Gave til din mor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2010

Mathilde

Hun får en buket blomster og et kort, hvor jeg har skrevet hvor meget hun betyder for mig, fra interflora Det tager et par timer at køre hjem til hende, så det bliver ikke lige på søndag...men så er det jo godt at man kan sende blomster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2010

wamse

Zette skriver:

Absolut ingenting - hun fortjener det desværre ikke!

Men havde jeg haft en skøn mor så nogle flotte blomster tror jeg!

Fuldstændig det samme her

Anmeld

5. maj 2010

L.J.L

svane83 skriver:

Hmm. altså min mor skal have en fin solskinspudder fra matas og en lille blomst.

Men hvis din mor godt kan lide krimier, var det så ikke en ide med Hypnotisøren af Lars Kepler, den er bare mega god og spændende og lidt i stil med stieg Larssons bøger.

Carina

Tak for tippet Har købt bogen og så får hun en blomst og lidt chokolade oven i. Fandt også lige nogle søde strømper til en tier hvor der står "verdens sødeste mormor" på

Anmeld

5. maj 2010

CS

Nu bor vi på hver sin ø, så på søndag får hun blomster og chokolade - når hun kommer til København den 14. maj, skal vi på LeLe hendes ynglings spisested og en tur i biffen - jo jo og ud på babyshopping

Anmeld

5. maj 2010

bette

min mor skal have en buket blomster ved hendes gravsted.. og så tænder jeg lys for hende.

min svigermor aner jeg ikke lige hva skal have

Anmeld

5. maj 2010

Svane83

linselouise skriver:

Tak for tippet Har købt bogen og så får hun en blomst og lidt chokolade oven i. Fandt også lige nogle søde strømper til en tier hvor der står "verdens sødeste mormor" på

Velbekom

Faktisk er bogen skrevet af et forfatter ægtepar og da de skulle finde på et alias kommer Lars dele af Lars Kepler fra Stieg LARSson fordi de også synes han var en fantastisk forfatter. bare lidt bonus info.

Håber hun bliver glad for den, jeg har ihvertfald slugt den råt.

Carina

Anmeld

5. maj 2010

Maise

jeg køber min mor en rigtig fín pung fra oilily sidste nye kollektion.

Anmeld

5. maj 2010

otlitrom

Zette skriver:

Absolut ingenting - hun fortjener det desværre ikke!

Men havde jeg haft en skøn mor så nogle flotte blomster tror jeg!

Den besked kunne jeg ordret have skrevet. Trist at vi er flere der har det sådan.. Men hellere være ærlig, ikke?

yil dig, fordi vores mødre er nogle

Anmeld

5. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

min mor har føs'dag på søndag, så hun får en plissé thekande hun har ønsket sig!

Vi har aldrig fejret fars dag og mors dag... Som min mor siger: "det er mors dag, hver dag" Men jeg er spændt på om Daniel finder på noget til mig fra Laura.. hun skal døbes på fars dag

Anmeld

5. maj 2010

Becks

kitty skriver:

Den besked kunne jeg ordret have skrevet. Trist at vi er flere der har det sådan.. Men hellere være ærlig, ikke?

yil dig, fordi vores mødre er nogle

Kopiere lige dit indlæg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.