Følelsen af "nu er den der"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2010

LilyMarleen

Jeg mærkede befrugtningen, jeg kastede op, og skulle på toilettet samtidigt, også havde EKSTREMT ondt i maven. Blev hentet hjem fra job og lå med en varmepude, og lagde mig til at sove. 2 timer senere, fejlede jeg intet. Det skal lige siges at jeg ikke var klar over at det var befrugtningen! Men det passer fint med at det var 4 dage efter at jeg havde ægløsning!.

:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2010

Mettemus

De to første gange havde jeg en mærkelig fornemmelse i underlivet en uge før jeg skulle have menstruation. Ikke smerter, men bare en fornemmelse af at der skete et eller andet. Så fik jeg super ømme bryster ret hurtig også...

Denne gang kan jeg ikke mærke noget som helst... om det er fordi jeg er bange for at glæde mig for tidligt ved jeg ikke, men jeg kan intet anderledes fornemme!! Jeg sagde til Jens i sidste uge, at han ikke måtte blive alt for skuffet når jeg ville teste negativ på næste lørdag. Jeg troede ikke på det, fordi jeg ingenting kunne mærke

Anmeld

4. maj 2010

businesstigger

Det er jo svært for tror alle der gerne vil være gravide har prøvet at have div. symptomer og have troet på dem for så alligevel at have fået mens.

Når det så er sagt så sidder jeg jo nu og ved jeg er gravid og var da (i hvert fald den 1. uge efter ÆL) ret sikker på at den var der.

Jeg skulle for det første tisse non-stop allerede 4 dage efter ÆL. Det kunne jeg genkende fra min 1. graviditet og det har ikke været et snyde symptom for mig.

Derudover så føltes min mave bare anderledes. Jeg har nævnt det for dig før det her med at når man bukker sig ned normalt så skubbes indvoldene lidt rundt for at give bedst plads. Den nye følelse (som jeg igen kunne genkende fra 1. graviditet) var at der var noget i vejen inde i maven. Selv om der går lang tid før at livmoderen bliver stor nok til at være det der fysisk er i vejen så er følelsen af det længe før. Den følelse kom 1 uge efter at jeg havde mærket ÆL.

Og så syntes jeg pludselig at alle mine bukser strammede ubehageligt

Anmeld

4. maj 2010

Riksen

I dagene op til at jeg skulle have mens, havde jeg haft en masse jag eller niv i brysterne og primært i det venstre Jeg skød hele tiden tanken om at jeg muligvis var gravid fra mig, da jeg efterhånden var blevet skuffet en del gange.

Men da jeg så var gået tre dage over tid og tog en test, blev jeg egentlig ikke overrasket over at den var positiv. Jeg må åbenbart have vidst det. Men det var altså ikke på sådan en åbenbarende "Jeg er gravid!"-måde, slet ikke! Det er svært at forklare - håber det giver lidt mening

Kort sagt må mit svar på dit spørgsmål være både ja og nej

Knus!

Anmeld

4. maj 2010

Bavianis

Jeg testede 3-4 dage før forventet mens, da jeg havde bylde-ømme bryster. Så ømme at man skar ansigt, bare af at løfte armen... Og den var god nok:-)

Anmeld

4. maj 2010

VNB

jeg tog en test allerede da jeg var 3+2 fordi jeg vågnede op en morgen med en følelse af at "der var noget anderledes i mit underliv/mave" havde også allerede der let kvamle... da jeg var 4+0 kom de ømme bryster og kvalmen tog til. og resten af historien kender du jo  

Anmeld

4. maj 2010

otlitrom

Bavianis skriver:

Jeg testede 3-4 dage før forventet mens, da jeg havde bylde-ømme bryster. Så ømme at man skar ansigt, bare af at løfte armen... Og den var god nok:-)

Lyder yderst ubehageligt.. Men der var vist ikke meget at tage fejl af!

Anmeld

4. maj 2010

otlitrom

VNB skriver:

jeg tog en test allerede da jeg var 3+2 fordi jeg vågnede op en morgen med en følelse af at "der var noget anderledes i mit underliv/mave" havde også allerede der let kvamle... da jeg var 4+0 kom de ømme bryster og kvalmen tog til. og resten af historien kender du jo  

Ja, dén historie kender jeg! Men det er en god historie!!

Anmeld

4. maj 2010

Persille83

Ømme bryster, træthed og niv i underlivet meget kort efter befrugtningen.

Anmeld

4. maj 2010

Muffinmus

kors jeg havde den sgu næsten hver måned på et tidspunkt....

Men den så var der for alvor vidste jeg godt de andre gange var snyde og ønske tænkning, for kunne bare MÆRKE den vist sad i skabet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.