Ska da lige love for at vægten stiger....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2010

Fyn

Jeg havde samme "kamp-vægt" og højde som dig inden jeg blev gravid....

Idag har jeg taget omkring de 17 kg. på og jeg regner ikke med der kommer mere på - andet end evt. lidt vand. Jeg mener hvor meget kan man nå at tage på, på en uge?? Jeg har dog igennem graviditeten været ude og købe nye graviditetsbukser 3 (??) gange fordi jeg bare ikke kunne være i de gamle...

Jeg fandt et sted på nettet inden jeg blev gravid, hvor der stod man gerne måtte tage 15 kg. på når du (og jeg) har/havde denne vægt og højde. Så slap bare af... Jeg havde også taget 10 kg. på da jeg var i samme uge som dig.

Jeg regner med at det hele kommer af igen...Om ikke andet så er der nok energi at give af, når amningen går igang.

Mange hilsner C.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2010

Faith

Fyn skriver:

Jeg havde samme "kamp-vægt" og højde som dig inden jeg blev gravid....

Idag har jeg taget omkring de 17 kg. på og jeg regner ikke med der kommer mere på - andet end evt. lidt vand. Jeg mener hvor meget kan man nå at tage på, på en uge?? Jeg har dog igennem graviditeten været ude og købe nye graviditetsbukser 3 (??) gange fordi jeg bare ikke kunne være i de gamle...

Jeg fandt et sted på nettet inden jeg blev gravid, hvor der stod man gerne måtte tage 15 kg. på når du (og jeg) har/havde denne vægt og højde. Så slap bare af... Jeg havde også taget 10 kg. på da jeg var i samme uge som dig.

Jeg regner med at det hele kommer af igen...Om ikke andet så er der nok energi at give af, når amningen går igang.

Mange hilsner C.

Det er ret beroligende det du skriver.... Har en svigerinde som endte på +35 med nr. 2 og sådan vil jeg altså nødig ende. Man ku slet ik kende hende!

Kan godt se på dit profilbillede at din kropsbygning ligner min meget, selvom du vidst er noget længere henne på det billede end mig. Du ser på ingen måde tyk ud! Det sidder virkelig smukt på dig.

Jeg må vidst osse snart kapitulere og købe nogle nye ventebukser, men det er nu mest fordi maven ikke kan være i de gamle mere. Synes ikke som sådan at jeg har lagt mig helt vildt ud.

Anmeld

3. maj 2010

FruEllingsen

Synes ikke det lyder så slemt når man tænker på at der jo er to små drenge inde i maven

Anmeld

3. maj 2010

Maise

Tjuhl skriver:

jeg er - 1 kg siden jeg blev vejet i 9. uge hos lægen og jeg er i 17. uge nu....så jeg gemmer til "natten"

by the way, må man ikke snart se et nyere billed af din mave, eller er den hemmelig  ??;-)

Anmeld

3. maj 2010

Faith

Drømmer skriver:

Synes ikke det lyder så slemt når man tænker på at der jo er to små drenge inde i maven

Ja det skal man jo selvfølgelig osse lige tænke på.....

Håber jeres lille Marcus trives. Nogen ide om hvornår i får lov at komme hjem?

Anmeld

3. maj 2010

Faith

Maise skriver:

by the way, må man ikke snart se et nyere billed af din mave, eller er den hemmelig  ??;-)

Er ikke helt sikker på om den var tiltænkt Tjuhl eller mig da du citerede Tjuhl

Men hvis det er min mave du tænker på, så er den bestemt ikke hemmelig. Kan bare ikke selv finde ud af at lægge billeder ind, så skal have manden til at hjælpe

Anmeld

3. maj 2010

Maise

smillaluna skriver:

Er ikke helt sikker på om den var tiltænkt Tjuhl eller mig da du citerede Tjuhl

Men hvis det er min mave du tænker på, så er den bestemt ikke hemmelig. Kan bare ikke selv finde ud af at lægge billeder ind, så skal have manden til at hjælpe

he he ja kan godt se den kan misforståes. Den var egentlig tiltænkt thjul, men din mave vil jeg da også gerne se. Savner min egen, men har forhåbenlig en gang eller to mere til gode

Anmeld

3. maj 2010

oo

Maise skriver:

jeg er lettere traumatiseret efter jeg fik den GENIALE ide at prøve at tage et nøgenbillede med selvudløser efter jeg havde været i bad  

men jeg tager et nyt onsdag hvor jeg er 17+0 (MED tøj på!!)

Anmeld

3. maj 2010

Maise

Tjuhl skriver:

jeg er lettere traumatiseret efter jeg fik den GENIALE ide at prøve at tage et nøgenbillede med selvudløser efter jeg havde været i bad  

men jeg tager et nyt onsdag hvor jeg er 17+0 (MED tøj på!!)

ha ha ha, ja man bliver overrasket ;-)

Glæder mig dog til at se din smukke vom

Anmeld

3. maj 2010

Bayze

Jeg tog på med komet-fart i starten. Da jeg nåede 7. uge havde jeg taget de første 8 kg på og jeg indrømmer gerne at det forårsagede et panikanfald eller 3. men så stabiliserede det sig og ved fødslen havde jeg taget 17 på i alt. Med den opstart troede jeg jo fandme det skulle ende på de 40 kg! Men det vilde er at en uge efter fødslen havde jeg smidt de 12 kg og der ligger jeg stadig. Så mangler der kun 5 og eftersom maven jo ikke har trukket sig helt sammen endnu og mine bryster har forvandlet sig til gigantiske mælke-junger, så regner jeg egentlig ikke med at der er mere end omkring 3 kg reelt fedt tilbage. det er sgu da billigt sluppet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.