Hvornår kunne i teste positivt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

37.881 visninger
32 svar
0 synes godt om
6. maj 2010

Neki

Hej piger.

Er bare nysgerrig da jeg selv er gået 6 dage over tid nu, og skal teste imorgen tidlig

Så hvor længe før/efter i skulle have menstruation kunne i frembringe en positiv test med de berømte to streger??

Og hvilke, eller ingen, symptomer på graviditet havde i inden i fik den positive test?

God aften til jer alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2010

NoName

Testede positiv dagen efter forventet mens start.

Havde 2 dage forinden haft den der "nu-kommer-mens" følelse og rendte på toilettet konstant for ikke pludselig at bløde igennem...

en uge efter jeg testede positiv kom kvalmen...

fingre for dig...

Knus NoName 28+1

Anmeld

6. maj 2010

merichs

Hej piger.

Er bare nysgerrig da jeg selv er gået 6 dage over tid nu, og skal teste imorgen tidlig

Så hvor længe før/efter i skulle have menstruation kunne i frembringe en positiv test med de berømte to streger??

Og hvilke, eller ingen, symptomer på graviditet havde i inden i fik den positive test?

God aften til jer alle

Jeg var gået nogle dage over tid da jeg testede. Den var ikke bragende positiv, men der var altså 2 streger (den ene meget svag). Jeg havde en smule ømme bryster men det var så det....

VH Marlene (som idag er 18+4)

Anmeld

6. maj 2010

TbCp

Jeg gik 2 uger over før jeg fik en positiv test.

Havde slet ingen symptomer.

Anmeld

6. maj 2010

TbCp

TbCp skriver:

Eller jo... min mens var ikke kommet, men ellers ingen symptomer

Anmeld

6. maj 2010

B&J

jeg var også gået 2uger over tid og mine bryster gjorde sindsygt ondt..

Anmeld

6. maj 2010

Neki

TbCp skriver:

To uger efter... Det var også lang tid at skulle vente på en positiv test. Havde du testet mange gange i løbet af de to uger du gik over tid?

Anmeld

6. maj 2010

FrkLarsen

Jeg testede 5 dage inden forventet mens.

Troede at jeg var 5+2 men var kun 3+2 ifølge nf  

Anmeld

6. maj 2010

TbCp

Neki skriver:

To uger efter... Det var også lang tid at skulle vente på en positiv test. Havde du testet mange gange i løbet af de to uger du gik over tid?

Jeg havde kun testet en gang hjemme, hvor den jo så var negativ. Et par dage efter var jeg ved lægen og få taget en test, stadig negativ.
Så fik jeg taget blodprøve ved lægen, nogle dage senere, men tallet var så lavt at han ikke troede på jeg var gravid.
Og så fik jeg et par dage efter taget endnu en test, også hos lægen, som så endelig var positiv.

Anmeld

6. maj 2010

Neki

B&J skriver:

jeg var også gået 2uger over tid og mine bryster gjorde sindsygt ondt..

Havde du kun ømme bryster og udebleven mens i de to uger? Og testede du flere gange i løbet af de to uger hvor du ikke fik menstruation?

Jeg har nemlig ikke rigtig ømme bryster. Kun en gang imellem får jeg ligesom sådan et jag i brystet som bare gør ondt, men de er ikke konstant ømme. Tilgengæld er jeg meget træt, har hovedpine, meget aktivitet i underlivet og selvfølgelig udebleven mens. Men kan jo sagtens skyldes alt muligt andet, så er lidt nervøs for hvad testen siger imorgen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.