Underholdning til 50 års fødselsdag???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2015

mig997

Pia. skriver:

Jeg har en rigtig sjov hattesang - som jeg brugte da min mor blev 50 år... Hvis det har nogen interesse.. så send mig en privat besked med din mail adresse...

Kort fortalt, er det en sang der synges af alle - fødselaren starter med at tage hatten på (gerne en rigtig grim en, så grines der lidt ekstra) sangene kunne f.eks ligge i hatten og så slutte hos fødselaren når den er delt ud, så synger man forskellige vejrs så hatten kommer lidt rundt til alle - man skal finde en med tynde lår, krøllet hår, briller på osv.. fødselaren slutter af med en lille pakke, som jer der giver sangen har købt, bare en lille sjov ting - Lidt svært at forklare her, men vil gerne sende den til dig på mail...

Skal ses og synges

Knus Pia

Hej, jeg skal til min bedstemors 75 års fødselsdag, så hvis du stadig har sangen ville jeg blive utrolig glad hvis du vil sende den til mig :-) Min mail er anne.pramila@hotmail.com :-)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2015

Klumpe-dumpe

mig997 skriver:

Hej, jeg skal til min bedstemors 75 års fødselsdag, så hvis du stadig har sangen ville jeg blive utrolig glad hvis du vil sende den til mig :-) Min mail er anne.pramila@hotmail.com :-)

Den er på side 2 

Anmeld Citér

11. august 2015

Martin270102

Pia. skriver:

Jeg har en rigtig sjov hattesang - som jeg brugte da min mor blev 50 år... Hvis det har nogen interesse.. så send mig en privat besked med din mail adresse...

Kort fortalt, er det en sang der synges af alle - fødselaren starter med at tage hatten på (gerne en rigtig grim en, så grines der lidt ekstra) sangene kunne f.eks ligge i hatten og så slutte hos fødselaren når den er delt ud, så synger man forskellige vejrs så hatten kommer lidt rundt til alle - man skal finde en med tynde lår, krøllet hår, briller på osv.. fødselaren slutter af med en lille pakke, som jer der giver sangen har købt, bare en lille sjov ting - Lidt svært at forklare her, men vil gerne sende den til dig på mail...

Skal ses og synges

Knus Pia

Kan du ikke sende den til mig skal nemlig finde på noget sjovt til min mormors fødselsdag

hilsen Martin

Anmeld Citér

27. september 2015

Jeanetp

Pia. skriver:

Skal ses og synges

Knus Pia

Hej Pia...

kunne du være behjælpelig med din 50 års sang..

lyder til at være en rigtig god ide

mvh jeanetvisby@hotmail.com

Anmeld Citér

27. september 2015

Englehår

Profilbillede for Englehår
Jeanetp skriver:

Hej Pia...

kunne du være behjælpelig med din 50 års sang..

lyder til at være en rigtig god ide

mvh jeanetvisby@hotmail.com

Den er på side 2  

Anmeld Citér

25. oktober 2015

Niels53

Hej Pia. 

Vi har set at din sjove hattesang er nævnt her og skal også snart til en 50 år fødselsdag hos en sød veninde vi vil drille lidt på den kærlige måde og vi ville være glade for om du ville have ulejlighed med at sende sangen til os på

konval@webspeed.dk

Knus

Bente og Niels

Anmeld Citér

24. januar 2016

heijen

Olsen skriver:

Hej Pia

Faldt lige over dit indlæg her, syntes at hatte legen lyder rigtig sjov  ... Er dette en du deler ud af? Så må du meget gerne sende den til olsen02@gmail.com

MVH

Kristian

Hejsa

Har lige en svigerinde, der fylder 50 om 14 dage - kunne godt bruge hattesangen.

Vil du sende den til mig?

heidi@ribegymnastik.dk

mvh Heidi

Anmeld Citér

24. januar 2016

heijen

Pia. skriver:

Skal ses og synges

Knus Pia

Åh Pia - Jeg har en svigerinde, som holder 50 års om knap 14 dage - tror den sang, som du beskriver vil være et hit

Vil blive mega glad, hvis du vil sende den til mig.

heidi@ribegymnastik.dk

mvh Heidi

Anmeld Citér

24. januar 2016

serinasmor

heijen skriver:

Hejsa

Har lige en svigerinde, der fylder 50 om 14 dage - kunne godt bruge hattesangen.

Vil du sende den til mig?

heidi@ribegymnastik.dk

mvh Heidi

Se på en af de første sider

Anmeld Citér

4. februar 2016

Pema2680

Hej den kunne jeg da også godt tænke mig at se

tinaroegilds@gmail.com

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.