Antons 5 ugers undersøgelse:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2010

Valle81

Tullebobs skriver:

Hej igen

Tak for de søde ord om mine drenge - er da også svært stolt af dem

Endetarmsforsnævringen behandles ved at vi skal indføres en metalstav i tarmen 2x5 minutter om dagen. Dette skulle udvide hans tarm. Det gør heldigvis ikke ondt på ham, tværtimod - han prutter og sk*** i rå mængder. Så det er svært for ham selv at komme af med det. Heldigvis ammer jeg ham, så mælken er let fordøjelig ellers ville han være meget forstoppet (det var storebroren da han var spæd, og han fik nemlig flaske, og var superforstoppet og skreg og skreg. Vi har nu mistanke om at han også har forsnævret endetarm, og han skal nu undersøges! Han har nemlig stadig tendens til forstoppelse. Mærkeligt at der ikke var nogen der tænkte den tanke, da han var lille ).

På tirsdag skal vi til børnelægen igen, og så får vi en metalstav, der er et nummer større, som vi så skal bruge i 14 dage, og så må vi se hvad der skal ske derefter.

Kh Trine

Puha, da du skrev metalrør, da jeg jeg da helt i stå, men da jeg så læste at det ikke gør ondt og det bare hjælper ham så meget, så er det jo helt fantastisk:0)

Hvor er det dejligt at der er hjælp at hente på det område:0)

Hvor er det synd for din store dreng. Tænk at han har gået med det i så lang tid uden noget har tænkt den tanke og undersøgt ham for det. Håber virkelig i får svar og kan få ham hjulpet.

Stort knus og "god bedring" til begge drenge:0)

Christina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.