Hormonella

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2010

ooo

Søde Anna.

Jeg sidder sgu selv her og bliver tude-tøs over at læse hvor lang tid I har forsøgt uden held. Hvor er I stærke, og hvor håber jeg bare at det snart lykkes for jer.

Efter at have læst om alle de problemer der kan være i forbindelse med at blive gravid, kan jeg ikke lade være med at tænke på at det også kan være mig og Niels, der ikke kan få børn. Og hvordan vi ville tackle det. Begynder mere og mere at forvente at vi også skal kæmpe for at blive gravide.

Jeg synes bare at du skal lave en Trine. En to tre og så var der en øko-baby.

Håber at du fanger essensen af hvad jeg mener, er så træt lige nu, at jeg kunne stå op og sove.

Metha.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2010

otlitrom

Metchen skriver:

Søde Anna.

Jeg sidder sgu selv her og bliver tude-tøs over at læse hvor lang tid I har forsøgt uden held. Hvor er I stærke, og hvor håber jeg bare at det snart lykkes for jer.

Efter at have læst om alle de problemer der kan være i forbindelse med at blive gravid, kan jeg ikke lade være med at tænke på at det også kan være mig og Niels, der ikke kan få børn. Og hvordan vi ville tackle det. Begynder mere og mere at forvente at vi også skal kæmpe for at blive gravide.

Jeg synes bare at du skal lave en Trine. En to tre og så var der en øko-baby.

Håber at du fanger essensen af hvad jeg mener, er så træt lige nu, at jeg kunne stå op og sove.

Metha.

Er du stadig natteravn med specialet, eller har du fået en mere normal døgnrytme? Opgaver ér trættende, så det er OK. Jeg forstod udemærket hvad du skrev.

Lov mig at du ikke tager sorgerne på forskud! Hvorfor skulle der være grundlag for at netop I ikke kan få børn? Eller hvorfor det ikke skulle gå let? Vi gik også til projektet med stor iver og regnede ikke med at der skulle gå så længe. Havde vi vidst dét, havde vi nok mistet modet længe før! Men vi kæmper videre, for vi vil det her

Lige nu sidder vi og griner over papirene der følger med sædprøveglasset. De har brugt de mærkeligste ord, glasset er kæmpe stort og der står "ejakulatet må ikke være forurenet". Kæresten tænkte straks "Jeg skyder altså ikke med radioaktivt ammonition" og forestiller sig at han står i en kemikaliedragt og afleverer en grøn prøve, i et glas der ætser mellem fingrene.. Ahahaha.. Det er altid noget vi kan grine af det!

Tak for dine ord, søde Metha. Jeg håber at jeres projekt baby kommer til at gå let som en leg!

Anmeld

4. maj 2010

anna-jonas

Bare det at være kvinde er vel en stor hormonkur.................for jeg synes godt nok, at jeg døjer med hormonsvingninger op til flere gange om måneden.

Hvordan må det så ikke være, når man får sprøjtet yderligere hysterifremkaldende midler ind i systemet. Er sikker på jeg ville være morderske eller i hvertilfælde skilt, hvis det var mig, der skulle gennemgå sådan en omgang.

Jeg håber at i er blevet helt og aldeles, overraskende og mirakuløst gravide.........................

Anmeld

4. maj 2010

otlitrom

Anna-jonas skriver:

Bare det at være kvinde er vel en stor hormonkur.................for jeg synes godt nok, at jeg døjer med hormonsvingninger op til flere gange om måneden.

Hvordan må det så ikke være, når man får sprøjtet yderligere hysterifremkaldende midler ind i systemet. Er sikker på jeg ville være morderske eller i hvertilfælde skilt, hvis det var mig, der skulle gennemgå sådan en omgang.

Jeg håber at i er blevet helt og aldeles, overraskende og mirakuløst gravide.........................

Jeg har heldigvis ikke fået de ekstra hormoner endnu.. De her er skam helt økologiske og dannet af min egen krop.. Så jeg tør slet ikke tænke på, hvordan det bliver, hvis jeg skal på sprøjten!

Jeg håber at miraklet ér sket! Det vil altså være ti gange nemmere, og lidt mere romantisk! Hvis ikke - så må vi tage behandlingen som en oplevelse..

Anmeld

4. maj 2010

oo

åårh ja! "ejakulatet" det bliver det kaldt for fremtiden herhjemme, hold kæft et godt ord!!

nåhjo...Randi sagde til mig da vi skulle starte behandling "men hormonerne er ikke slemme - dem bliver man jo i godt humør af" ... jeg stod bare og gloede

Anmeld

4. maj 2010

Ni-ko-li-ne

kitty skriver:

Så er de 14 dages ventetid begyndt.. Fra ÆL til testdag.. Og jeg har allerede været rundt på gulvet i en uge!

Griner, græder, er irriteret, sur, lattermild, træt, vågen.. Hele møllen! Jeg regner med at det fortsætter 14 dage endnu.. Stakkels mand Og stakkels mig, egentlig. Jeg føler jeg er ude af kontrol med mig selv.. Ikke hele tiden. Men nogle gange ryger klappen bare, og så kører rutsjebanen.. ...

I morgen skal vi aflevere mandens sædprøve på klinikken. Han fik den testet for 2 måneder siden, og da var den "meget fin". Jeg har sat ham på Zink-kur siden, så den kan umuligt være blevet dårligere tænker jeg

Det bliver spændende at se stedet derude. Fertilitetsklinikken altså. Jeg har bygget et lidt dystert, slidt hospital op i tankerne. Med masser af grædende par i venteværelset. Lidt som en dårlig gyser.. Jeg håber at solen skinner i morgen, så jeg kan se det i et lidt andet lys. Som et tegn på det kommer til at gå godt...

Vi håber dog allermest, at det er lykkes at blive gravide denne gang. I sidste øjeblik, lige inden lukketid - behandlingsstart. Vi er vel de evige optimister? Efter 28 mdr. synes jeg godt lykken måtte tilsmile os..

Nå, jeg ville egentlig bare af med tankerne, og tænkte jeg ville gøre det herinde, i stedet for OEF, for her er lukket og trygt. Her er stemningen altid god!!

Hvis jeg allerede er hormonella nu, så tør jeg slet ikke tænke på, hvordan det bliver, når jeg engang bliver gravid...

det skal bare lykkedes! jeg krydser SÅ meget fingre og hepper osv....

tilgiv dig selv dine hormonella trip;0) det er helt fair når man går så mange påvirkninger igennem!!!

sender dig et stort knus!

Anmeld

5. maj 2010

Milka

kitty skriver:

Så er de 14 dages ventetid begyndt.. Fra ÆL til testdag.. Og jeg har allerede været rundt på gulvet i en uge!

Griner, græder, er irriteret, sur, lattermild, træt, vågen.. Hele møllen! Jeg regner med at det fortsætter 14 dage endnu.. Stakkels mand Og stakkels mig, egentlig. Jeg føler jeg er ude af kontrol med mig selv.. Ikke hele tiden. Men nogle gange ryger klappen bare, og så kører rutsjebanen.. ...

I morgen skal vi aflevere mandens sædprøve på klinikken. Han fik den testet for 2 måneder siden, og da var den "meget fin". Jeg har sat ham på Zink-kur siden, så den kan umuligt være blevet dårligere tænker jeg

Det bliver spændende at se stedet derude. Fertilitetsklinikken altså. Jeg har bygget et lidt dystert, slidt hospital op i tankerne. Med masser af grædende par i venteværelset. Lidt som en dårlig gyser.. Jeg håber at solen skinner i morgen, så jeg kan se det i et lidt andet lys. Som et tegn på det kommer til at gå godt...

Vi håber dog allermest, at det er lykkes at blive gravide denne gang. I sidste øjeblik, lige inden lukketid - behandlingsstart. Vi er vel de evige optimister? Efter 28 mdr. synes jeg godt lykken måtte tilsmile os..

Nå, jeg ville egentlig bare af med tankerne, og tænkte jeg ville gøre det herinde, i stedet for OEF, for her er lukket og trygt. Her er stemningen altid god!!

Hvis jeg allerede er hormonella nu, så tør jeg slet ikke tænke på, hvordan det bliver, når jeg engang bliver gravid...

økobaby vildt sødt udtryk

jeg håber altså de pompomer kommer videre i systemet så det kan blive jeres tur næste gang! for det er jo tydeligvis dem det kommer an på

mange tanker herfra

Anmeld

5. maj 2010

Vinker

Jeg vil med glæde deltage i det store heppekor! Jeg ønsker nemlig inderligt for jer at jeres lille ønskebarn vil komme til jer. Jeg er slet ikke i tvivl om at det blot er spørgsmål om tid før den lille er på vej - Det er blot fordi der er lidt forhandlingsproblemer med storken. Den slags sker og der er desværre nogen der skal være de uheldige kunder som må vente urimeligt længe på deres bestilling. Jeg skal nok personligt sende storken en rykker og forklare den at det altså er lidt af en hastesag efterhånden.

Med ønsket om det bedste for jer

Anmeld

5. maj 2010

otlitrom

ka-ri-na skriver:

det skal bare lykkedes! jeg krydser SÅ meget fingre og hepper osv....

tilgiv dig selv dine hormonella trip;0) det er helt fair når man går så mange påvirkninger igennem!!!

sender dig et stort knus!

Tak. Jeg vil prøve at tillade mig selv at acceptere alle mine svingninger..  Selvom jeg ikke er meget for det - vil jo helst være i kontrol

Hvor er det sødt, at I alle hepper. Jeg håber det er dét der skal til!

Knus

Anmeld

5. maj 2010

Ni-ko-li-ne

kitty skriver:

Tak. Jeg vil prøve at tillade mig selv at acceptere alle mine svingninger..  Selvom jeg ikke er meget for det - vil jo helst være i kontrol

Hvor er det sødt, at I alle hepper. Jeg håber det er dét der skal til!

Knus

ja, ikke noget med at dunke dig selv i hovedet! du klarer det flot, det er en hård omgang!

knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.