Hvornår kunne i teste positivt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2010

Mutti2

Neki skriver:

Hvordan kan det være du ikke fik en positiv test ved 3 graviditet? Og vildt du bliver så let gravid, både med kondom og p-piller og mærkeligt med den mavefornemmelse du bare havde

Ja, det er egentligt et godt spm. Men jeg mistede dagen efter jeg fandt ud af det. Så det er egentligt ikke noget jeg har tænkt over at sætte mig ind i. Smerten var for stor!!

Ja, man skal jo nærmest bare nysse med mig, så er jeg med rogn. Er jo en god egenskab, når jeg engang finder mig en mand

Ja, den mavefornemmelse var vel en blanding af tanken/det lille ønske om at det var der, trods at det ikke var ventet, og forsøgt undgået!! Samt en en følelse af alle de forandringer der skete i kroppen.

Jeg havde dog ikke så meget mistanke 3. gang!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2010

Louisiana

TbCp skriver:

Jeg havde kun testet en gang hjemme, hvor den jo så var negativ. Et par dage efter var jeg ved lægen og få taget en test, stadig negativ.
Så fik jeg taget blodprøve ved lægen, nogle dage senere, men tallet var så lavt at han ikke troede på jeg var gravid.
Og så fik jeg et par dage efter taget endnu en test, også hos lægen, som så endelig var positiv.

Jeg står i en lignende situation - bare uden at vide, om jeg er gravid - så jeg er lige lidt nysgerrig, håber det er i orden 

Hvor lang tid var du gået over tid, da du fik taget blodprøve ved lægen?? Jeg fik nemlig taget en blodprøve her i mandags og der var jeg på dag 34 i min cyklus (den plejer at vare fra 30-36 dage, så jeg ved ikke helt hvornår jeg er gået over tid...) og den kom negativ tilbage. Jeg er idag på dag 38, og der er stadig ingen mens kommet. Kunne jo være jeg var heldig, at der skete det samme som der skete for dig 

Anmeld

7. maj 2010

TbCp

Louisiana28 skriver:

Jeg står i en lignende situation - bare uden at vide, om jeg er gravid - så jeg er lige lidt nysgerrig, håber det er i orden 

Hvor lang tid var du gået over tid, da du fik taget blodprøve ved lægen?? Jeg fik nemlig taget en blodprøve her i mandags og der var jeg på dag 34 i min cyklus (den plejer at vare fra 30-36 dage, så jeg ved ikke helt hvornår jeg er gået over tid...) og den kom negativ tilbage. Jeg er idag på dag 38, og der er stadig ingen mens kommet. Kunne jo være jeg var heldig, at der skete det samme som der skete for dig 

Åhh nu er det jo ved at være længe siden Min datter bliver 3 til august, men jeg mener jeg var gået ca. 1 uge over tid da jeg fik taget, måske 1-2 dage mere

Anmeld

7. maj 2010

anja1116

Hej

Jeg testeded dagen før mens og det gav to tydelige streger. Jeg var nu heller ikke i tvivl, der skete så meget underligt i kroppen

Jeg spiller håndbold og pludselig en dag sagde en af de andre, at hun var sikker på jeg var gravid. HUn synes jeg spillede bedre håndbold end jeg før havde gjort. Hun havde også spillet bedre ved hendes 3 graviliteter. Og hun fik ret, dog uden at jeg på det tidspunkt selv vidste noget

Håber for dig, at det lykkes

Anmeld

7. maj 2010

VIPpigen

Jeg testede positiv 5 dage over tid. Mente min mens nok skulle komme, da jeg kun 2 måneder inden havde smidt pillerne som jeg havde taget i næsten 11 år.

Skulle have haft mens midt i påsken, så ville bare vente til tirsdag med at købe en test, men havde veninder der var mere nysgerrig end jeg så tog en positiv mandag. Bekræftet af lægen tirsdag, og veninden onsdag da jeg liiiiiiige skulle tage en til for hun også kunne se den forandrede sig.

Havde kvalme under aftensmaden, og muren i maven. og var/er dødtræt.

VIP 9+0

Anmeld

7. maj 2010

mullesmith2

Neki skriver:

Hej piger.

Er bare nysgerrig da jeg selv er gået 6 dage over tid nu, og skal teste imorgen tidlig

Så hvor længe før/efter i skulle have menstruation kunne i frembringe en positiv test med de berømte to streger??

Og hvilke, eller ingen, symptomer på graviditet havde i inden i fik den positive test?

God aften til jer alle

Testede positiv på dag 27 i min cyklus og den svinger fra 28- 34 dage.  Havde ingen symptomer så tidligt.

Anmeld

7. maj 2010

Louisiana

TbCp skriver:

Åhh nu er det jo ved at være længe siden Min datter bliver 3 til august, men jeg mener jeg var gået ca. 1 uge over tid da jeg fik taget, måske 1-2 dage mere

Tak for svar - så er der jo håb endnu 

Anmeld

7. maj 2010

Kruse90

hej smukke.

Har du taget en test??

Anmeld

7. maj 2010

Neki

Kruse90 skriver:

hej smukke.

Har du taget en test??

Hej søde.

Ja jeg tog en test imorges, og den var desværre så negativ som den overhovedet kunne være

Men menstruationen har ikke vist sig endnu, så jeg må bare vente og se hvad der sker, og så ellers tage en tur forbi lægen og få hende til at tage en blodprøve hvis den fortsat ikke dukker op.

Hvordan går det hos jer?

Anmeld

7. maj 2010

Kruse90

Neki skriver:

Hej søde.

Ja jeg tog en test imorges, og den var desværre så negativ som den overhovedet kunne være

Men menstruationen har ikke vist sig endnu, så jeg må bare vente og se hvad der sker, og så ellers tage en tur forbi lægen og få hende til at tage en blodprøve hvis den fortsat ikke dukker op.

Hvordan går det hos jer?

øv søøde

Haavde lige håbet for jer. Vi håber der bare går lidt længere tid før du danner nok HCG.

Min var negativ. Har også testet idag. Og har nu valgt at jeg ikke vil på testlisterne herinde mere, lægger mine tests laangt væk.
For nu venter vi jo på jans sæd bliver undersøgt. ( vi mangler stadig glasset ) før vi kan komme videre
Meeen Håber der sker noget inden at vi så skal videre i systemet

Kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.