mavebillede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2010

Dictes mor

Næææ, hvor er du dog fin! Det er dog dejligt at se dig med mave på, hvor er det skønt! Og sikke en fin lille kugle du har på maven Hvor langt er du henne nu?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2010

Barbamama

Tjuhl skriver:

så fandt jeg ud af at bruge selvudløser knappen på mit kamera (efter 2 1/2 år ssssccchhh!), så her er dugfriske mavebilleder fra en våd puddelhund (jeg var lige kommet ud af badet )

på nummer 2 billeder fandt jeg endda ud af at bruge blitzen også

jeg er idag 17+2 og er stadig +0 kg, men maven vokser da (selvom Søren lige har kommeneteret at jeg stritter med den når jeg tager billeder!)

smukke smukke Trine.!!!!

Anmeld

8. maj 2010

oo

Majastina skriver:

Næææ, hvor er du dog fin! Det er dog dejligt at se dig med mave på, hvor er det skønt! Og sikke en fin lille kugle du har på maven Hvor langt er du henne nu?

17 uger og 3 dage nææææææsten halvvejs! det er ikke til at fatte!

(og Søren har lige sagt i tlf til sin søster "nej, man  kan ikke rigtig se hun er gravid endnu" hmmmm!!)

Anmeld

8. maj 2010

Ida.

Ja den der med drømmene er rigtig sjov - jeg har i BEGGE graviditeter drømt, at jeg ventede en pige meget tidligt i forløbet - længe før vi kunne få det at vide! Og pigerne i drømmene var ikke ens - men det var den samme pige, jeg drømte om i graviditeten med Annika - og den samme pige i graviditeten med Lina....spooky!

Anmeld

8. maj 2010

oo

idamaria83 skriver:

Ja den der med drømmene er rigtig sjov - jeg har i BEGGE graviditeter drømt, at jeg ventede en pige meget tidligt i forløbet - længe før vi kunne få det at vide! Og pigerne i drømmene var ikke ens - men det var den samme pige, jeg drømte om i graviditeten med Annika - og den samme pige i graviditeten med Lina....spooky!

spooooooky!

men vi må vente til oktober med at få mysteriet opklaret

Anmeld

10. maj 2010

Dictes mor

Tjuhl skriver:

17 uger og 3 dage nææææææsten halvvejs! det er ikke til at fatte!

(og Søren har lige sagt i tlf til sin søster "nej, man  kan ikke rigtig se hun er gravid endnu" hmmmm!!)

Ja det har han altså ikke ret i, for det kan man sagtens se Og tænk sig en gang, næsten halvvejs, gud hvor går tiden stærkt!

Anmeld

10. maj 2010

oo

Majastina skriver:

Ja det har han altså ikke ret i, for det kan man sagtens se Og tænk sig en gang, næsten halvvejs, gud hvor går tiden stærkt!

haha, så prøv at forestille dig hvordan jeg havde det da du fødte!!

Anmeld

10. maj 2010

Dictes mor

Tjuhl skriver:

haha, så prøv at forestille dig hvordan jeg havde det da du fødte!!

Du har ret, og tænk sig, at det er syv uger siden nu, det er jo ikke til at fatte.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.