myrekryb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2010

Margorie

Jeg ville nok kontakte politiet for at være på den sikre side, spørge om de ikke lige kan tjekke op på det.. Altså i ville jo have det forfærdeligt hvis i i morgen læser noget frygteligt er sket og i kunne have forhindret det.. Puh jeg gyser helt ved tanken. Stakkels lille dreng :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2010

TbCp

Tjuhl skriver:

så skal jeg ringe 112...politiet hernede har åbent een time om fredagen

aj men...jeg overvejer lidt at krakke dem og finde et telefonnummer...men jeg ved ikke om det bare er os der overreagerer...

Altså dumme politimænd... men hvor hører i så under? Svendborg politi eller? For de må da have et nummer.

Jeg ved simpelthen ikke hvad man gør i sådan en situation, men jeg ville have det rigtig dårligt efterfølgende og ville heller ikke kunne slippe det.

Lusk ned forbi når det er blevet mørkt og kig ind af vinduerne Det skal nok gøre det hele meget bedre

Anmeld

7. maj 2010

Bom

Tjuhl skriver:

så skal jeg ringe 112...politiet hernede har åbent een time om fredagen

aj men...jeg overvejer lidt at krakke dem og finde et telefonnummer...men jeg ved ikke om det bare er os der overreagerer...

Kan du ikke ringe 114?? Det er da sådan et online nummer til politiet, og så kan de stille dig om til det distrekt du skal tale med..

Anmeld

7. maj 2010

quity

nej hvor ubehageligt.

Hvordan kan det være i ik fulgte drengen ind og forklarede forældrene situationen???

Anmeld

7. maj 2010

oo

quity skriver:

nej hvor ubehageligt.

Hvordan kan det være i ik fulgte drengen ind og forklarede forældrene situationen???

vi var bare helt forvirrede og sad bare og gloede på hinanden og så kørte vi hjem, og bare sad og fik det dårligere og dårligere

Anmeld

7. maj 2010

oo

nåh! opdatering!!

Søren blev rigtig sur og sagde jeg ikke egnede mig til at bo på landet når jeg skal blande mig i andres sager og at "det var sådan noget Ida gjorde" (hans mor, som vel at mærke boede på lars tyndskids marker hele sit liv!).

men så egner jeg mig ikke til det, bla bla!

jeg krakkede adressen og ringede og talte med hans mor. hun blev lidt mærkelig tror jeg, men jeg forklarede at vi bare var blevet nervøse fordi han virkede så forvirret og at vi lige ville sikre os at de var hjemme. og så blødte hun op og sagde at ja, han havde fortalt hende hele historien da hun kom hjem fra arbejde, så hun vidste godt hvad der var sket. han havde aldrig været videre end den store bakke, så derfor kunne han ikke finde hjem. og så er han for lille til at kende klokken, så han vidste ikke hvornår hun rigtig kom hjem, men gik hende i møde da han synes at det burde være nu. så sagde jeg at det var også helt fint, vi var bare blevet så nervøse fordi han virkede så forvirret, så jeg ville lige sikre mig, at der var nogen hjemme osv., og så sagde hun "jamen han har det rigtig godt nu og vi er rigtig glade for I kørte ham hjem"

så det var godt. hun lød sød og rar og det var drengen der tog telefonen, og der lød han som en helt normal lille dreng, så jeg er rolig igen. han har bare været kold og bange, tror jeg, da han kom ind til os, så..puha!

Anmeld

7. maj 2010

TbCp

Tjuhl skriver:

nåh! opdatering!!

Søren blev rigtig sur og sagde jeg ikke egnede mig til at bo på landet når jeg skal blande mig i andres sager og at "det var sådan noget Ida gjorde" (hans mor, som vel at mærke boede på lars tyndskids marker hele sit liv!).

jeg krakkede adressen og ringede og talte med hans mor. hun blev lidt mærkelig tror jeg, men jeg forklarede at vi bare var blevet nervøse fordi han virkede så forvirret og at vi lige ville sikre os at de var hjemme. og så blødte hun op og sagde at ja, han havde fortalt hende hele historien da hun kom hjem fra arbejde, så hun vidste godt hvad der var sket. han havde aldrig været videre end den store bakke, så derfor kunne han ikke finde hjem. og så er han for lille til at kende klokken, så han vidste ikke hvornår hun rigtig kom hjem, men gik hende i møde da han synes at det burde være nu. så sagde jeg at det var også helt fint, vi var bare blevet så nervøse fordi han virkede så forvirret, så jeg ville lige sikre mig, at der var nogen hjemme osv., og så sagde hun "jamen han har det rigtig godt nu og vi er rigtig glade for I kørte ham hjem"

så det var godt. hun lød sød og rar og det var drengen der tog telefonen, og der lød han som en helt normal lille dreng, så jeg er rolig igen. han har bare været kold og bange, tror jeg, da han kom ind til os, så..puha!

Det var godt du fik ringet Trine!!!

Har mavenfornemmelsen det så ok nu? Jeg tror heller ikke jeg ville have kunne sluppet det!

Anmeld

7. maj 2010

oo

TbCp skriver:

Det var godt du fik ringet Trine!!!

Har mavenfornemmelsen det så ok nu? Jeg tror heller ikke jeg ville have kunne sluppet det!

jep, MEGET bedre - og Søren blev jo også glad bagefter, den torsk!

Anmeld

7. maj 2010

mamalicious

Tjuhl skriver:

nåh! opdatering!!

Super sejt gået !!! Og tak for det.... sad i sofaen og blev helt urolig!!... Jeg så også en gyserscene for mig,da jeg læste den første...

Anmeld

7. maj 2010

dorthemus

Føj for en ubehagelig oplevelse. Skide godt, at du lyttede til din mavefornemmelse og fik fulgt op med den....bare flere var som dig  Man skal sgu´ da reagere!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.