Jeg havde haft problemer med min spiral og gik og småblødte lidt men uden det var en rigtig mens, så jeg ringede til lægen for at få det checket. hun sagde at den var for gammel og skulle tages ud så derfra stopede vi med at have sex,da vi ikke havde planer om baby. Så kom jeg til lægen, men hun kunne ikke fjerne den da snoren var knækket så jeg skulle en tur til Gyn. det kom jeg, og ud kom den endelig. ville så gerne lige have en rigtig mens inden jeg fik en ny opsat. Her imellem købte vi kondomer men det var bare ikke lige så godt, og kunne aldrig blive så spontant syntes jeg. Så kom mens endelig og efter den er slut tager jeg til gyn for at få opsat en ny.
Det gør fandens ondt og jeg føler bare han orøver at møve en 5 cm tyk pind op gennem min livmoderhals. Han forklare at jeg åbenbart har en bagoverbøjet livmord og en lille bitte livmoderhals. Nå ok tænker jeg bare, har da ligesom haft en før, men ok, vi må opgive. jeg går tudende ud til bilen hvor kæresten venter, det gjorde så ondt og jeg blødte dagene efter og til ingen verdens nytte.
herefter fik vi snakket om vi måske egentlig ikke godt kunne tænke os en baby. vi laver for og imod og jo mere vi snakker jo mere skruk bliver jeg. tilsidst er der ingen vej tilbage jeg vil ha baby nu!!
Vi havde utroligt meget sex derefter, så jeg er ikke sikker på hvilken dag men, den ene morgen bliver det til en lille quickie i sengen da vi havde lidt travlt, skulle til noget familie føllesdag. vi joker så med at det var den lille hurtige der lavede vores lille skid. vi var jo heldige at kunne lave lille skid i løbet af første måned.
hov den blev lidt lang
knusser
Anmeld