Husker I natten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.852 visninger
33 svar
0 synes godt om
1. maj 2010

Risen

husker I natten hvor jeres baby blev lavet? .. 

Er ikke helt sikker, men tror selv det var en aften/nat hvor kæresten og jeg boede hos svigerforældrene på grund af flytning og istandsættelse af den nye lejlighed.. Lidt komisk historie faktisk.. Nå men i hvert fald havde vi begge fået en smule at drikke fordi vi havde været til noget fest og ja så besluttede vi os altså for at nu skulle vi lige have en hyggenat på trods af at svigerforældrene havde soveværelse lige ved siden af.. Imens vi er igang får svigerfar den idé at han liige skal sige godnat og af en eller anden grund (måske også lidt alkohol) banker han ikke på og træder ind i værelset imens vi er godt igang.. hahah! Tror nok lige det var lidt pinligt både for ham og os.. Så nu kan vi godt finde på at drille ham lidt med at det er hans skyld at han skal være bedstefar  .. 

Andre gode historier?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2010

Thildesmor

hehe lyder hyggeligt..

ifølge terminen var vi på fisketur med min mands fætter og hans kæreste (skal lige siges vi altså ikke er sådan fisker typen ) men vi skulle så afsted fra lørdag til søndag, vi blev alle lidt fulde og skulle sove i telte

hehe lad os bare sige, det var ikke kun en fisk der blev "un"fanget på den tur 

Anmeld

1. maj 2010

NoName

husker I natten hvor jeres baby blev lavet? .. 

Er ikke helt sikker, men tror selv det var en aften/nat hvor kæresten og jeg boede hos svigerforældrene på grund af flytning og istandsættelse af den nye lejlighed.. Lidt komisk historie faktisk.. Nå men i hvert fald havde vi begge fået en smule at drikke fordi vi havde været til noget fest og ja så besluttede vi os altså for at nu skulle vi lige have en hyggenat på trods af at svigerforældrene havde soveværelse lige ved siden af.. Imens vi er igang får svigerfar den idé at han liige skal sige godnat og af en eller anden grund (måske også lidt alkohol) banker han ikke på og træder ind i værelset imens vi er godt igang.. hahah! Tror nok lige det var lidt pinligt både for ham og os.. Så nu kan vi godt finde på at drille ham lidt med at det er hans skyld at han skal være bedstefar  .. 

Andre gode historier?

HAHAHAHA super indlæg Risen, ja det gør jeg, men af hensyn til kæresten vil jeg ikke komme nærmere ind på det her...

Anmeld

1. maj 2010

Lise

Ja - de blev dog begge lavet ved højlys dag  Man må jo være vågen og frisk når man skal lave noget så vigtigt

Første gang kan jeg bare huske at min kæreste bagefter spurgte om vi måske kunne have lavet en baby, hvilket jeg svarede ja til... og det havde vi  Og anden gang havde min mor taget vores søn med på weekendtur for at jeg kunne få ro til at læse til eksamen, men jeg vidste at jeg havde ægløsning et par dage senere, så jeg havde helt andre planer... (fik ikke læst meget den weekend, men ni måneder senere kom den smukkeste lillebror - og eksamen kom jeg med nød og næppe igennem).

Lise

Anmeld

1. maj 2010

Risen

noname skriver:

HAHAHAHA super indlæg Risen, ja det gør jeg, men af hensyn til kæresten vil jeg ikke komme nærmere ind på det her...

Arh nu bliver vi jo alle nysgerrige   Din skurk!

Anmeld

1. maj 2010

N&J

Jeg husker dagen, men ikke datoen. Vi havde set film og ja kunne altså ikke koncentrere os og så havde vi drukket absint inden jeg tog hjem og skulle arbejde videre på bacheloren, og kan huske at jeg tænkte så skal det nok passe at jeg blev gravid og så sidder vi og pimper, men glemte alt om det midt i al eksamenspresset og opdagede det først da jeg gik op til sidste eksamen en 6-7 uger senere, da jeg havde det så dårligt at jeg skulle kaste op, fik 12 og en positiv graviditetstest dagen efter.. kan dog stadig ikke huske hvilken film vi så... hmm var der nogen der sagde distræt..  

Anmeld

1. maj 2010

Lise

N&J skriver:

...og så havde vi drukket absint inden jeg tog hjem og skulle arbejde videre på bacheloren...

Heheh.. var det det projekt du fik 12 for?

Anmeld

1. maj 2010

N&J

Lise skriver:

Heheh.. var det det projekt du fik 12 for?

haha ja, jeg fik altid 12 i den henseende, men ja må vist sige at min datter var en 12. Både bac. og sidste eksamen fik jeg 12 i, så man må sige at det bare satte gang i en stime af perfekte 12'er... 

Anmeld

1. maj 2010

oo

årh det er jo helt romantisk det her ja jeg husker godt den aften vi lavede vores rumpenisse....og det er der sikkert også flere herinde der gør vi lavede nemlig "klokken ti om aftenen" pandekager bagefter og jeg tog endda billeder af os og pandekagerne

det skal lige siges, at midnatspandekager klart er at foretrække, men klokken ti pandekager fungerede jo også helt perfekt

Anmeld

2. maj 2010

LouiseNielsen

Ja jeg husker det tydeligt.... Og er ret sikker, da det var den eneste gang i noget tid vi havde sex....

Mathias er lavet hjemme på mine forældres spisebord i deres stue, d 6 juli efter en tur i Djurs-sommerland..... Mine forældre var på camping, så vi havde lånt huset hele den uge.... Og ja spisebordet var lige det der stod nærmest da vi efter en varm sommerdag kom hjem og var godt vilde efter hinanden!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.