra min veninde, der skrev at hun i nat havde drømt at jeg fødte den smukkeste lille dreng, der skulle hedde Regn

Anmeld

9. maj 2010

Lady Marion <3

Dejlige børn jeg har , jeg fik en buket blomster med interflora , nattøj og et sæt undertøj

Anmeld

9. maj 2010

Mira0911

Muffi . skriver:

Dejlige børn jeg har , jeg fik en buket blomster med interflora , nattøj og et sæt undertøj

Hvor lækkert...

Anmeld

9. maj 2010

LinLin

wamse skriver:

Jeg var på nettet og bestilte min egen gave

Jeg har også lige fået ny tlf - kan da bare sige det var MIN mors dag gave 

Anmeld

9. maj 2010

iris-mor

Faren tog baby og storesøster og drog til bager en laaang tur mens jeg lå og gassede i sengen. Efterfølgende var der morgenmad og et gavekort til min favorit tøjbutik. Efter frokost hjalp vi min far med at fejre hans mors dag (vores olde) med en tur på museum og kaffe og kage. Nu skal der bare slappes af.

Ida

Anmeld

9. maj 2010

N&J

Min datter havde sørme været i Bahne og hente et gavekort, som jeg, min søster og sørme om onkel ikke også fik en, da vi var hjemme med morgenmad og lidt gaver til mormor.. så dejligt og en meget dygtig ige jeg har mig.. hihi

Anmeld

9. maj 2010

Findusinde

Ih jeg fik en wii fit..

Anmeld

9. maj 2010

hc=k

Sidste år fik jeg ingenting fordi min kæreste mente at jeg havde fået nok i vores søn. I år fik jeg heller ikke noget, men jeg får en spenning ring når vi engang får tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.