Hvornår kunne i teste positivt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2010

Neki

Kruse90 skriver:

øv søøde

Haavde lige håbet for jer. Vi håber der bare går lidt længere tid før du danner nok HCG.

Min var negativ. Har også testet idag. Og har nu valgt at jeg ikke vil på testlisterne herinde mere, lægger mine tests laangt væk.
For nu venter vi jo på jans sæd bliver undersøgt. ( vi mangler stadig glasset ) før vi kan komme videre
Meeen Håber der sker noget inden at vi så skal videre i systemet

Kram

ja det var bare surt der ikke var noget...og så endda for os begge to

Krydser også for at vi begge snart bliver gravide og så har jeg heller ikke sat mig selv på testlisterne herinde mere. Tænker for meget over det så. Har skåret kraftigt ned på den her side på det seneste...man overanalyserer jo alt og bliver så afhængig.

Krydser alt hvad jeg kan for jer søde...

Og så håber jeg enten at mens dukker op her snart, så vi kan komme videre, eller at jeg er langsom til at producere hcg. Men mon ikke min mens dukker op lige pludselig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2010

Mimbi

Neki skriver:

Hej piger.

Er bare nysgerrig da jeg selv er gået 6 dage over tid nu, og skal teste imorgen tidlig

Så hvor længe før/efter i skulle have menstruation kunne i frembringe en positiv test med de berømte to streger??

Og hvilke, eller ingen, symptomer på graviditet havde i inden i fik den positive test?

God aften til jer alle

Hej

Jeg er i samme situation som dig ... er også gået 6 dage over og 2 negative teste  tror jeg skal tage en test igen i morgen

fingre for at du er gravid

knus

Anmeld

7. maj 2010

Neki

Mimbi skriver:

Hej

Jeg er i samme situation som dig ... er også gået 6 dage over og 2 negative teste  tror jeg skal tage en test igen i morgen

fingre for at du er gravid

knus

Håber for os begge at vi har en spire i maven, og bare er længe om at producere hcg.

Rigtig meget held og lykke og opdater gerne herinde hvad der sker

knus Neki

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.