mavebillede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2010

oo

tak tøser  I er så søde! jeg synes bare det er såååååå fedt at vise en gravid mave frem - ENDELIG!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2010

MORJESPERSEN

Tjuhl skriver:

så fandt jeg ud af at bruge selvudløser knappen på mit kamera (efter 2 1/2 år ssssccchhh!), så her er dugfriske mavebilleder fra en våd puddelhund (jeg var lige kommet ud af badet )

på nummer 2 billeder fandt jeg endda ud af at bruge blitzen også

jeg er idag 17+2 og er stadig +0 kg, men maven vokser da (selvom Søren lige har kommeneteret at jeg stritter med den når jeg tager billeder!)

Hvor er de smuk gravid og som din mave bare vorkser sig stor og flot.. vildt du allrede er så langt henne syndes lige det var i går du skrev du var gravid..

Anmeld

7. maj 2010

otlitrom

Hvor er du smuk, Trine. Ikke kun maven - hele pakken! Du ligner en dejllig mor!!

Anmeld

7. maj 2010

Klumpe-dumpe

Ih så smukt min Tante Grøn.... Jeg tror det er en lille dreng der gemmer sig derinde..... -Men nu var det jo også ham der var mest i fokus, så mon ikke det var ham der fandt hjem først....

-Og ja så MÅ jeg lige kommentere den der alt for smækre R*V du har... total nice....

Anmeld

7. maj 2010

Bondepigen

Det klæder dig rigtig godt med sådan en mave!!!

Anmeld

7. maj 2010

oo

kitty skriver:

Hvor er du smuk, Trine. Ikke kun maven - hele pakken! Du ligner en dejllig mor!!

taahaaaark

Anmeld

7. maj 2010

oo

malucca09 skriver:

Ih så smukt min Tante Grøn.... Jeg tror det er en lille dreng der gemmer sig derinde..... -Men nu var det jo også ham der var mest i fokus, så mon ikke det var ham der fandt hjem først....

-Og ja så MÅ jeg lige kommentere den der alt for smækre R*V du har... total nice....

det er sjovt du siger det for alle andre holder på en pige - selv Milka!! det blir godt nok spændende!!

Anmeld

8. maj 2010

Bondepigen

Tjuhl skriver:

det er sjovt du siger det for alle andre holder på en pige - selv Milka!! det blir godt nok spændende!!

Jeg synes altså osse det ligner en drengemave....

Men man kan jo blive overrasket, hvad tror I egentlig selv?

Anmeld

8. maj 2010

oo

bondepigen skriver:

Jeg synes altså osse det ligner en drengemave....

Men man kan jo blive overrasket, hvad tror I egentlig selv?

jamen jeg har hele tiden troet det blev en dreng, men alle de drømme jeg har haft om fødslen der får jeg en lille pige der ser præcis ens ud altid, så jeg ved ikke om jeg bare er for dum til at fange et vink med en vognstang Søren har hele tiden troet på en pige.

Anmeld

8. maj 2010

TbCp

Tjuhl skriver:

jamen jeg har hele tiden troet det blev en dreng, men alle de drømme jeg har haft om fødslen der får jeg en lille pige der ser præcis ens ud altid, så jeg ved ikke om jeg bare er for dum til at fange et vink med en vognstang Søren har hele tiden troet på en pige.

Man skal ikke undervurdere de der mænd!

Carsten sagde også gennem hele graviditeten at han troede det blev en pige

Og så så jeg jo lige din ticker.... du er jo snart halvvejs!!!! Syyyygt!

Ved du hvornår du skal til næste scanning?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.