Gave til din mor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2010

Sakris

Vi gør os ikke i mors dag og fars dag. Min kæreste og hans søster, køber altid en gave til deres forældre. Giver bare en gang imellem min mor en gave. Mest smykker, for dem laver jeg mange af selv :-)

Ærgeligt i er så mange der har det skidt med jeres mor :-( Sådan har jeg også haft det i mange år med min far. Men det er blevet noget bedre. Nu må vi se hvordan han reagere når han en gang får af vide han skal være morfar!?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2010

smokin

kitty skriver:

Den besked kunne jeg ordret have skrevet. Trist at vi er flere der har det sådan.. Men hellere være ærlig, ikke?

yil dig, fordi vores mødre er nogle

Der er intet jeg hellere ville end at have en dejlig mor, især nu når Malou kommer. Men sådan er livet desværre ikke, men jeg misunder da dem der har verdens bedste mor.

Anmeld

7. maj 2010

Svei

INTET...hun ville virkelig blive irriteret hvis vi gjorde det...vi går på ingen måde op i den dag. Tilgengæld køber jeg ind imellem en gave til hende bare fordi hun er hende og hjælper mig så meget.

Det kan være alt fra en oplevelse til lækker kaffe og chokolade.

Anmeld

7. maj 2010

Nadi

Min mor får et gavkort på et FEMINA-abonnement og en billedekollage af min lillebror og jeg.

Jeg er selv vild med Camilla Läkbergs krimiromaner, så hvis din mor ikke har læst dem var de da en idé??

-Nadia

Anmeld

7. maj 2010

Corn

Hun får ikke noget søndag, for der ses vi ikke, men så ses vi kristi himmelfart istedet. Hun vil egentlig ikke have noget, da hun mener at bare vi kommer forbi, så er hun godt tilfreds... Men jeg finder nok lige en ting til hende alligevel.

Jeg er nemlig det heldige barn af en kvinde, som er mor på den måde, som jeg håber jeg også er/bliver

Anmeld

7. maj 2010

Lise

Ingenting - vi har aldrig "fejret" mors/fars dag..

Anmeld

7. maj 2010

betski

linselouise skriver:

Hvad giver du din mor i gave på søndag?

Har i nogle gode ideer til hvilke nye og spændende bøger man kunne give hende? Hun er til krimi som "mænd der hader kvinder" og i den dur.

Nu er der mange der har skrevet de ikke giver deres mor noget. Men det svarer jo slet ikke på dit spørgsmål. Det er da trist at så mange har en skævt forhold til deres mor - men igen, det gav jo ligesom ikke svar på dit spørgsmål til gode ideer.

Til min egen mor har jeg tænkt mig at give hende en tur i biffen da hun så sjældent kommer ud og ved hun elsker når hun endelig gør. Så tager vi måske ud og spiser først, så vi rigtig kan få snakket (og så kan min far få lov til at være barnepige). Ellers køber jeg nok et Karen Blixen hjerte som kan købes i Kop og Kande. Men kun hvis min bror er med på det, da det ser lidt småt ud med pengene.

Anmeld

7. maj 2010

Miia90

Jeg vil en tur på på kirkegården og ligge nogen smukke blomster .

Anmeld

7. maj 2010

sarahb

linselouise skriver:

Hvad giver du din mor i gave på søndag?

Har i nogle gode ideer til hvilke nye og spændende bøger man kunne give hende? Hun er til krimi som "mænd der hader kvinder" og i den dur.

jeg har bestemt mig for hun skal have et ur.
Skal ud og finde det i morgen.
Min mor er ovemud fantastisk og hun gør alt for os, så hun skal belønnes big time. Hun skrev til mig i forgårs:

Jeg vil gerne give dig en gave, overfører 1000kr til dig så du kan købe noget lækkert til dig selv. Det er fra mig og banditten (vores søn) Fordi du er den dejligste mor..

Hende kan man jo ikke andet end elske

Anmeld

7. maj 2010

Bare mig..

Jeg regner med at min gave bliver et barnebarn - det er i hvertfald ønskegaven.. (har godt nok først termin torsdag, men man har vel lov at ønske ikk? )

Men hvis lillepigen alligevel ikke vil ud på søndag, så tror jeg mutti får en morgenkåbe, og svigermor et eller andet andet, som hun brændende ønsker sig.. -Vi plejer egentlig bare at give lidt blomster eller sådan noget, ikke noget stort, men jeg synes de har været der så meget for os igennem graviditeten og taget alt med kyshånd, trods vores alder osv, så jeg synes de skal have en ordentlig tak!  - Det fortjener de!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.