Følelsen af "nu er den der"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.631 visninger
33 svar
0 synes godt om
4. maj 2010

otlitrom

Hej alle gravide og mødre.

Jeg er nysgerrig, om I kunne mærke at "nu var den der", da I blev gravide.. Om I har haft nogen form for fornemmelse for det, kropslig reaktion, et tegn?

Og kan lige skynde mig at sige, at jeg ikke er gravid. Jeg er bare nysgerrig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2010

1977

Profilbillede for 1977

Ja Da jeg blev gravid med Jazmyn kunne jeg mærke det med det samme. Der gik 3 uger fra jeg var 110% sikker til der var 2 streger. Jeg havde mælk i brysterne og kunne ikke klare lugten af kaffe

Anmeld

4. maj 2010

TbCp

Jeg ved det ikke helt... jeg havde ingen symptomer overhovedet, men jeg havde sådan en fornemmelse af at noget foregik i min krop.

Men måske jeg bare var ekstra opmærksom fordi vi forsøgte at blive gravide.

Carsten sagde at han troede jeg var gravid, han syntes han kunne mærke det på mig.

Anmeld

4. maj 2010

B&J

jeg havde ikke fået mit det røde efter 2 uger også viste jeg bare den var der da min altid har kommet til punkt og prikke.. og fordi mine bryster gjorde sindsygt ondt og det har jeg aldrig prøvet før også gik jeg i netto, og da jeg kom hjem vup

Anmeld

4. maj 2010

N&J

Jeg kunne fornemme noget anerledes ved min krop, ømme bryster og min mavepuls blev meget tydelig (hvilket den bestemt ikke var før), det var jo ikke planlagt og havde haft to mindre mens efter befrugtningen skulle have fundet sted, men troede først det var stress, men da jeg så nærmest kastede op til min eksamen jamen så tænkte jeg du må hellere tage en test med alle de fester der venter.. ja det var så en god ide.. 

Anmeld

4. maj 2010

Sofia

Jeg lytter lige med her

Anmeld

4. maj 2010

grinny

Også mig, jeg har nemlig underlige fornemmelser 

Anmeld

4. maj 2010

otlitrom

Orker ikke lige svare alle Men tak fordi I vil dele!

Jeg tænker nu mest på lige når befrugtningen er sket, eller i tiden inden mens udeblev - bare for at være på tværs!

Sofia og Grinny: I læser bare alt det I vil

Anmeld

4. maj 2010

N&J

Nu bliver det lidt kinky, men jeg tænkte tanken da han var oppe i mig, og vi bare lå og holdte om hinanden, men skød tanken fra mig, da vi jo ikke skulle være gravide (jeg havde haft problemer med betændelser og min livmoder, så var ikke sikker på om jeg overhovedet kunne naturligt) det kunne jeg jo så godt, men ikke sådan fysisk kunne jeg mærke noget.. 

Anmeld

4. maj 2010

MM1987

Ja, hvis vi nu lige ser bort fra alt det rod der foregår lige nu så var jeg jo meget positiv denne gang, og troede bare på det...

Men igen, jeg synes efterhånden jeg er blevet over opmærksom, og det er ikke spor nemt at læse min krop efterhånden (også før alt det her).

Jeg tror ikke man behøves at få den der "den er der squ" før det er en realitet, men man skal være optimistisk og positiv, for som Trine siger "ingen vil have en sur mor"

KNUS

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.