Underholdning til 50 års fødselsdag???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

93.980 visninger
64 svar
20 synes godt om
30. april 2010

Fines mor

Vi har en af vores venner som flyder 50 år, og jeg vil gerne lave lidt underholdning til ham. MEN hva???

Jeg tænker lidt på, at vi festdeltager kunne male et maleri under festen, da jeg ved han også har ønsket sig malerier til væggen;-)

Men er der andet jeg kunne finde på? Jeg kan ikke skrive en sang, desværre;-(((

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2010

Pia.

Jeg har en rigtig sjov hattesang - som jeg brugte da min mor blev 50 år... Hvis det har nogen interesse.. så send mig en privat besked med din mail adresse...

Kort fortalt, er det en sang der synges af alle - fødselaren starter med at tage hatten på (gerne en rigtig grim en, så grines der lidt ekstra) sangene kunne f.eks ligge i hatten og så slutte hos fødselaren når den er delt ud, så synger man forskellige vejrs så hatten kommer lidt rundt til alle - man skal finde en med tynde lår, krøllet hår, briller på osv.. fødselaren slutter af med en lille pakke, som jer der giver sangen har købt, bare en lille sjov ting - Lidt svært at forklare her, men vil gerne sende den til dig på mail...

Skal ses og synges

Knus Pia

Anmeld Citér

30. april 2010

Fines mor

Pia. skriver:

Jeg har en rigtig sjov hattesang - som jeg brugte da min mor blev 50 år... Hvis det har nogen interesse.. så send mig en privat besked med din mail adresse...

Kort fortalt, er det en sang der synges af alle - fødselaren starter med at tage hatten på (gerne en rigtig grim en, så grines der lidt ekstra) sangene kunne f.eks ligge i hatten og så slutte hos fødselaren når den er delt ud, så synger man forskellige vejrs så hatten kommer lidt rundt til alle - man skal finde en med tynde lår, krøllet hår, briller på osv.. fødselaren slutter af med en lille pakke, som jer der giver sangen har købt, bare en lille sjov ting - Lidt svært at forklare her, men vil gerne sende den til dig på mail...

Skal ses og synges

Knus Pia

Den vil jeg gerne se, det lyder sjovt ;-)) Jeg kan godt finde en grim hat på genbrug hæ hæ ;-)) Min mail er helle@kundal.dk

Anmeld Citér

30. april 2010

Pia.

Sender den til dig med det samme... Du skal selvfølgelig lige slettet Lotte (som er min mor's navn) og sætte fødselarens navn ind og så sætte den op på en enkelt side... - jeg skulle klippe dem ud nemlig derfor er der ikke orden i versne, så de kan være på en side...

Den fylder en del lige nu, og der er 10 vers....

Husk at indsætte SKÅL ind imellem også..

Knus Pia.

sender nu...

Anmeld Citér

30. april 2010

Fines mor

Pia. skriver:

Sender den til dig med det samme... Du skal selvfølgelig lige slettet Lotte (som er min mor's navn) og sætte fødselarens navn ind og så sætte den op på en enkelt side... - jeg skulle klippe dem ud nemlig derfor er der ikke orden i versne, så de kan være på en side...

Knus Pia.

sender nu...

Taaaak ;-)) Jeg skal nok finde ud af det, hvis det bliver den der bliver valgt. ;-))) Nu er jeg lige ved at tjekke med hans kæreste om han vil have noget imod underholdning, men tror jeg nu ikke han har;-))

Anmeld Citér

3. maj 2010

maiiiiken

Hej Pia

Jeg kunne også godt tænke mig den sang - skal til 50 års på fredag! Så kunne være super hvis du ville sende den Maiiiiken@hotmail.com

På forhånd tak

Anmeld Citér

8. maj 2010

Lotuus

Vil også meget gerne bede om denne sang?

På forhånd tak

Lotuus

Anmeld Citér

8. maj 2010

Pia. skriver:

Knus Pia.

sender nu...

Den sang dér, er det en du deler ud af??  Min mor bliver også 50, så det ville da være genialt med sådan en sang!

Stine og Lisa!

Anmeld Citér

8. maj 2010

Majbriteriksen

Hej. Min far bliver også 50 år nu her til sommer, så jeg vil da også gerne se sangen-hvis det er okay? majbriteriksen@hotmail.com

Anmeld Citér

8. maj 2010

Sisley

Hvad med noget squaredance, folkedans, linedance, lanciers eller andet hvor gæsterne kommer hinanden lidt ved og får brændt kalorierne fra festmiddagen af?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.