Husker I natten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2010

Halbschön

Risen skriver:

husker I natten hvor jeres baby blev lavet? .. 

Er ikke helt sikker, men tror selv det var en aften/nat hvor kæresten og jeg boede hos svigerforældrene på grund af flytning og istandsættelse af den nye lejlighed.. Lidt komisk historie faktisk.. Nå men i hvert fald havde vi begge fået en smule at drikke fordi vi havde været til noget fest og ja så besluttede vi os altså for at nu skulle vi lige have en hyggenat på trods af at svigerforældrene havde soveværelse lige ved siden af.. Imens vi er igang får svigerfar den idé at han liige skal sige godnat og af en eller anden grund (måske også lidt alkohol) banker han ikke på og træder ind i værelset imens vi er godt igang.. hahah! Tror nok lige det var lidt pinligt både for ham og os.. Så nu kan vi godt finde på at drille ham lidt med at det er hans skyld at han skal være bedstefar  .. 

Andre gode historier?

Ja, det husker jeg..

Natten til d. 31/12.

Min kæreste og jeg var lige begyndt at være sammen halvanden måned tidligere.. og vi lå hjemme hos mig.. Og lige efter at vi havde haft sex, så sagde han for første gang "JEG ELSKER DIG"....

Og 12 uger senere ca. fandt jeg ud af at jeg var gravid ;-)

Et rigtig kærlighedsbarn ;-) - som ikke var planlagt ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2010

VNB

Sikke da en sjov tråd

Jeg husker tydeligt undfangelses dagen/natten, det var nemlig på min fødselsdag den 23 marts

Min kæreste havde lavet utrolig lækker mad til os, med dertil hørende rosé vin. Efter maden sad vi i sofaen med vinen og faldt i en dyb snak om vores liv sammen før, nu og om 5-10 år. Vi snakkede også om at nu ville vi prøve at lade vær med at fokusere så meget på projekt baby i hverdagen og bare tage det som det kom det hele. Vi snakkede også om at vi nu ville nyde de ting som vi kunne tillade os at gøre nu inden der kom en lille, og dermed den "frihed" som vi stadig kunne nyde i at bare være os to sammen.

Vi kyssede og fjollede hele aftenen, og det hele blev sluttet af med en omgang fantastisk sex (som vi den dag idag stadig snakker om med et smil på læben   )

10 dage senere kunne jeg så stolt vise ham en test med 2 streger på! Nok den test jeg nogensinde har taget hvor jeg mindst ventede at den faktisk var positiv!

Sjovt at læse jer andres! Det blir da nogle gode historier at fortælle vores børn en dag hvis de altså ikk synes at det er "ÅÅÅÅÅHHH gud så klamt mor altså..." hihi

knus Vinni.

Anmeld

2. maj 2010

Risen

LouiseLarsen skriver:

Ja jeg husker det tydeligt.... Og er ret sikker, da det var den eneste gang i noget tid vi havde sex....

Mathias er lavet hjemme på mine forældres spisebord i deres stue, d 6 juli efter en tur i Djurs-sommerland..... Mine forældre var på camping, så vi havde lånt huset hele den uge.... Og ja spisebordet var lige det der stod nærmest da vi efter en varm sommerdag kom hjem og var godt vilde efter hinanden!!

Haha hvor kinky  

Anmeld

2. maj 2010

Sisley

Ihhh jeg vil også vide hvornår min lilletøs er lavet - men jeg forstår altså ikke hvordan I kan være så sikre? Jeg kender kun førstedagen for sidste menstruation og med mindre man ved hvornår man har haft ægløsning, kan man vel ikke vide datoen for undfangelse - eller var jeg syg den dag i biologi undfangelsen blev gennemgået  Hvis man har sex med kæresten et par gange om ugen, er der jo flere muligheder...

Sisley
39+0

Anmeld

2. maj 2010

AnneBJ

Sisley skriver:

- men jeg forstår altså ikke hvordan I kan være så sikre? Jeg kender kun førstedagen for sidste menstruation og med mindre man ved hvornår man har haft ægløsning, kan man vel ikke vide datoen for undfangelse - eller var jeg syg den dag i biologi undfangelsen blev gennemgået  Hvis man har sex med kæresten et par gange om ugen, er der jo flere muligheder

Jeg har tænkt det samme...

Anmeld

2. maj 2010

Vidunderligeunger

AnneBJ skriver:

Jeg har tænkt det samme...

vi knaldede som kaniner dengang, altså hver dag eller flere gange om dagen. Vi var nyforelskede og projekt baby var lige så stille skudt i luften, så vi ku slet ik la vær Derfor aaaaner jeg ikke hvornår lillefisen er lavet, desværre.. Kunne være sjovt at vide, og fortælle senere

Hyggeligt at læse jeres historier dog  

Anmeld

2. maj 2010

TbCp

Ja jeg er ret sikker på hun blev lavet d. 24/12 2006 efter en hyggelig juleaften hos svigerforældrene

Anmeld

2. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg er også rimelig sikker.. Vi havde nemlig ikke sex så vildt ofte i den periode. Det var weekend, lørdag eftermiddag, 25.juli 2009 og jeg kan huske at jeg i et glimt tænkte at jeg måske havde ægløsning fordi jeg var lidt øm i understellet - men besluttede så at skyde tanken fra mig, fordi jeg jo lige var hoppet af p-ringen så jeg tænkte "det sker sgu aldrig i 1.hug alligvel"...

Det var først meningen vi for alvor skulle begynde at prøve måneden efter alligevel...Men bagefter lå vi alligevel og hyggesnakkede lidt om at måske...?

Men jeg fik da også min "mens" 1 uge efter og testede positiv med æl-test 2 uger efter - men ved NF-scanningen blev vi altså rykket 2 uger frem - så den var der altså alligevel i 1.hug...

Hvis babyen så snart gad at komme ud så jeg kunne få en happy ending...?

Anmeld

2. maj 2010

oo

Rosa skriver:

Jeg er også rimelig sikker.. Vi havde nemlig ikke sex så vildt ofte i den periode. Det var weekend, lørdag eftermiddag, 25.juli 2009 og jeg kan huske at jeg i et glimt tænkte at jeg måske havde ægløsning fordi jeg var lidt øm i understellet - men besluttede så at skyde tanken fra mig, fordi jeg jo lige var hoppet af p-ringen så jeg tænkte "det sker sgu aldrig i 1.hug alligvel"...

Det var først meningen vi for alvor skulle begynde at prøve måneden efter alligevel...Men bagefter lå vi alligevel og hyggesnakkede lidt om at måske...?

Men jeg fik da også min "mens" 1 uge efter og testede positiv med æl-test 2 uger efter - men ved NF-scanningen blev vi altså rykket 2 uger frem - så den var der altså alligevel i 1.hug...

Hvis babyen så snart gad at komme ud så jeg kunne få en happy ending...?

wooohooo! jeres baby er lavet på min 3 års bryllupsdag (og dagen før min fødselsdag) seeeeeeeejt!

Anmeld

2. maj 2010

oo

Sisley skriver:

Ihhh jeg vil også vide hvornår min lilletøs er lavet - men jeg forstår altså ikke hvordan I kan være så sikre? Jeg kender kun førstedagen for sidste menstruation og med mindre man ved hvornår man har haft ægløsning, kan man vel ikke vide datoen for undfangelse - eller var jeg syg den dag i biologi undfangelsen blev gennemgået  Hvis man har sex med kæresten et par gange om ugen, er der jo flere muligheder...

Sisley
39+0

jeg har kunnet se på terminsberegneren at min ægløsning burde ha været den 19. januar og ud fra alle doktorernes rykken rundt og kommen frem til min terminsdato, så passer det med at undfangelsen skulle være sket der. og så er det sådan at vi knaldede den 18. januar sidste gang den måned og før det havde Søren lige været i jylland i 3 dage, så derfor ved jeg det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.