mavebillede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2010

TbCp

Man skal ikke undervurdere de der mænd!

Carsten sagde også gennem hele graviditeten at han troede det blev en pige

Og så så jeg jo lige din ticker.... du er jo snart halvvejs!!!! Syyyygt!

Ved du hvornår du skal til næste scanning?

Og lige endnu en kommentar.

Jeg var ikke ret langt før jeg en nat drømte at jeg ville få en lille sorthåret pige, født 5 uger for tidligt

Altså de drømme der er ret vilde nogen gange

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2010

oo

TbCp skriver:

Man skal ikke undervurdere de der mænd!

Carsten sagde også gennem hele graviditeten at han troede det blev en pige

Og så så jeg jo lige din ticker.... du er jo snart halvvejs!!!! Syyyygt!

Ved du hvornår du skal til næste scanning?

jamen jeg ved ikke, jeg begynder jo at hælde til en pige...men vi er helt enige om herhjemme, at det jo overhovedet ikke gør noget hvem der kommer ud til oktober, vi elsker den bare

jep, vi skal til MD scanningen 20. maj - det er VILDT snart! og ja, det er ret vildt at jeg snart er halvvejs...jeg fatter det overhovedet ikke selv. men jeg må sige, at 2. trimester virkelig er yderst behageligt, det kan jeg godt lide

Anmeld

8. maj 2010

oo

TbCp skriver:

Og lige endnu en kommentar.

Jeg var ikke ret langt før jeg en nat drømte at jeg ville få en lille sorthåret pige, født 5 uger for tidligt

Altså de drømme der er ret vilde nogen gange

jep, det kan jeg godt huske nemlig, og det er også det, der får mig til at tænke. det er også en lille mørkhåret pige jeg får, altså jeg kan se hende helt tydeligt for mig nu , men vi får se, vi får se!

Anmeld

8. maj 2010

TbCp

Tjuhl skriver:

jamen jeg ved ikke, jeg begynder jo at hælde til en pige...men vi er helt enige om herhjemme, at det jo overhovedet ikke gør noget hvem der kommer ud til oktober, vi elsker den bare

jep, vi skal til MD scanningen 20. maj - det er VILDT snart! og ja, det er ret vildt at jeg snart er halvvejs...jeg fatter det overhovedet ikke selv. men jeg må sige, at 2. trimester virkelig er yderst behageligt, det kan jeg godt lide

Et barn bliver det jo nok

Jeg kan huske at jeg faktisk til sidst blev vildt irriteret over alle dem der skulle gå og gætte på køn.... ved ikke hvorfor ... det var bare sådan "HOLD NU KÆÆÆÆFT... JEG VED DET JO IKKE!!!"

Og alligevel gør jeg det samme nu

20 maj! Ja det er jo lige om lidt.... det bliver godt at se den lille igen

Anmeld

8. maj 2010

TbCp

Tjuhl skriver:

jep, det kan jeg godt huske nemlig, og det er også det, der får mig til at tænke. det er også en lille mørkhåret pige jeg får, altså jeg kan se hende helt tydeligt for mig nu , men vi får se, vi får se!

Skal i have køn at vide hvis de kan se det til MD?

Anmeld

8. maj 2010

Bondepigen

Tjuhl skriver:

jamen jeg har hele tiden troet det blev en dreng, men alle de drømme jeg har haft om fødslen der får jeg en lille pige der ser præcis ens ud altid, så jeg ved ikke om jeg bare er for dum til at fange et vink med en vognstang Søren har hele tiden troet på en pige.

Jeg har flere gange, da jeg var yngre haft den samme drøm, om at jeg beskyttede min datter med mit liv, og mens jeg var gravid drømte jeg osse, at vi fik en pige...

...og nu har vi en dejlig lille pige, så tror altså lidt på det med drømmene undt. når man drømmer man føder en abe eller en kat...

Anmeld

8. maj 2010

oo

TbCp skriver:

Skal i have køn at vide hvis de kan se det til MD?

niks vi venter! min mor synes vi er skrækkelige, HUN vil gerne vide det, men altsåeeee...jeg sagde hun måtte stille sig lidt udspekuleret til fødslen, så kunne det være hun var den allerførste der fik det at vide

Anmeld

8. maj 2010

anna-jonas

Tjuhl skriver:

niks vi venter! min mor synes vi er skrækkelige, HUN vil gerne vide det, men altsåeeee...jeg sagde hun måtte stille sig lidt udspekuleret til fødslen, så kunne det være hun var den allerførste der fik det at vide

Hov, hov, hov..............hvad sagde Mammy egentlig til invitationen, til sit barnebarns fødsel???

Anmeld

8. maj 2010

TbCp

Tjuhl skriver:

Hehe

Vi fik det at vide 3 uger inden jeg fødte.... ville ellers gerne have haft det at vide til md scanning, men damen lå med krydsede ben og dækkede DER vidste vi så at det blev en pige... drenge har det med altid STOLT at skulle vise sig frem

Anmeld

8. maj 2010

oo

Anna-jonas skriver:

Hov, hov, hov..............hvad sagde Mammy egentlig til invitationen, til sit barnebarns fødsel???

hun blev helt paf dagen efter fik jeg en mail om, at hun var meget meget beæret og at hun havde siddet og læst om hjemmefødsler lige siden vi snakkede i tlf - hun går meget op i det nu og læser en hel masse og ringer og spørger mig hvad jeg forventer og hvad jeg vil og hvilken rolle hun skal spille. den anden dag sagde hun "jeg følger dig, Trine, jeg er lige præcis det du har brug for og hvis du gerne vil have jeg forsvinder ovenpå, så siger du det bare, det blir jeg ikke sur over", så det hele kører bare

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.