Gave til din mor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.992 visninger
40 svar
0 synes godt om
5. maj 2010

L.J.L

Hvad giver du din mor i gave på søndag?

Har i nogle gode ideer til hvilke nye og spændende bøger man kunne give hende? Hun er til krimi som "mænd der hader kvinder" og i den dur.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2010

Mira0911

linselouise skriver:

Har i nogle gode ideer til hvilke nye og spændende bøger man kunne give hende? Hun er til krimi som "mænd der hader kvinder" og i den dur.

Jeg giver slet ikke noget til min mor.. Da vi ikke snakker sammen... Det er meget meget sjældent vi snakker sammen...

Vi har slet ikke noget tilfælles mere...

Da hun fik mors dag gaver, kunne jeg sagtens finde på at hive hende med ud at spise, samt at hun fik blomster og chokolade...

Anmeld

5. maj 2010

Bondepigen

MoarJ skriver:

Jeg giver slet ikke noget til min mor.. Da vi ikke snakker sammen... Det er meget meget sjældent vi snakker sammen...

Vi har slet ikke noget tilfælles mere...

Da hun fik mors dag gaver, kunne jeg sagtens finde på at hive hende med ud at spise, samt at hun fik blomster og chokolade...

Jeg tror min mor skal slippe for at lave mad på søndag og slappe lidt af, så jeg tror jeg køber en gang kinesisk til min mor og far...

Anmeld

5. maj 2010

Maja_4000

Jeg giver min mor en gave som fortæller , at hun skal være mormor (: ( den gode gamle med en ramme og "du kan ej med det samme få fyld til denne ramme :p )

Men sidste år gav jeg hende gavekort til biograf og restaurant .. Og så var vi ude og spise og se film sammen (:

Anmeld

5. maj 2010

Lotus86

Lige pt. er der Jo Nesbø krimier i Netto, min mor er også helt vild med b.la. Stieg Larssons bøger, og de her skulle også være super spændende.

De koster kun 65. kr for en fast indbunden bog, så det er virkelig billigt

Anmeld

5. maj 2010

NinaNymannMadsen

min mor får nok bare en buket blomster men nu må vi se for vi skal nemlig til konfirmation ved min kusine på søndag så det ikk en gang sikkert hun får noget men regner da med at hun skal ha en lille ting.

Anmeld

5. maj 2010

MoarTNoah

Maja_4000 skriver:

Jeg giver min mor en gave som fortæller , at hun skal være mormor (: ( den gode gamle med en ramme og "du kan ej med det samme få fyld til denne ramme :p )

Men sidste år gav jeg hende gavekort til biograf og restaurant .. Og så var vi ude og spise og se film sammen (:

Ej hvor sødt... det skal hun nok blive ellevild med

Anmeld

5. maj 2010

Svane83

Hmm. altså min mor skal have en fin solskinspudder fra matas og en lille blomst.

Men hvis din mor godt kan lide krimier, var det så ikke en ide med Hypnotisøren af Lars Kepler, den er bare mega god og spændende og lidt i stil med stieg Larssons bøger.

Carina

Anmeld

5. maj 2010

smokin

linselouise skriver:

Absolut ingenting - hun fortjener det desværre ikke!

Men havde jeg haft en skøn mor så nogle flotte blomster tror jeg!

Anmeld

5. maj 2010

TbCp

Jeg tror jeg skal se om jeg kan lokke min lillebror til at købe noget fra os begge.... det plejer at lykkes meget godt

Sidste år gav vi hende en stor flot blomst til at sætte på terassen, mon ikke det bliver noget lignende i år.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.