myrekryb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2010

anna-jonas

Bravo, Trine...............sig til Søren, at han skal holde mund, med sit "på landet blander man sig ikke"..................selvfølgelig blander man sig, det har man pligt til, som menneske og snart forældre. Godt at du lyttede til din mavefornemmelse..................for jeg tror at du, lige som jeg kan "mærke" børn, hvis du forstår. Det er ikke altid en rar evne at have.................For hold op, der er nogle børn, der bare ikke har det godt.

Knus til dig, min søde Trine.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2010

oo

Bravo, Trine...............sig til Søren, at han skal holde mund, med sit "på landet blander man sig ikke"..................selvfølgelig blander man sig, det har man pligt til, som menneske og snart forældre. Godt at du lyttede til din mavefornemmelse..................for jeg tror at du, lige som jeg kan "mærke" børn, hvis du forstår. Det er ikke altid en rar evne at have.................For hold op, der er nogle børn, der bare ikke har det godt.

Knus til dig, min søde Trine.

nej, bestemt ikke sjovt

jeg spurgte ham om han virkelig selv ville blive sur hvis nogen ringede senere på aftenen for at tjekke at alt var ok, hvis det var vores barn det drejede sig om, og der sagde han jo "nej selvfølgelig ikke!", så jeg forstår ikke helt hans logik!

knus til dig, sødeste lille Mette (jeg drømte forresten om anna i nat, jeg havde hende med til et eller anden optog hvor hun dansede og dansede i prinsessekjole )

Anmeld

9. maj 2010

Diana...

Puha en gyser jeg blev helt dårlig til dit næste indlæg  Super du ringet til dem så der ro i maven igen  Synes du gjorde det helt rigtige. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.