Følelsen af "nu er den der"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2010

otlitrom

Flere der vil dele gode historier??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2010

FruHolm <3

min mave begyndte at opføre sig underligt og spænde lidt ( har 7-9-13 aldrig haft mens smærter) så vidste der var noget der ikke var som det plejede at være. begyndte at få det helt varmt og begyndte at svede hvilket jeg heller ikke er vant til da mine svedporer altid har været meget små

og så begyndte appetitten og kvalmen at komme. og så udeblev mens og testen blev positiv

Anmeld

6. maj 2010

Risen

Har faktisk slet ikke haft den følelse.. Men vi prøvede jo heller ikke ligefrem på at blive gravide.. Fik først alle symptomerne efter jeg havde testet positiv.(homonella ) . På trods af 2 MEGET positive test , ringede jeg stadig til lægen for jeg troede bare ikke på det..  

Anmeld

6. maj 2010

Linea

Jeg kunne mærke det dagen efter begge gange - altså efter vi havde været sammen. Det viste sig ved en uvant murren i maven. Så noget var i hvert fald jo ikke som det plejede at være. Og det må man jo så sige var rigtigt, et lille liv var spiret.

Mange hilsner Line

Anmeld

6. maj 2010

silden85

jeg fik jag i min venstre side også tog jeg både en æl og g-test og de var begge positive, æl-testen kunne ikke være mere positiv, jeg har aldrig før set så en positiv æl-test før

Anmeld

6. maj 2010

otlitrom

silden85 skriver:

jeg fik jag i min venstre side også tog jeg både en æl og g-test og de var begge positive, æl-testen kunne ikke være mere positiv, jeg har aldrig før set så en positiv æl-test før

Hvordan kan det være du både tog ÆL- og G-test samme dag?? Men dejligt at den endelig var der!

Anmeld

6. maj 2010

karina1980

jeg har vidst det begge gange, jeg får ondt ved ægløsning normalt, men når jeg bliver gravid kommer smerten igen et par dage efter,

det gør så sindsygt ondt at jeg hverken har kunne gå eller stå, og det har være alle gange også ved sa

Anmeld

6. maj 2010

Sakris

Jeg havde ingen fornemmelse. Ingen håb, og ingenting i min krop ændrede sig. Graviditetstesten tog jeg, da jeg alligevel kom til at tvivle på om det nu var den dag jeg skulle have mens. Den var positiv. Og de efterfølgende 3 tests, besøget hos en læge og scanning idag har bekræftet det. Er ret træt, og kunne sove mange timer hver nat. Men det er stadig de eneste symptomer jeg har her i uge 7!

Anmeld

6. maj 2010

silden85

Hvordan kan det være du både tog ÆL- og G-test samme dag?? Men dejligt at den endelig var der!

jeg kan ikke huske hvem jeg snakkede med herinde fra over post og hun sagde at det kunne være at det var min æl. også sagde jeg at det troede jeg ikke, for jeg var på dag 35 (ca. der omkring kan ikke helt huske det) så jeg sagde at jeg troede mere at det var min mens der var på vej, pga af de jag i mit underliv, også et stykke tid efter tænkte jeg at nu tester jeg for begge dele så er jeg helt sikker og begge var positive g- testen var meget svag, men den var der og to dage efter tog jeg en ny g-test og den var mere tydligt

Anmeld

6. maj 2010

otlitrom

silden85 skriver:

jeg kan ikke huske hvem jeg snakkede med herinde fra over post og hun sagde at det kunne være at det var min æl. også sagde jeg at det troede jeg ikke, for jeg var på dag 35 (ca. der omkring kan ikke helt huske det) så jeg sagde at jeg troede mere at det var min mens der var på vej, pga af de jag i mit underliv, også et stykke tid efter tænkte jeg at nu tester jeg for begge dele så er jeg helt sikker og begge var positive g- testen var meget svag, men den var der og to dage efter tog jeg en ny g-test og den var mere tydligt

Det var da mærkeligt at du kunne teste positiv på begge! Men det er hørt før.. Dejligt at g-testen var positiv i hvert fald.. Det var nok den vigtigste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.