Hormonella

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2010

Barbamama

kitty skriver:

FEDT!! Kan man mon leje hende til at heppe i 14 lange dage?

Så er det jo ekstra godt at jeg er kommet herind i Jeres hule!

Det kan du godt!!!! Jeg heppede også på min venindes æg og der var et æg der hørte ekstra godt efter og HAN ligger nu og svømmer rundt inde i sin trygge hule. SKØNT

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2010

otlitrom

michella80 skriver:

Jeg er da glad for at høre at din optimisme stadig findes!!! Hvor mange gange har I været igennem behandling? Ja det kunne være så fedt at sige at det var lykkedes jer!!!

Vi har slet ikke været i behandling endnu Vi skal til forsamtale 26. maj, og derefter skal lægerne bestemme, hvad de vi udsætte os for Helvedeshormoner og den slags. Jeg håber ikke vi når dertil, og at dine hepperier hjælper æggebassen til at langtidsparkere i min livmodervæg

Anmeld

4. maj 2010

Barbamama

kitty skriver:

Vi har slet ikke været i behandling endnu Vi skal til forsamtale 26. maj, og derefter skal lægerne bestemme, hvad de vi udsætte os for Helvedeshormoner og den slags. Jeg håber ikke vi når dertil, og at dine hepperier hjælper æggebassen til at langtidsparkere i min livmodervæg

Nå for søren. FOrstod det bare som om du var i hormonbehandling for at du kunne producere flere æg

Anmeld

4. maj 2010

otlitrom

idamaria83 skriver:

Hvaaa' var det noget med, at der skal sendes pompom'er til ligesom at understrege hepperiet?!!

Jeg istemmer mig i øvrigt heppekoret....I ville ikke være de første, der er blevet gravide lige op til behandlingsstart!! Så jeg tror på jer

Tak Jeg håber VIRKELIG det hjælper, for jeg vil elske at gå sommeren i møde med et lille liv i maven.

Pompom'er?? Er der skjulte, ægte chearleaders herinde?

Anmeld

4. maj 2010

Barbamama

kitty skriver:

Tak Jeg håber VIRKELIG det hjælper, for jeg vil elske at gå sommeren i møde med et lille liv i maven.

Pompom'er?? Er der skjulte, ægte chearleaders herinde?

Nej nej jeg gav bare min bedste veninde nogle pomponer så det ville hjælpe på hepperiet. Hun blev gravid!

Jeg sendte et par pomponer til Trine/Tjuhl og hun blev gravid! Det virker sgu!!! He he

Anmeld

4. maj 2010

otlitrom

michella80 skriver:

Nå for søren. FOrstod det bare som om du var i hormonbehandling for at du kunne producere flere æg

Næh, jeg er hormonella naturel.. Jeg har -heldigvis- ikke stiftet bekendskab med helvedeshormonerne endnu. Ja, det har Trine døbt dem, og efter hvad jeg har hørt om dem, så passer navnet vist meget godt

Anmeld

4. maj 2010

otlitrom

michella80 skriver:

Nej nej jeg gav bare min bedste veninde nogle pomponer så det ville hjælpe på hepperiet. Hun blev gravid!

Jeg sendte et par pomponer til Trine/Tjuhl og hun blev gravid! Det virker sgu!!! He he

ej hvor mærkeligt! Men der må være noget magic over dig? Har du overvejet at tjene penge på det?

Anmeld

4. maj 2010

Barbamama

kitty skriver:

Næh, jeg er hormonella naturel.. Jeg har -heldigvis- ikke stiftet bekendskab med helvedeshormonerne endnu. Ja, det har Trine døbt dem, og efter hvad jeg har hørt om dem, så passer navnet vist meget godt

Godt så!!! Ja jeg kunne da lave noget alternativ pompon-behandling. Må nok hellere teste det på flere end to personer før jeg starter min buisness. Ha ha ha

Anmeld

4. maj 2010

otlitrom

michella80 skriver:

Godt så!!! Ja jeg kunne da lave noget alternativ pompon-behandling. Må nok hellere teste det på flere end to personer før jeg starter min buisness. Ha ha ha

Ja, måske et lidt spinkelt grundlag for en større industri. Men som udgangspunkt har du vel et resultat på 100%? eller sender du tit pompom'er til dem du kender?

Anmeld

4. maj 2010

Barbamama

kitty skriver:

Ja, måske et lidt spinkelt grundlag for en større industri. Men som udgangspunkt har du vel et resultat på 100%? eller sender du tit pompom'er til dem du kender?

Ha ha ha ha ha Nej det sker ikke så tit  Ja det er mit slogan: 100% effektiv behandling!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.