Hormonella

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2010

otlitrom

Milka skriver:

økobaby vildt sødt udtryk

jeg håber altså de pompomer kommer videre i systemet så det kan blive jeres tur næste gang! for det er jo tydeligvis dem det kommer an på

mange tanker herfra

Hihi.. Økobaby. Jeg tror det kom frem, da Trine blev gravid i behandlingspause.. Så måtte den jo være økologisk. Jeg har brugt udtrykket siden, jeg synes det er dejligt "nede på jorden"

Og ja, nu har jeg hørt meget om de pompom'er.. Gad vide, hvordan de overhovedet ser ud

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2010

otlitrom

Vinker skriver:

Jeg vil med glæde deltage i det store heppekor! Jeg ønsker nemlig inderligt for jer at jeres lille ønskebarn vil komme til jer. Jeg er slet ikke i tvivl om at det blot er spørgsmål om tid før den lille er på vej - Det er blot fordi der er lidt forhandlingsproblemer med storken. Den slags sker og der er desværre nogen der skal være de uheldige kunder som må vente urimeligt længe på deres bestilling. Jeg skal nok personligt sende storken en rykker og forklare den at det altså er lidt af en hastesag efterhånden.

Med ønsket om det bedste for jer

Sikken en sød besked Ja, lille Hr. Stork må godt rubbe neglene.. Jeg synes vi er belvet overhalet i køen adskillige gange nu! Men måske vores barn bare er svært at levere, fordi det er noget helt specielt? Det får I hvert fald heller ikke de aller nemmeste forældre.. De er også stædige

Knus

Anmeld

5. maj 2010

oo

Vinker skriver:

Jeg vil med glæde deltage i det store heppekor! Jeg ønsker nemlig inderligt for jer at jeres lille ønskebarn vil komme til jer. Jeg er slet ikke i tvivl om at det blot er spørgsmål om tid før den lille er på vej - Det er blot fordi der er lidt forhandlingsproblemer med storken. Den slags sker og der er desværre nogen der skal være de uheldige kunder som må vente urimeligt længe på deres bestilling. Jeg skal nok personligt sende storken en rykker og forklare den at det altså er lidt af en hastesag efterhånden.

Med ønsket om det bedste for jer

ja og nu er det jo også det, at de storke ikke er verdens klogeste fugle...jeg mener...i herhjemme vimser der en stork rundt med et brækket ben eller et eller andet og i tyskland sidder der en der er blå nogle gange tror jeg man får trukket storkenitten!!

Anmeld

5. maj 2010

otlitrom

Tjuhl skriver:

ja og nu er det jo også det, at de storke ikke er verdens klogeste fugle...jeg mener...i herhjemme vimser der en stork rundt med et brækket ben eller et eller andet og i tyskland sidder der en der er blå nogle gange tror jeg man får trukket storkenitten!!

Men hvem dælen har også bestemt at det er storken der kommer med baby'erne?

Det med det brækkede ben? Trod du ikke bare den kun står på det ene? Det gør storken jo engang i mellem

Og tyskere omdanner alt til Smølfer, så..

Anmeld

5. maj 2010

oo

kitty skriver:

Men hvem dælen har også bestemt at det er storken der kommer med baby'erne?

Det med det brækkede ben? Trod du ikke bare den kun står på det ene? Det gør storken jo engang i mellem

Og tyskere omdanner alt til Smølfer, så..

mæææh! nej der er et eller andet galt med storkefaren i en af familierne, men det var vist lykkedes nogle ornitologer eller noget at narre medicin i den. meget mystisk!

jeg kan lige forestille mig der flyver en stork rundt med jeres bebis og er snotforvirret "jamen jylland...jylland...hvor var det nu de sagde det lå?"

Anmeld

5. maj 2010

otlitrom

Tjuhl skriver:

mæææh! nej der er et eller andet galt med storkefaren i en af familierne, men det var vist lykkedes nogle ornitologer eller noget at narre medicin i den. meget mystisk!

jeg kan lige forestille mig der flyver en stork rundt med jeres bebis og er snotforvirret "jamen jylland...jylland...hvor var det nu de sagde det lå?"

Det kan være du har ret, at den stadig cirkler rundt over Færøerne, og måske er blevet forsinket af en askesky?

Jeg fandt lige det her på google, hvorfor storken kommer med børnene. Lærerigt - for jeg vidste det virkelig ikke. Jeg kunne dog ikke lige se en musvit klare opgaven. Man skal have en vis størrelse

http://www.storkene.dk/default.asp?mainmenu=20&submenu=22&webmanage=Storken%20i%20myter%20og%20overtro

Ornitologer der lusker medicin i en stork i en skov på Fyn. Ikke kedeligt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.