Hvornår kunne i teste positivt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2010

Neki

TbCp skriver:

Jeg havde kun testet en gang hjemme, hvor den jo så var negativ. Et par dage efter var jeg ved lægen og få taget en test, stadig negativ.
Så fik jeg taget blodprøve ved lægen, nogle dage senere, men tallet var så lavt at han ikke troede på jeg var gravid.
Og så fik jeg et par dage efter taget endnu en test, også hos lægen, som så endelig var positiv.

Det var da helt vildt der skulle så meget til, før der kunne påvises hcg i din krop. Men dejligt det endte med en positiv test

Jeg havde lige to små dråber blod den dag jeg forventede min mens, og så har der intet været siden. Lidt underligt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2010

saxa

Jeg testede positivt 4 dage før forventet mens - og testede udelukkende pga. min mavefornemmelse..

Anmeld

6. maj 2010

B&J

Neki skriver:

Havde du kun ømme bryster og udebleven mens i de to uger? Og testede du flere gange i løbet af de to uger hvor du ikke fik menstruation?

Jeg har nemlig ikke rigtig ømme bryster. Kun en gang imellem får jeg ligesom sådan et jag i brystet som bare gør ondt, men de er ikke konstant ømme. Tilgengæld er jeg meget træt, har hovedpine, meget aktivitet i underlivet og selvfølgelig udebleven mens. Men kan jo sagtens skyldes alt muligt andet, så er lidt nervøs for hvad testen siger imorgen.

jamen mit det røde har altid være der lige som det skal og mig og min kæreste bestemte os for af smide p-pillerne og det har jeg ikke gjord i over 8år hvor jeg har været på dem men vi smider dem og 3mdr efter bliver jeg gravid og da mit det røde stadig er meget reglmæssigt så kommer det ikke i de to uger jeg venter for tænker ej måske er jeg måske ikke for man ved jo at der kan gå kluder i det når man smider de p-piller men efter 2uger tager jeg 1 prøve og den viste positiv.. tog det stille og roligt... og ja havde mere ømme bryst ind jeg nogle sinde havde haft min kæreste fik slet ikke lov af røre dem..

Anmeld

6. maj 2010

TbCp

Neki skriver:

Det var da helt vildt der skulle så meget til, før der kunne påvises hcg i din krop. Men dejligt det endte med en positiv test

Jeg havde lige to små dråber blod den dag jeg forventede min mens, og så har der intet været siden. Lidt underligt...

Ja rigtig træls at gå og vente på

Håber for jer at den er der!

Anmeld

6. maj 2010

Neki

TbCp skriver:

Ja rigtig træls at gå og vente på

Håber for jer at den er der!

Tak det ville også være dejligt

Anmeld

6. maj 2010

Neki

B&J skriver:

jamen mit det røde har altid være der lige som det skal og mig og min kæreste bestemte os for af smide p-pillerne og det har jeg ikke gjord i over 8år hvor jeg har været på dem men vi smider dem og 3mdr efter bliver jeg gravid og da mit det røde stadig er meget reglmæssigt så kommer det ikke i de to uger jeg venter for tænker ej måske er jeg måske ikke for man ved jo at der kan gå kluder i det når man smider de p-piller men efter 2uger tager jeg 1 prøve og den viste positiv.. tog det stille og roligt... og ja havde mere ømme bryst ind jeg nogle sinde havde haft min kæreste fik slet ikke lov af røre dem..

Hmmmm... Min mens har også altid været ret regelmæssig, så undrer mig også over at jeg er gået så længe over tid. Men nu ser vi hvad testen siger imorgen, og så tager vi den derfra.

Anmeld

6. maj 2010

B&J

Neki skriver:

Hmmmm... Min mens har også altid været ret regelmæssig, så undrer mig også over at jeg er gået så længe over tid. Men nu ser vi hvad testen siger imorgen, og så tager vi den derfra.

nemlig håber virkelig den ´viser positiv

Anmeld

6. maj 2010

Mutti2

Neki skriver:

Hej piger.

Er bare nysgerrig da jeg selv er gået 6 dage over tid nu, og skal teste imorgen tidlig

Så hvor længe før/efter i skulle have menstruation kunne i frembringe en positiv test med de berømte to streger??

Og hvilke, eller ingen, symptomer på graviditet havde i inden i fik den positive test?

God aften til jer alle

1. graviditet: 1 uge før forventet mens (troede jeg var længere henne).

- Symptomer: Ingen, men havde mavefornemmelsen, trods p-piller og kondom.

2. graviditet: 2 dage over tid

- Symptomer: Ingen, men havde mavefornemmelsen, trods p-piller

3. graviditet: ingen positiv test, trods at jeg var langt henne da vi fandt ud af det.

- Symptomer, alle der er mulige.

Knus

Anmeld

6. maj 2010

Neki

Milla-Victoria's mor skriver:

1. graviditet: 1 uge før forventet mens (troede jeg var længere henne).

- Symptomer: Ingen, men havde mavefornemmelsen, trods p-piller og kondom.

2. graviditet: 2 dage over tid

- Symptomer: Ingen, men havde mavefornemmelsen, trods p-piller

3. graviditet: ingen positiv test, trods at jeg var langt henne da vi fandt ud af det.

- Symptomer, alle der er mulige.

Knus

Hvordan kan det være du ikke fik en positiv test ved 3 graviditet? Og vildt du bliver så let gravid, både med kondom og p-piller og mærkeligt med den mavefornemmelse du bare havde

Anmeld

6. maj 2010

Mira0911

Det kunne jeg 1 dag over tid...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.