Ska da lige love for at vægten stiger....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.878 visninger
36 svar
0 synes godt om
3. maj 2010

Faith

Var lige på vægten i morges, det har jeg ikke været i 5 uger. Troede da seriøst at vægten var gået i stykker! Måtte veje mig 4 gange før den sank ind

+ 10 kg De damer!

Hva sker der lige? Synes da jeg lever ret sundt og fornuftigt.

Har en teori om at det er min krops måde at fortælle mig at jeg måske var lidt undervægtig før jeg blev gravid (vejede 55 kg og er 172 høj). Og så venter jeg jo tvillinger ikke at forglemme.

Hvad siger jeres vægt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2010

LilleMor10

smillaluna skriver:

Var lige på vægten i morges, det har jeg ikke været i 5 uger. Troede da seriøst at vægten var gået i stykker! Måtte veje mig 4 gange før den sank ind

+ 10 kg De damer!

Hva sker der lige? Synes da jeg lever ret sundt og fornuftigt.

Har en teori om at det er min krops måde at fortælle mig at jeg måske var lidt undervægtig før jeg blev gravid (vejede 55 kg og er 172 høj). Og så venter jeg jo tvillinger ikke at forglemme.

Hvad siger jeres vægt?

Lyder da ikke slemt Hvor langt er du henne ?

Jeg er selv meget overrasket over hvad min vægt sagde i morges

+ 17 kg og er i uge 36, syntes det lyder af meget, men kan ikke se det på min krop, men kan tilgendgæld mærke det på mit tøj 

Anmeld

3. maj 2010

oo

jeg er - 1 kg siden jeg blev vejet i 9. uge hos lægen og jeg er i 17. uge nu....så jeg gemmer til "natten"

Anmeld

3. maj 2010

Faith

Lillemor: Jeg er kun 25+2 i dag. Synes der er laaaang vej endnu. Tror du ikke du ender på de +20 ca så? Det er vel meget normalt. Jeg synes heller ik jeg kan se det på min krop, men kan selvfølgelig ikke være i en str. 36 mere. Men skid hul i det! Når bare der kommer et par guldklumper ud af det.

Tjuhl: 1 kg! Wow. Det tror jeg at jeg allerede jeg havde taget på den dag de lagde æggene tilbage

Anmeld

3. maj 2010

Loa

Jeg er i uge 30 og er ca + 7 kg.... syntes det er ganske forfærdeligt, og det er godt nok gået stærkt her til sidst......

Anmeld

3. maj 2010

Faith

Loa skriver:

Jeg er i uge 30 og er ca + 7 kg.... syntes det er ganske forfærdeligt, og det er godt nok gået stærkt her til sidst......

Jeg synes 7 kg i uge 30 lyder noget bedre end 10 kg i uge 25

Men det er da aldrig sjovt at tage på. Det rammer ens femininitet på en eller anden måde. Men husk der kommer noget godt ud af det i sidste ende

Anmeld

3. maj 2010

Loa

smillaluna skriver:

Jeg synes 7 kg i uge 30 lyder noget bedre end 10 kg i uge 25

Men det er da aldrig sjovt at tage på. Det rammer ens femininitet på en eller anden måde. Men husk der kommer noget godt ud af det i sidste ende

Men du havde også 2 stk, ikke?

Jeg kunne godt acceptere når maven blev større,men når man så pludselig kan se det andre steder også, så er det ikke så sjovt...... Troede ellers lige jeg havde fripas til de søde sager, men næææh nej

Anmeld

3. maj 2010

Faith

Loa skriver:

Men du havde også 2 stk, ikke?

Jeg kunne godt acceptere når maven blev større,men når man så pludselig kan se det andre steder også, så er det ikke så sjovt...... Troede ellers lige jeg havde fripas til de søde sager, men næææh nej

Jo jeg venter 2

Ja jeg troede sku osse jeg kunne æde løs af alle de gode sager, men må da hellere passe lidt på. Min mand er rigtig slem til at lave mad med fløde og fed ost i. Han synes det er fantastisk at jeg tager på.

Anmeld

3. maj 2010

Mette-Marie

Jeg er 35+1 og har taget 8,8 kg på. De sidste 2,5 kg er kommet inden for den sidste måned.

Mette

Anmeld

3. maj 2010

Loa

smillaluna skriver:

Jo jeg venter 2

Ja jeg troede sku osse jeg kunne æde løs af alle de gode sager, men må da hellere passe lidt på. Min mand er rigtig slem til at lave mad med fløde og fed ost i. Han synes det er fantastisk at jeg tager på.

hehe hvor sødt

ja det ville i det mindste være rart hvis man måtte spise hvad man ville og det så bare forsvandt af sig selv efter fødslen, men når man ved man skal kæmpe for at komme af med det igen, så ryger det sjove lidt......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.