Hormonella

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.799 visninger
45 svar
0 synes godt om
4. maj 2010

otlitrom

Så er de 14 dages ventetid begyndt.. Fra ÆL til testdag.. Og jeg har allerede været rundt på gulvet i en uge!

Griner, græder, er irriteret, sur, lattermild, træt, vågen.. Hele møllen! Jeg regner med at det fortsætter 14 dage endnu.. Stakkels mand Og stakkels mig, egentlig. Jeg føler jeg er ude af kontrol med mig selv.. Ikke hele tiden. Men nogle gange ryger klappen bare, og så kører rutsjebanen.. ...

I morgen skal vi aflevere mandens sædprøve på klinikken. Han fik den testet for 2 måneder siden, og da var den "meget fin". Jeg har sat ham på Zink-kur siden, så den kan umuligt være blevet dårligere tænker jeg

Det bliver spændende at se stedet derude. Fertilitetsklinikken altså. Jeg har bygget et lidt dystert, slidt hospital op i tankerne. Med masser af grædende par i venteværelset. Lidt som en dårlig gyser.. Jeg håber at solen skinner i morgen, så jeg kan se det i et lidt andet lys. Som et tegn på det kommer til at gå godt...

Vi håber dog allermest, at det er lykkes at blive gravide denne gang. I sidste øjeblik, lige inden lukketid - behandlingsstart. Vi er vel de evige optimister? Efter 28 mdr. synes jeg godt lykken måtte tilsmile os..

Nå, jeg ville egentlig bare af med tankerne, og tænkte jeg ville gøre det herinde, i stedet for OEF, for her er lukket og trygt. Her er stemningen altid god!!

Hvis jeg allerede er hormonella nu, så tør jeg slet ikke tænke på, hvordan det bliver, når jeg engang bliver gravid...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2010

TbCp

Åhhh hvor jeg krydser med dig!!!!
Nu MÅ det være jeres tur...

Og hormonellagenet kom dæleme også frem da jeg ventede Liva
Stod en dag og lavede aftensmad, Carsten kom hen og rørte lidt rundt i den ene gryde.... og så overfaldt jeg ham ellers bare med det største møgfald
Ja man skal ikke røre ved min madlavning

Anmeld

4. maj 2010

otlitrom

TbCp skriver:

Åhhh hvor jeg krydser med dig!!!!
Nu MÅ det være jeres tur...

Og hormonellagenet kom dæleme også frem da jeg ventede Liva
Stod en dag og lavede aftensmad, Carsten kom hen og rørte lidt rundt i den ene gryde.... og så overfaldt jeg ham ellers bare med det største møgfald
Ja man skal ikke røre ved min madlavning

Hehe.. Nej, fingrene væk fra mors kødgryder! Måske derfor han kunne fornemme du var gravid? (jvf. den anden tråd)

Jeg har de sidste par aftener nærmest ikke kunne spise sammen med kæresten. Har synes han har larmet så meget med tallerknen, og puttet alt for meget i munden ad gangen.. Har ikke sagt noget, har ulmet inde i mig selv.. Men det har ligge lige på tungen..

Stakkels, stakkels mænd!

Anmeld

4. maj 2010

Barbamama

Uha du skal bare have en god gang hepperi herinde fra. KOM SÅ ÆG!!!! Det virker skide godt!!!! He he.

Ja jeg kan forestille mig at det er halvfarligt for kvinder at få sprøjtet så mange hormoner ind i kroppen. Der er jo rigeligt i forvejen. Men jeg er sikker på at din kære mand klarer det. Ellers må han jo lige gå en lille tur. He he Og ja du er mere end velkommen til at skrive herinde for som du selv siger så er der trygt og godt herinde. Knuuuus og AL held og lykke til dig. Og hvis du har brug for at skælde ud, græde eller skrige af grin herinde gør du det bare alt det du vil.

Anmeld

4. maj 2010

otlitrom

michella80 skriver:

Uha du skal bare have en god gang hepperi herinde fra. KOM SÅ ÆG!!!! Det virker skide godt!!!! He he.

Ja jeg kan forestille mig at det er halvfarligt for kvinder at få sprøjtet så mange hormoner ind i kroppen. Der er jo rigeligt i forvejen. Men jeg er sikker på at din kære mand klarer det. Ellers må han jo lige gå en lille tur. He he Og ja du er mere end velkommen til at skrive herinde for som du selv siger så er der trygt og godt herinde. Knuuuus og AL held og lykke til dig. Og hvis du har brug for at skælde ud, græde eller skrige af grin herinde gør du det bare alt det du vil.

Jeg håber dit ægge-hepperi hjælper

Jeg kunne grine, græde og skrige på en gang lige nu... Jeg tror det bliver 14 lange dage.. Men jeg kan ikke sige andet end jeg har prøvet det før. Håber dog inderligt det er sidste gang. Jeg vil nyde at ringe til Brædstrup og sige: Giv pladsen til nogen der har mere brug for det, vi lavede en øko-baby hjemme alligevel

Optimisten lever sjovt nok stadig.. Utroligt!

Anmeld

4. maj 2010

TbCp

kitty skriver:

Jeg kunne grine, græde og skrige på en gang lige nu... Jeg tror det bliver 14 lange dage.. Men jeg kan ikke sige andet end jeg har prøvet det før. Håber dog inderligt det er sidste gang. Jeg vil nyde at ringe til Brædstrup og sige: Giv pladsen til nogen der har mere brug for det, vi lavede en øko-baby hjemme alligevel

Altså må lige sige at Michellas hepperi plejer at hjælpe heeeeelt vildt godt!!! Så hep noget mere Michella!

Anmeld

4. maj 2010

otlitrom

TbCp skriver:

Altså må lige sige at Michellas hepperi plejer at hjælpe heeeeelt vildt godt!!! Så hep noget mere Michella!

FEDT!! Kan man mon leje hende til at heppe i 14 lange dage?

Så er det jo ekstra godt at jeg er kommet herind i Jeres hule!

Anmeld

4. maj 2010

Ida.

Hvaaa' var det noget med, at der skal sendes pompom'er til ligesom at understrege hepperiet?!!

Jeg istemmer mig i øvrigt heppekoret....I ville ikke være de første, der er blevet gravide lige op til behandlingsstart!! Så jeg tror på jer

Anmeld

4. maj 2010

Barbamama

kitty skriver:

Jeg er da glad for at høre at din optimisme stadig findes!!! Hvor mange gange har I været igennem behandling? Ja det kunne være så fedt at sige at det var lykkedes jer!!!

Anmeld

4. maj 2010

Barbamama

idamaria83 skriver:

Hvaaa' var det noget med, at der skal sendes pompom'er til ligesom at understrege hepperiet?!!

Jeg istemmer mig i øvrigt heppekoret....I ville ikke være de første, der er blevet gravide lige op til behandlingsstart!! Så jeg tror på jer

Ja jeg har jo påvist TO gange nu at det virker!!!!! Seriøst! Det er en ny behandlingsmetode!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.