Husker I natten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2010

Persille83

Jeg er også meget sikker på befrugtningsdagen

Jeg arbejder i nattevagt og har 7 arbejdsnætter i træk. Lørdag morgen d. 3 april kunne jeg mærke min ÆL. Ja, jeg ved ikke hvorfor men har altid kunne mærke når den kom.

Efter endt arbejdsnat skyndte jeg mig hjem og tog en ÆL test for at være helt sikker. Den var bragende positiv. Kæresten lå og sov i sengen, og jeg gik ind til ham, hev dynen af, viste ham testen og sagde:

"Så er det nu vi skal have sex!"

Så selvom han var morgentræt, og jeg var træt efter en lang arbejdsnat... så fik vi lavet en lille bebs den morgen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2010

4kløver

Her var det efter manden kom hjem efter nattevagt. som han selv siger  det tog under 2min og en død træt mand

Anmeld

2. maj 2010

Svei

Jeg husker med min ældste søn...det var så ikke nat men højlys dag...jeg har dato, tid og adr. jeg lå med fødderne i de der gynækolog nogle...ganske romantisk nede hos lægen...

De andre to blev lavet i en periode hvor vi knaldede konstant, så aner ikke hvilken gang... Men de kom da begge i første runde...

Anmeld

2. maj 2010

Sisley

Tjuhl skriver:

jeg har kunnet se på terminsberegneren at min ægløsning burde ha været den 19. januar og ud fra alle doktorernes rykken rundt og kommen frem til min terminsdato, så passer det med at undfangelsen skulle være sket der. og så er det sådan at vi knaldede den 18. januar sidste gang den måned og før det havde Søren lige været i jylland i 3 dage, så derfor ved jeg det

Ja, det lyder jo rimelig sikkert - men jeg går ud fra, at det så også forudsætter, at ens cyklus er på 28 dage (min var på 25 dage, så jeg tror ikke jeg kan gætte ægløsningstidspunktet)?

Anmeld

2. maj 2010

oo

Sisley skriver:

Ja, det lyder jo rimelig sikkert - men jeg går ud fra, at det så også forudsætter, at ens cyklus er på 28 dage (min var på 25 dage, så jeg tror ikke jeg kan gætte ægløsningstidspunktet)?

hmm...min var på 30-34 på daværende tidspunkt, så det tror jeg ikke nødvendigvis. faktisk faldt min ÆL senere end jeg lige troede...3-4 dage senere (jeg var rimelig sikker på jeg havde ÆL da Søren var afsted, men vi gad jo ikke rigtig prøve længere efter næsten 3 år uden gevinst, så vi hyggede bare indtil vi skulle i IVF )

Anmeld

2. maj 2010

SilkeV

Jeg husker det også tydeligt...

Præcis den 31. Marts 2008 kl 11.30 på en fin lille briks med stigbøjler og hele pisset på Skejby sygehus..

SÅ romantisk altså...  

Anmeld

2. maj 2010

Mumto3

Vores den første blev til dybt uromantisk. Jeg kom sent hjem fra en firma-middag. Mand lå og sov, og jeg kunne bare mærke at NU kunne jeg blive gravid. Så jeg vækkede manden og sagde at nu skulle vi altså have sex. Det var han bestemt ikke enig i. Han var træt, lå og sov, -og iøvrigt stak jeg langt væk af både rødvin og hvidløg (hvilket han hader!).  Det holdt mig dog ikke tilbage, og jeg sprang på ham.

Vores barn nr 2 aner jeg ikke hvornår han blev undfanget. Jeg havde lige haft en spontan abort og var desperat for at blive gravid igen, så der havde vi bare sex hver anden dag.

Vores 3. barn, der brugte vi faktisk prævention. Han var lige inde i mig i 1 sek, og da tænkte jeg bare: Så, nu bliver jeg gravid. Jeg slog tanken ud af hovedet igen, men 6 uger efter bad min kæreste mig om at tage en g-test for han kunne ikke forstå at jeg stadig ikke havde fået mens, og den var bragende positiv.

Faktisk tror jeg at jeg har været gravid engang til. Det skete på samme måde som med 3.barn. Min kærest var bekrymret, og blev ved med at sige: Jeg tror altså du har æg-løsning. Jeg blev ved med at slå det hen, men chekkede tilsidst min kalender og han havde ret! Ligepræcis den dag burde min æg-løsning falde, så manden styrede på apotektet og købte en fortrydelsespille. og nu er det så bare HELT slut med at han får lov at 'komme inden for', men mindre vi har aftalt at vi skal have et barn mere.

Anmeld

3. maj 2010

Risen

Sisley skriver:

Ihhh jeg vil også vide hvornår min lilletøs er lavet - men jeg forstår altså ikke hvordan I kan være så sikre? Jeg kender kun førstedagen for sidste menstruation og med mindre man ved hvornår man har haft ægløsning, kan man vel ikke vide datoen for undfangelse - eller var jeg syg den dag i biologi undfangelsen blev gennemgået  Hvis man har sex med kæresten et par gange om ugen, er der jo flere muligheder...

Sisley
39+0

Er bestemt heller ikke sikker, men det er den eneste nat jeg lige husker .. 

Anmeld

3. maj 2010

Muffinmor

Jeg havde haft problemer med min spiral og gik og småblødte lidt men uden det var en rigtig mens, så jeg ringede til lægen for at få det checket. hun sagde at den var for gammel og skulle tages ud så derfra stopede vi med at have sex,da vi ikke havde planer om baby. Så kom jeg til lægen, men hun kunne ikke fjerne den da snoren var knækket så jeg skulle en tur til Gyn. det kom jeg, og ud kom den endelig. ville så gerne lige have en rigtig mens inden jeg fik en ny opsat. Her imellem købte vi kondomer men det var bare ikke lige så godt, og kunne aldrig blive så spontant syntes jeg. Så kom mens endelig og efter den er slut tager jeg til gyn for at få opsat en ny.

Det gør fandens ondt og jeg føler bare han orøver at møve en 5 cm tyk pind op gennem min livmoderhals. Han forklare at jeg åbenbart har en bagoverbøjet livmord og en lille bitte livmoderhals. Nå ok tænker jeg bare, har da ligesom haft en før, men ok, vi må opgive. jeg går tudende ud til bilen hvor kæresten venter, det gjorde så ondt og jeg blødte dagene efter og til ingen verdens nytte.

herefter fik vi snakket om vi måske egentlig ikke godt kunne tænke os en baby. vi laver for og imod og jo mere vi snakker jo mere skruk bliver jeg. tilsidst er der ingen vej tilbage jeg vil ha baby nu!!

Vi havde utroligt meget sex derefter, så jeg er ikke sikker på hvilken dag men, den ene morgen bliver det til en lille quickie i sengen da vi havde lidt travlt, skulle til noget familie føllesdag. vi joker så med at det var den lille hurtige der lavede vores lille skid. vi var jo heldige at kunne lave lille skid i løbet af første måned.

hov den blev lidt lang knusser

Anmeld

3. maj 2010

Mira0911

Jep... Helt klart... Efter en bytur...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.