Ska da lige love for at vægten stiger....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2010

Fatima

jeg er kun 23 uger henne har taget 10 kg på

og er da mindre end dig er 159 høj og vejede dengang 55 kg så forstil dig lige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2010

Sabsy

smillaluna skriver:

Var lige på vægten i morges, det har jeg ikke været i 5 uger. Troede da seriøst at vægten var gået i stykker! Måtte veje mig 4 gange før den sank ind

+ 10 kg De damer!

Hva sker der lige? Synes da jeg lever ret sundt og fornuftigt.

Har en teori om at det er min krops måde at fortælle mig at jeg måske var lidt undervægtig før jeg blev gravid (vejede 55 kg og er 172 høj). Og så venter jeg jo tvillinger ikke at forglemme.

Hvad siger jeres vægt?

Min vægt siger 11kilo og jeg er sat til 17 maj, dvs. 14 dage endnu.. JUBII!!!!!!

Anmeld

3. maj 2010

Faith

SabrinaJuulOlsen skriver:

Min vægt siger 11kilo og jeg er sat til 17 maj, dvs. 14 dage endnu.. JUBII!!!!!!

11 kg synes jeg er rigtig fint.... Det virker ikke så uoverskueligt at skulle smide efter fødslen.

Pøj pøj med din forestående fødsel

Anmeld

3. maj 2010

LinLin

Jeg er 21+4 og har taget 6 kg på sådan ca...

Med min første søn tog jeg 8 kg på til 2. lægebesøg (uge 25) - og 3 kg i resten af graviditeten - så er ikke SÅ nervøs endnu

Anmeld

3. maj 2010

FruEllingsen

smillaluna skriver:

Ja det skal man jo selvfølgelig osse lige tænke på.....

Håber jeres lille Marcus trives. Nogen ide om hvornår i får lov at komme hjem?

Han klare det bare så godt.  han har kun  tabt 18g den første uge (de må tabe op til 10% af fødselsvægten) så nu skal han bare tage en masse på.

Vi skal forvente at være her ind til termin. så det er lange udsigter synes jeg...

Går det ellers godt med de to drenge inde i maven??

Anmeld

3. maj 2010

trine3112

Fatima skriver:

jeg er kun 23 uger henne har taget 10 kg på

og er da mindre end dig er 159 høj og vejede dengang 55 kg så forstil dig lige

Jeg er som dig i 23. uge og har taget 9 kg på.

/Trine

Anmeld

3. maj 2010

Faith

Drømmer skriver:

Han klare det bare så godt.  han har kun  tabt 18g den første uge (de må tabe op til 10% af fødselsvægten) så nu skal han bare tage en masse på.

Vi skal forvente at være her ind til termin. så det er lange udsigter synes jeg...

Går det ellers godt med de to drenge inde i maven??

Ja det er godt nok længe at være indlagt. Men det må alligevel give jer en go tryghed.

Det går rigtig godt med drengene i maven. De er simpelthen så livlige! Skal skannes på fredag og er spændt på hvad de vejer nu. De skulle gerne ligge på omkring 900 g pr. stk.

Anmeld

3. maj 2010

FruEllingsen

smillaluna skriver:

Ja det er godt nok længe at være indlagt. Men det må alligevel give jer en go tryghed.

Det går rigtig godt med drengene i maven. De er simpelthen så livlige! Skal skannes på fredag og er spændt på hvad de vejer nu. De skulle gerne ligge på omkring 900 g pr. stk.

Det bliver da spændene hvad de vejer de små livlige drenge. dejligt at du mærker masser af liv

Anmeld

3. maj 2010

smokin

smillaluna skriver:

Var lige på vægten i morges, det har jeg ikke været i 5 uger. Troede da seriøst at vægten var gået i stykker! Måtte veje mig 4 gange før den sank ind

+ 10 kg De damer!

Hva sker der lige? Synes da jeg lever ret sundt og fornuftigt.

Har en teori om at det er min krops måde at fortælle mig at jeg måske var lidt undervægtig før jeg blev gravid (vejede 55 kg og er 172 høj). Og så venter jeg jo tvillinger ikke at forglemme.

Hvad siger jeres vægt?

Der er jo også to bebser i maven 

Anmeld

3. maj 2010

smokin

Zette skriver:

Der er jo også to bebser i maven 

jeg er iøvrigt +9 kg i uge 35 idag  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.