Underholdning til 50 års fødselsdag???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2011

Tvilling100110

Arhhh... dér var den jo... Undskyld ulejligheden ;-)

Og hvor er du sej! Så mange unge kvinder du lige har reddet på målstregen ;-)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2011

LouiseSommer

Hejsa.. Kan jeg måske også få tilsendt sangen, da vi skal til 50 års fødselsdag..

louisesberthelsen@hotmail.com

Mvh. Louise S. Berthelsen

Anmeld Citér

27. marts 2012

simonefriis94

Pia. skriver:

Jeg har en rigtig sjov hattesang - som jeg brugte da min mor blev 50 år... Hvis det har nogen interesse.. så send mig en privat besked med din mail adresse...

Kort fortalt, er det en sang der synges af alle - fødselaren starter med at tage hatten på (gerne en rigtig grim en, så grines der lidt ekstra) sangene kunne f.eks ligge i hatten og så slutte hos fødselaren når den er delt ud, så synger man forskellige vejrs så hatten kommer lidt rundt til alle - man skal finde en med tynde lår, krøllet hår, briller på osv.. fødselaren slutter af med en lille pakke, som jer der giver sangen har købt, bare en lille sjov ting - Lidt svært at forklare her, men vil gerne sende den til dig på mail...

Skal ses og synges

Knus Pia

Min mor bliver 50 her i april, og kunne rigtig godt tænkte mig at se sangen. Min e-mail er: simonefriis94@hotmail.com

mvh Simone.

Anmeld Citér

27. marts 2012

Trine89

simonefriis94 skriver:

Min mor bliver 50 her i april, og kunne rigtig godt tænkte mig at se sangen. Min e-mail er: simonefriis94@hotmail.com

mvh Simone.

Den er lagt ind på side 2  

Anmeld Citér

29. september 2012

fam jensen

simonefriis94 skriver:

mvh Simone.

Hej Pia

Jeg vil rigtig gerne se mere om den sang, min mor fylder 60 i næste weekend!! Så mig og mine brødre har vist lidt travlt men  tror de regner med at det ordner søs da lige...

tusind tak for hjælpen min mail er anjajensen123@gmail.com

Anmeld Citér

29. september 2012

fam jensen

Hej igen...undskyld nu er jeg også vågnet op - du har jo været så sød at skrive den allerede her på siden

Anmeld Citér

11. august 2013

katrinesloth

Send til mig 

katrinesloth@live.dk

Anmeld Citér

10. februar 2014

sabineT

Pia. skriver:

Jeg har en rigtig sjov hattesang - som jeg brugte da min mor blev 50 år... Hvis det har nogen interesse.. så send mig en privat besked med din mail adresse...

Kort fortalt, er det en sang der synges af alle - fødselaren starter med at tage hatten på (gerne en rigtig grim en, så grines der lidt ekstra) sangene kunne f.eks ligge i hatten og så slutte hos fødselaren når den er delt ud, så synger man forskellige vejrs så hatten kommer lidt rundt til alle - man skal finde en med tynde lår, krøllet hår, briller på osv.. fødselaren slutter af med en lille pakke, som jer der giver sangen har købt, bare en lille sjov ting - Lidt svært at forklare her, men vil gerne sende den til dig på mail...

Skal ses og synges

Knus Pia

Hej Pia.

Vi skal også snart holde 50 års fødselsdag for min søde mor, og den sang du har skrevet lyder enormt sjov, er der mulighed for at jeg også kan "låne" den. Min email er sabine71b@hotmail.com 

mvh. Sabine 

Anmeld Citér

10. februar 2014

Dot D

sabineT skriver:

Hej Pia.

Vi skal også snart holde 50 års fødselsdag for min søde mor, og den sang du har skrevet lyder enormt sjov, er der mulighed for at jeg også kan "låne" den. Min email er sabine71b@hotmail.com 

mvh. Sabine 

Kig på side 2 i tråden, hun har lagt den ind her...

Anmeld Citér

4. september 2014

Mathilde1808

Olsen skriver:

Hej Pia

Faldt lige over dit indlæg her, syntes at hatte legen lyder rigtig sjov  ... Er dette en du deler ud af? Så må du meget gerne sende den til olsen02@gmail.com

MVH

Kristian

Er det stadig muligt at bede om en kopi af sangen?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.