mavebillede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.627 visninger
47 svar
0 synes godt om
7. maj 2010

oo

så fandt jeg ud af at bruge selvudløser knappen på mit kamera (efter 2 1/2 år ssssccchhh!), så her er dugfriske mavebilleder fra en våd puddelhund (jeg var lige kommet ud af badet )

på nummer 2 billeder fandt jeg endda ud af at bruge blitzen også

jeg er idag 17+2 og er stadig +0 kg, men maven vokser da (selvom Søren lige har kommeneteret at jeg stritter med den når jeg tager billeder!)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2010

Ni-ko-li-ne

Tjuhl skriver:

så fandt jeg ud af at bruge selvudløser knappen på mit kamera (efter 2 1/2 år ssssccchhh!), så her er dugfriske mavebilleder fra en våd puddelhund (jeg var lige kommet ud af badet )

på nummer 2 billeder fandt jeg endda ud af at bruge blitzen også

jeg er idag 17+2 og er stadig +0 kg, men maven vokser da (selvom Søren lige har kommeneteret at jeg stritter med den når jeg tager billeder!)

igen!

hvor er dun smuk Trine!!

Anmeld

7. maj 2010

oo

ka-ri-na skriver:

igen!

hvor er dun smuk Trine!!

taaark! det betyder på en eller anden måde helt vildt meget mere at få at vide når man er gravid end ellers, har jeg opdaget

Anmeld

7. maj 2010

Ni-ko-li-ne

Tjuhl skriver:

taaark! det betyder på en eller anden måde helt vildt meget mere at få at vide når man er gravid end ellers, har jeg opdaget

ja, eller på en anden måde... det er en særlig følelse:0) OG ihhhhhh hvor jeg elsker at du blev gravid! det er simpelthen beviset på at det hjælper at ønske, tro og håbe!!!

Anmeld

7. maj 2010

oo

ka-ri-na skriver:

ja, eller på en anden måde... det er en særlig følelse:0) OG ihhhhhh hvor jeg elsker at du blev gravid! det er simpelthen beviset på at det hjælper at ønske, tro og håbe!!!

de krydsede fingres magt

Anmeld

7. maj 2010

sarahb

Hvor er du bare en dejlig smuk gravis kvinde. Det er helt vildt.
Du er simpelthen en hot mom to be:

Anmeld

7. maj 2010

Vinker

Iiih hvor du strutter  Du ser fantastisk ud. Ingen tvivl overhovedet - Det ligner en gravid mavse og ja, jeg tror den blir stoooor

Og så længe leve selvudløseren - Det er nemlig ikke kun mænd der har sådan en funktion

Anmeld

7. maj 2010

oo

Vinker skriver:

Iiih hvor du strutter  Du ser fantastisk ud. Ingen tvivl overhovedet - Det ligner en gravid mavse og ja, jeg tror den blir stoooor

Og så længe leve selvudløseren - Det er nemlig ikke kun mænd der har sådan en funktion

AHAHAHAHAAAAAA!

Anmeld

7. maj 2010

TbCp

SMUKT!

Anmeld

7. maj 2010

Karo

Hvor er du dog fantastisk smuk med den mave . Jeg er sikker på at den lille bliver lige så smuk som sin mor.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.