Antons 5 ugers undersøgelse:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.961 visninger
30 svar
0 synes godt om
5. maj 2010

Valle81

Åhh, som tiden dog flyver afsted:0)

Igår var vi afsted til hans 5 ugers undersøgelse 5 uger og 3 dage gammel:0)

Sund og rask flot og lækker dreng som lægen sagde:0) Han vejer 4700 gram og er 57 cm ( var 3225 og 51 cm ved fødslen:0) )

Anton stor trives, han nyder livet og er en meget glad og tilfreds dreng, som allerede har en god daglig rytme:0) Og vågner kun en gang om natten. Han bliver puttet kl 21 oo og sover sp til kl 0100/0200 får en flaske og sover med det samme videre til kl 0530/0600, hvor han pspiser igen:0) Så sover han igen efter en halv til en hel time til omrking kl 0900, hvor han vågner spiser og hygger til omkring kl 11, så sover vi tre time igen, vågner for at spise og sover så med det samme igen og sover til 1600/1700 hvor han så er vågen indtil omkring kl 2100.

Han er ganske tilfreds i de timer han er vågen om aftenen. Brokker sig lige lidt inden han tager sine små powenaps på 5 til ti minutter, men ellers nyder han at være vågen og aktiv og få sit elskede bad omkring kl 0800:0)

Så alt i alt er det ret nemt og skønt her:0)

Stort knus og god dag til Jer alle, og lige et billede af vidunderet fra idag, da han sov i barnevognen her ved 8 tiden;0) Vi var lige kommet hjem efter at have afleveret storesøster i skole:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2010

Miss.Sunshine

33225 ved fødsel? Hold op en stor dreng*GGG*

Ej tillykke med det flotte resultat, han ser skøn ud!

Anmeld

5. maj 2010

Valle81

Miss.Sunshine skriver:

33225 ved fødsel? Hold op en stor dreng*GGG*

Ej tillykke med det flotte resultat, han ser skøn ud!

)

Jeps herhjemme føder vi monsterbabyer:0)

Har rettet til 3325:0)

Anmeld

5. maj 2010

Miss.Sunshine

Jamen jeg er dybt imponeret over du står endnu efter den fødsel,haha.

Han er super lækker også selvom han "kun" vejede 3325

Han gror jo godt må man sige

Anmeld

5. maj 2010

Valle81

Miss.Sunshine skriver:

Jamen jeg er dybt imponeret over du står endnu efter den fødsel,haha.

Han er super lækker også selvom han "kun" vejede 3325

Han gror jo godt må man sige

Griner:0)

Hvis man lægger mig ng fylder mig med luft, så er det ligefør jeg kan fungere som færge:0) Der kan endda holde lastbiler:0)

Anmeld

5. maj 2010

lululupo

Uhhh hvor dejligt.....Han er super sød!!

Anmeld

5. maj 2010

Tulle28

He he sikke en basse Vi var også til 5 ugers undersøgelse igår, men vi vokser altså lidt langsommere - 54,5 cm og 4 kg (51 cm og 2950 g ved fødslen). Meeeen mor er stolt 

Knus Tulle

Anmeld

5. maj 2010

smokin

Hmm ville jeg ikke turde stille foran brugsen når man skulle handle, så ville han da være væk når man kom ud

Lækker lækker dreng. Glæder mig sådan til at Malou kommer ud nu!

Anmeld

5. maj 2010

Valle81

lululupo skriver:

Uhhh hvor dejligt.....Han er super sød!!

Taaaaaaaaaaaaaaaak:0)

Anmeld

5. maj 2010

Valle81

Tulle28 skriver:

He he sikke en basse Vi var også til 5 ugers undersøgelse igår, men vi vokser altså lidt langsommere - 54,5 cm og 4 kg (51 cm og 2950 g ved fødslen). Meeeen mor er stolt 

Knus Tulle

He he:0)

Ja han vokser simpelthen også helt vildt, og det "skræmmer" mig lidt. Min datter var sådan et lille nips, som bare ikke tog på, en små 50 gram om ugen, hvis vi var heldige.

Så dette er helt i den anden grøft:0)

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.