Følelsen af "nu er den der"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2010

silden85

kitty skriver:

Det var da mærkeligt at du kunne teste positiv på begge! Men det er hørt før.. Dejligt at g-testen var positiv i hvert fald.. Det var nok den vigtigste

det var rigtigt dejligt, men jeg var også rundt på gulvet, for vi havde prøvet i 10-11 mdr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2010

otlitrom

silden85 skriver:

det var rigtigt dejligt, men jeg var også rundt på gulvet, for vi havde prøvet i 10-11 mdr.

Ja, det kan jeg godt forstå. Jeg bliver nok også en anelse rundt på gulvet, når det engang bliver min tur. Indtil videre har vi prøvet 28 mdr... så det må godt snart være vores tur

Anmeld

6. maj 2010

ekzunz

Med Lukas havde jeg overhovedet ingen anelse, men da han var ca. 1/2 år gammel havde vi sex for 2. gang efter han blev født og da det var slut, vendte jeg mig med ryggen til og tænkte "hmm - da blev jeg vist gravid" Jeg ved overhovedet ikke hvorfor jeg tænkte sådan, det var bestemt ikke hverken planlagt eller ønsket, så det var ikke derfor.

Og da Lukas var 15 1/2 mdr.  blev han storebror....

Anmeld

6. maj 2010

lisbethita

kitty skriver:

Hej alle gravide og mødre.

Jeg er nysgerrig, om I kunne mærke at "nu var den der", da I blev gravide.. Om I har haft nogen form for fornemmelse for det, kropslig reaktion, et tegn?

Og kan lige skynde mig at sige, at jeg ikke er gravid. Jeg er bare nysgerrig

HEJ :-)

Hhmm...ikke bevidst! Mine symptomer var krampe efter samleje, enorme humørsvingninger (altså hvor jeg VIRKELIGT flippede tværs), ingen lyst til sex, alkohol m.v... Og jo...så husker jeg, at jeg mærkede en "susen" i min krop - som om blodet løb stærkere. Jeg troede først, at det var stress, men da det var på ferie mens jeg lå på en strand jeg først opdagede, så var det ligesom udelukket. Men jeg husker, at jeg tænkte: hvad fanden sker der?? 

Jeg tror vist, at det var dét ;-)

Knuuuuuuus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.