Ska da lige love for at vægten stiger....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2010

XXSS

Uge 29 +10, ikke fordi jeg spiser meget mere, der kan ikke rigtig være noget derinde, jeg håber det falder lidt i bero

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2010

Muffinmor

Jeg er +4 måske 5 hvis jeg er heldig i uge 22. vejede mig sidst lige efter jeg havde spist aftensmad og med alt tøjet på og der sagde den +5, men min mor sagde jeg ikke måtte snyde sådan så skulle trække et kilo fra. så +4 i uge 22. skal lige siges jeg har døjet rigitig meget med kvalme og opkast så har tabt mig i den første del af graviditeten. også er jeg nok også bare et lille nibs på nu 52 kg men os kun 158cm

Anmeld

3. maj 2010

Faith

Tanja78 skriver:

Uge 29 +10, ikke fordi jeg spiser meget mere, der kan ikke rigtig være noget derinde, jeg håber det falder lidt i bero

Jeg synes heller ikke jeg spiser mere, snarere tværtimod, for jeg synes nemlig heller ik rigtig der er plads derinde

Anmeld

3. maj 2010

XXSS

smillaluna skriver:

Jeg synes heller ikke jeg spiser mere, snarere tværtimod, for jeg synes nemlig heller ik rigtig der er plads derinde

Nej det er underligt og ikke særlig "fedt" når man i forvejen kun er 1,58 cm høj eller lav  Men det var nogenlunde det samme under sidste graviditet. Så jeg må nok bare indfinde mig med det... og så ryger de forhåbentlig af igen når jeg er færdig. Kæmpede en del for det sidst og der lykkedes det lige at smide alle de kg inden jeg blev gravid igen.. PYee men lige umiddelbart havde jeg altså også rigtig meget fostervand sidst 4 l.. og en forholdsvis stor baby taget kropi betragtning, hun vejede 3750...

Anmeld

3. maj 2010

Bare mig..

Min vægt siger + 19 kg ca.  Jeg vejede ca 60 kg, og nu vejer jeg ca 79 kg. Jeg synes det er heeeelt vildt...

Marikka 38+4, 10 dage tilbage, forhåbentlig!

Anmeld

4. maj 2010

Smølf

Jeg har taget 7,5kg på allerede... og jeg er 22+6 i dag. Var slank inden, men det går mig på alligevel, at jeg har taget så meget på...

Sidste gang tog jeg ligeså meget på og der var alt smidt (+lidt ekstra) da sønnike var 4mdr, så det ryger også af denne gang

Anmeld

4. maj 2010

Mor til Frederic og Freya

Var lige på vægten i morges, det har jeg ikke været i 5 uger. Troede da seriøst at vægten var gået i stykker! Måtte veje mig 4 gange før den sank ind

+ 10 kg De damer!

Hva sker der lige? Synes da jeg lever ret sundt og fornuftigt.

Har en teori om at det er min krops måde at fortælle mig at jeg måske var lidt undervægtig før jeg blev gravid (vejede 55 kg og er 172 høj). Og så venter jeg jo tvillinger ikke at forglemme.

Hvad siger jeres vægt?

Det er jo blot nogle tal.... Men kan godt forstå du er overrasket, det kan jo være at din vægt står lidt stille det rygern ad vejen...

Her er det også manden der laver mad, dog ikke så fed mad med fløde osv - for det ryger lige igennem mig. Alt der er lavet i fritüre kommer ret hutigt ud igen...

Var selv 60 kg og 179 før Frederic blev lavet og slutted med en vægt der sagde +14 kg... Gik slet ikke på vægten herhjemme, turde det slet ikke.. Så blev vejet til jm - egen læge osv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.