Så er de 14 dages ventetid begyndt.. Fra ÆL til testdag.. Og jeg har allerede været rundt på gulvet i en uge!
Griner, græder, er irriteret, sur, lattermild, træt, vågen.. Hele møllen! Jeg regner med at det fortsætter 14 dage endnu.. Stakkels mand
Og stakkels mig, egentlig. Jeg føler jeg er ude af kontrol med mig selv.. Ikke hele tiden. Men nogle gange ryger klappen bare, og så kører rutsjebanen.. 

...
I morgen skal vi aflevere mandens sædprøve på klinikken. Han fik den testet for 2 måneder siden, og da var den "meget fin". Jeg har sat ham på Zink-kur siden, så den kan umuligt være blevet dårligere tænker jeg 
Det bliver spændende at se stedet derude. Fertilitetsklinikken altså. Jeg har bygget et lidt dystert, slidt hospital op i tankerne. Med masser af grædende par i venteværelset. Lidt som en dårlig gyser.. Jeg håber at solen skinner i morgen, så jeg kan se det i et lidt andet lys. Som et tegn på det kommer til at gå godt...
Vi håber dog allermest, at det er lykkes at blive gravide denne gang. I sidste øjeblik, lige inden lukketid - behandlingsstart. Vi er vel de evige optimister? Efter 28 mdr. synes jeg godt lykken måtte tilsmile os..

Nå, jeg ville egentlig bare af med tankerne, og tænkte jeg ville gøre det herinde, i stedet for OEF, for her er lukket og trygt.
Her er stemningen altid god!!
Hvis jeg allerede er hormonella nu, så tør jeg slet ikke tænke på, hvordan det bliver, når jeg engang bliver gravid... 
Anmeld