Underholdning til 50 års fødselsdag???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2016

Sailor

Hej Pia

Den "hattesang" er der stadig en mulighed for at du vil stadig vil dele dem ud?

min mailadresse er: brat1945@gmail.dk

mvh/Mona

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2016

Sailor

Sailor skriver:

Hej Pia

Den "hattesang" er der stadig en mulighed for at du vil stadig vil dele dem ud?

min mailadresse er: brat1945@gmail.dk

mvh/Mona

Hej Pia

Har fundet den længere oppe i tråden.

mvh/Mona

Anmeld Citér

9. december 2016

Mrokke

Pia. skriver:

Jeg har en rigtig sjov hattesang - som jeg brugte da min mor blev 50 år... Hvis det har nogen interesse.. så send mig en privat besked med din mail adresse...

Kort fortalt, er det en sang der synges af alle - fødselaren starter med at tage hatten på (gerne en rigtig grim en, så grines der lidt ekstra) sangene kunne f.eks ligge i hatten og så slutte hos fødselaren når den er delt ud, så synger man forskellige vejrs så hatten kommer lidt rundt til alle - man skal finde en med tynde lår, krøllet hår, briller på osv.. fødselaren slutter af med en lille pakke, som jer der giver sangen har købt, bare en lille sjov ting - Lidt svært at forklare her, men vil gerne sende den til dig på mail...

Skal ses og synges

Knus Pia

Hej Pia. kan jeg være så heldig at få sangen også, jeg skal til min mors 60 års fødselsdag i morgen, og da jeg har været presset af eksamen, har jeg slet ikke kunne nå at få lavet noget til hende. så jeg ville være så taknemmelig hvis du kan hjælpe  

Hilsen Majbritt 

Anmeld Citér

9. december 2016

Goggelogge

Mrokke skriver:

Hej Pia. kan jeg være så heldig at få sangen også, jeg skal til min mors 60 års fødselsdag i morgen, og da jeg har været presset af eksamen, har jeg slet ikke kunne nå at få lavet noget til hende. så jeg ville være så taknemmelig hvis du kan hjælpe  

Hilsen Majbritt 

Den står på side 2..

Anmeld Citér

16. august 2017

Miacecilie

Pia. skriver:

Jeg har en rigtig sjov hattesang - som jeg brugte da min mor blev 50 år... Hvis det har nogen interesse.. så send mig en privat besked med din mail adresse...

Kort fortalt, er det en sang der synges af alle - fødselaren starter med at tage hatten på (gerne en rigtig grim en, så grines der lidt ekstra) sangene kunne f.eks ligge i hatten og så slutte hos fødselaren når den er delt ud, så synger man forskellige vejrs så hatten kommer lidt rundt til alle - man skal finde en med tynde lår, krøllet hår, briller på osv.. fødselaren slutter af med en lille pakke, som jer der giver sangen har købt, bare en lille sjov ting - Lidt svært at forklare her, men vil gerne sende den til dig på mail...

Skal ses og synges

Knus Pia

Hej Pia,

Ligger du stadig inde med hattesangen? Min mail er mia0603@gmail.com

Anmeld Citér

16. august 2017

Pinkypie

Hej Pia,

Ligger du stadig inde med hattesangen? Min mail er mia0603@gmail.com

Sangen står på side.2 her i tråden .

Anmeld Citér

8. januar 2019

Hn240694

Hej Pia

Jeg kunne også godt tænke mig den sang -  da min mor bliver 50 års næste lørdag. Så kunne være super hvis du ville sende den på 

noppenauhenriette@gmail.com 

på forhånden tak :-) 

Anmeld Citér

8. januar 2019

Babilooo

Hn240694 skriver:

Hej Pia

Jeg kunne også godt tænke mig den sang -  da min mor bliver 50 års næste lørdag. Så kunne være super hvis du ville sende den på 

noppenauhenriette@gmail.com 

på forhånden tak :-) 

Læs nu beskederne ovenfor

Anmeld Citér

8. januar 2019

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Fines mor skriver:

Vi har en af vores venner som flyder 50 år, og jeg vil gerne lave lidt underholdning til ham. MEN hva???

Jeg tænker lidt på, at vi festdeltager kunne male et maleri under festen, da jeg ved han også har ønsket sig malerier til væggen;-)

Men er der andet jeg kunne finde på? Jeg kan ikke skrive en sang, desværre;-(((

En ide til det maleri du tænker. 

Mal et træ kun stammen og grene. Udvælg nogle forskellige grønne nuancer og så kan hver gæst sætte et fingeraftryk som blad. 

Et fint minde fra dem der har deltaget i festen. 

Anmeld Citér

8. januar 2019

IenFart

Profilbillede for IenFart
hannetheis skriver:

En ide til det maleri du tænker. 

Mal et træ kun stammen og grene. Udvælg nogle forskellige grønne nuancer og så kan hver gæst sætte et fingeraftryk som blad. 

Et fint minde fra dem der har deltaget i festen. 

Det er en tråd fra 2010. Jeg tænker det er en postgang for sent..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.