Date som gravid ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2010

kenneths

JEG VILLE (som fyr) HELT SIKKERT gerne date en gravid hvad galt skulle der være i det mener det er fyren der er skredet fra pigen der er noget galt med så skulle der (blandt læserne) være nogen i situationen JA så er i velkommen til at svare

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2010

Pige2009

Ved god tråden er gammel, men selvfølgelig kan man date som gravid...

Anmeld

19. september 2010

Anonym trådstarter

Tak for svar Det blev så aldrig aktuelt, har 4 uger tilbage til termin, men det kan jo være jeg på et tidspunkt efter fødsel møder en der er noget værd

Anmeld

15. januar 2011

Nadia Foged

Tænker over det samme for jeg tror egentlig godt der er nogle der vil date, men jeg er så meget nervøs overfor hvordan de vil takle at man er gravid, de ved det allerede med det samme jeg er gravid, men jeg vil være nervøs for de bare synes det er fint lige nu.

Men er mest nervøs for hvordan de vil tage det når barnet er født hvis man når så langt er 17+2 henne nu

Anmeld

25. august 2014

lassefar33

lassemor07 skriver:

Nu er jeg enlig mor til Lasse og venter mig igen med min ex

Jeg vil da også date selv om jeg er gravid vis der alsår nogle der vil date mig

Det kan jeg slet ikke se noget mærkeligt i og han skal da slet ikke bestemme om du skal date eller ej det skal han da slet ikke blande sig i og da slet ikke når han selv har fundet en anden

Bare spring ud i det og være ærlig over for fyren så han har en chance for af tage stilling til det

Held og lykke med af finde mr. one

Hej jeg siger det samme hvis man date en anden så skal man sku ikke sige noget til du vil date. Hvornår skal du føde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.