nåh! opdatering!!
Søren blev rigtig sur og sagde jeg ikke egnede mig til at bo på landet når jeg skal blande mig i andres sager og at "det var sådan noget Ida gjorde" (hans mor, som vel at mærke boede på lars tyndskids marker hele sit liv!).
men så egner jeg mig ikke til det, bla bla!
jeg krakkede adressen og ringede og talte med hans mor. hun blev lidt mærkelig tror jeg, men jeg forklarede at vi bare var blevet nervøse fordi han virkede så forvirret og at vi lige ville sikre os at de var hjemme. og så blødte hun op og sagde at ja, han havde fortalt hende hele historien da hun kom hjem fra arbejde, så hun vidste godt hvad der var sket. han havde aldrig været videre end den store bakke, så derfor kunne han ikke finde hjem. og så er han for lille til at kende klokken, så han vidste ikke hvornår hun rigtig kom hjem, men gik hende i møde da han synes at det burde være nu. så sagde jeg at det var også helt fint, vi var bare blevet så nervøse fordi han virkede så forvirret, så jeg ville lige sikre mig, at der var nogen hjemme osv., og så sagde hun "jamen han har det rigtig godt nu og vi er rigtig glade for I kørte ham hjem" 
så det var godt. hun lød sød og rar og det var drengen der tog telefonen, og der lød han som en helt normal lille dreng, så jeg er rolig igen. han har bare været kold og bange, tror jeg, da han kom ind til os, så..puha!
Anmeld