Sikke da en sjov tråd 
Jeg husker tydeligt undfangelses dagen/natten, det var nemlig på min fødselsdag den 23 marts 
Min kæreste havde lavet utrolig lækker mad til os, med dertil hørende rosé vin. Efter maden sad vi i sofaen med vinen og faldt i en dyb snak om vores liv sammen før, nu og om 5-10 år. Vi snakkede også om at nu ville vi prøve at lade vær med at fokusere så meget på projekt baby i hverdagen og bare tage det som det kom det hele. Vi snakkede også om at vi nu ville nyde de ting som vi kunne tillade os at gøre nu inden der kom en lille, og dermed den "frihed" som vi stadig kunne nyde i at bare være os to sammen.
Vi kyssede og fjollede hele aftenen, og det hele blev sluttet af med en omgang fantastisk sex (som vi den dag idag stadig snakker om med et smil på læben 
)
10 dage senere kunne jeg så stolt vise ham en test med 2 streger på! Nok den test jeg nogensinde har taget hvor jeg mindst ventede at den faktisk var positiv! 
Sjovt at læse jer andres! Det blir da nogle gode historier at fortælle vores børn en dag hvis de altså ikk synes at det er "ÅÅÅÅÅHHH gud så klamt mor altså..." hihi 
knus Vinni.
Anmeld