Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
KatrineR skriver: Ej hvor sødt... det skal hun nok blive ellevild med
Ej hvor sødt... det skal hun nok blive ellevild med
Det håber jeg da virkelig (: Jeg er ærlig talt lidt bange for hendes reaktion :b
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tror jeg vil køre op og lægge en blomst på en hendes grav.
Nu har jeg ikke været der siden min 18 års fødselsdag, så det er godt 1½ år siden efterhånden
MoarJ skriver: Jeg giver slet ikke noget til min mor.. Da vi ikke snakker sammen... Det er meget meget sjældent vi snakker sammen... Vi har slet ikke noget tilfælles mere... Da hun fik mors dag gaver, kunne jeg sagtens finde på at hive hende med ud at spise, samt at hun fik blomster og chokolade...
Jeg giver slet ikke noget til min mor.. Da vi ikke snakker sammen... Det er meget meget sjældent vi snakker sammen...
Vi har slet ikke noget tilfælles mere...
Da hun fik mors dag gaver, kunne jeg sagtens finde på at hive hende med ud at spise, samt at hun fik blomster og chokolade...
Præcis det samme her...
Jeg er lidt på bar bund i år.. Har tidligere givet hende cremer, lysestager, gavekort til wellness og sidste år et gavekort til blomster (Hun elsker blomster) Men ved ski ikke hva hun skal have på søndag.
Jeg er på hel bar bund.
Hun kan ikk få blomster de dør eller katten spiser dem.
Loppe skriver: Præcis det samme her...
Sådan er der jo nogen familier der ender med slet ikke noget kontakt... Hvert fald MEGET lidt...
Det nu fint som det er...
Min mor får noget creme, istedet for blomster....
Vi er te børd (piger) og vi laver noget hjemmelavet konfekt (elsker hu), køber en flot blomst og skriver et fint kort til hende hvor vi fortæller hende hvor meget hun betyder for os
Abonnement på 13 gange Billed Bladet, som hun elsker!!!!
Og det holder længere end en bog!!!
MaleneG skriver: Tror jeg vil køre op og lægge en blomst på en hendes grav. Nu har jeg ikke været der siden min 18 års fødselsdag, så det er godt 1½ år siden efterhånden
Det er jeg sikker på hun vil sætte pris på!
Skal besøge min fars grav 5. juni med en buket til ham
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128