Antons 5 ugers undersøgelse:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2010

Mira0911

Valle81 skriver:

Taaaaaaaaaaaaaak søde:0)

Det er også dejligt at kunne fortælle. Det gør livet noget nemmere når jeg nu er "alene" og har Asta der skal op i skole og hentes hver dag og vi skal frem og tilbage med bus. Så er det rart der er rytme i ham, så dagene ikke bare ender i kaos:0) Og de bedste, jeg får sovet om natten:0)

Åh hvor er det da bare dejligt...

Dejligt at det hele hænger sammen.

Julie er også bare rigtig dygtig til at sove helt igennem...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2010

Tullebobs

Dejligt at lille Anton trives. Og at han er nem, det fortjener du da virkelig også, når du er så meget alene med børnene. Han ser altså helt skøn ud!

Vi skal til 5 ugers på mandag, men ved allerede at William også vokser med lynets hast. Ved 3 uger havde han taget 830g gram på  Mor har vist fløde i babserne... Vi døjer jo desværre med en forsnævret endetarm, så han er selvfølgelig urolig, når han har ondt, det lille pus. Men vi gør noget ved det, og den tanke hjælper, når det er værst. Ellers er han en lille kær, opmærksom og smilende dreng med lidt temperament

Knus fra Trine

Anmeld

5. maj 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Valle81 skriver:

Hejsa:0)

Jo var i Plantorama faktisk både søndag og mandag:0)

Og jeg er faktisk ret sikker på at jeg så dig på McD her forleden, kan ikek huske hvad dag det var....... Var det torsdag i sidste uge måske:0)

Jamen jeg var der også begge dage, husker ikke hvilken en af dem det var jeg så dig... men jeg render også deroppe konstant

He he, jamen det har helt sikkert været mig du har set på mac.d - var der med min datter i sidste uge, og det skal nok passe at det var torsdag

Anmeld

5. maj 2010

Valle81

Zette skriver:

Jeg forstår seriøst ikke hvad jeg skal bruge et helt år på hjemme, jeg er allerede røvtræt af at være hjemme og lave ingenting. Så håber da den følelse forsvinder når Malou kommer, men jeg synes nu stadig at 4 uger er LAAAAANG tid. Jeg er skam meget meget klar nu

Ork, du skal nok få tiden til at gå i et år. Jeg lover dig, tiden flyver afsted, og inden du har set dig om, så er det arbejde igen:0(

Da jeg fik Asta syntes jeg tiden gik langsommere end det gør denne gang. Denne gang suser tiden afsted, da jeg jo har Asta på 6 år, som skal op og i skole hver dag, og hentes igen. Mange flere husligebpraktiske opgaver osv osv:0)

Anmeld

5. maj 2010

Valle81

Mathildesmor skriver:

Jamen jeg var der også begge dage, husker ikke hvilken en af dem det var jeg så dig... men jeg render også deroppe konstant

He he, jamen det har helt sikkert været mig du har set på mac.d - var der med min datter i sidste uge, og det skal nok passe at det var torsdag

Jamen vikan rigtig rende på hinanden:0) Jeg sad ved det første bord lige foran kasserne på McD sammen med min store datter og Anton lå i liften som stod på bordet (grøn).

Jeg så "dig" og tænkte, nej det må være hende fra Baby.dk, og var faktisk lige ved at gå op, men synes alligevel det ville være for pinligt:0)

Søndag var jeg i plantorama med Kenny, Asta, Sebastian og Anton og var lige hurtigt alene inde for at betale for spanske marguriter. Mandag var jeg derovre alene med Anton i barnevognen:0)

Knus

Anmeld

5. maj 2010

Valle81

Tullebobs skriver:

Dejligt at lille Anton trives. Og at han er nem, det fortjener du da virkelig også, når du er så meget alene med børnene. Han ser altså helt skøn ud!

Vi skal til 5 ugers på mandag, men ved allerede at William også vokser med lynets hast. Ved 3 uger havde han taget 830g gram på  Mor har vist fløde i babserne... Vi døjer jo desværre med en forsnævret endetarm, så han er selvfølgelig urolig, når han har ondt, det lille pus. Men vi gør noget ved det, og den tanke hjælper, når det er værst. Ellers er han en lille kær, opmærksom og smilende dreng med lidt temperament

Knus fra Trine

Hvor er det dejligt at høre:0) Det gør mig ondt med forsnævringen, og håber han snart har det bedre:0) Jeg er ret uvidende omkring emnet, så spørger lige hvordan man "behandler" det???

Var lige inde og snuse billeder. Hvor er dine drenge skønne, sikker et lækkert billede af dem i supermands dragterne:0)

Knus

Anmeld

5. maj 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Valle81 skriver:

Jamen vikan rigtig rende på hinanden:0) Jeg sad ved det første bord lige foran kasserne på McD sammen med min store datter og Anton lå i liften som stod på bordet (grøn).

Jeg så "dig" og tænkte, nej det må være hende fra Baby.dk, og var faktisk lige ved at gå op, men synes alligevel det ville være for pinligt:0)

Søndag var jeg i plantorama med Kenny, Asta, Sebastian og Anton og var lige hurtigt alene inde for at betale for spanske marguriter. Mandag var jeg derovre alene med Anton i barnevognen:0)

Knus

Du sku da bare ha' sagt hej - jeg så jer slet ikke 

Ej, jeg kan nu godt følge dig i at man er sådan lidt tilbageholden... dog var jeg ret sikker på at det var dig jeg så - ja det må jo så have været mandag, for du var alene med anton i barnevognen - da jeg kunne genkende den smarte barnevogn

Nå, men næste gang jeg ser dig - så siger jeg altså HEJ!

Anmeld

5. maj 2010

Tullebobs

Valle81 skriver:

Hvor er det dejligt at høre:0) Det gør mig ondt med forsnævringen, og håber han snart har det bedre:0) Jeg er ret uvidende omkring emnet, så spørger lige hvordan man "behandler" det???

Var lige inde og snuse billeder. Hvor er dine drenge skønne, sikker et lækkert billede af dem i supermands dragterne:0)

Knus

Hej igen

Tak for de søde ord om mine drenge - er da også svært stolt af dem

Endetarmsforsnævringen behandles ved at vi skal indføres en metalstav i tarmen 2x5 minutter om dagen. Dette skulle udvide hans tarm. Det gør heldigvis ikke ondt på ham, tværtimod - han prutter og sk*** i rå mængder. Så det er svært for ham selv at komme af med det. Heldigvis ammer jeg ham, så mælken er let fordøjelig ellers ville han være meget forstoppet (det var storebroren da han var spæd, og han fik nemlig flaske, og var superforstoppet og skreg og skreg. Vi har nu mistanke om at han også har forsnævret endetarm, og han skal nu undersøges! Han har nemlig stadig tendens til forstoppelse. Mærkeligt at der ikke var nogen der tænkte den tanke, da han var lille ).

På tirsdag skal vi til børnelægen igen, og så får vi en metalstav, der er et nummer større, som vi så skal bruge i 14 dage, og så må vi se hvad der skal ske derefter.

Kh Trine

Anmeld

5. maj 2010

Mathilde

Han er altså bare dejlig! Og han vokser da rigtig fint det er dejligt når alt er som det skal være...

Det er da vildt så god en rytme han allerede har! Er kun lidt (meget) misundelig hehe

Anmeld

5. maj 2010

Valle81

Mathilde skriver:

Han er altså bare dejlig! Og han vokser da rigtig fint det er dejligt når alt er som det skal være...

Det er da vildt så god en rytme han allerede har! Er kun lidt (meget) misundelig hehe

Ja han vokser bare derudaf:0) Og jadet er skønt, så er alt som det skal være og man kan slappe godt af:0)

Ja det er skønt med et rytme allerede, det gør hverdagen noget nemmere. Det hele kan jo ændre sig fra den ene dag til den anden, men lige nu kører det bare derud af:0)

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.