Husker I natten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2010

1977

Profilbillede for 1977

Jep Det var på et vandrehjem i en brandert til min lillesøsters bryllup

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2010

Jibbe

Tja jeg husker dagene... vi var taget i sommerhus for at komme lidt væk fra det hele og fordi at jeg magtede ikke at være hjemme på den dag jeg havde haft termin i min første graviditet, hvor det endte med en spontan abort.

Vi hyggede os i flere dage og knaldede da et par gange om dagen eller tre  3-4 uger efter kunne jeg tage en positiv graviditetstest... super fantastisk! Så han er undfanget på et tidspunkt i de dage, i et skønt sommerhus i Øster Hurup.

Anmeld

3. maj 2010

anna-jonas

Vores lille Ida er undfanget i et skønt sommerhus i Klitmøller d. 9 juli 2008. Den eneste gang vi havde sex i den uge................og det foregik så tyst så tyst, da vores venner sov i rummet ved siden af.

Anna har jeg ingen anelse om. i starten af dec. 2005........

Jonas blev undfanget efter en bytur d. 7 juni 1995............hvor jeg vidste jeg havde ægløsning.

Anmeld

3. maj 2010

Ansemusen

Jeg ved ikke hvornår det var. Vi havde sex hver anden dag eller oftere, fordi vi bare ville havde det til at lykkes, så det kan have været flere af dagene  Godt tip i øvrigt, det lykkedes for os så snart vi begyndte på kanin-rutinen, hehe!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.