Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
JEG VILLE (som fyr) HELT SIKKERT gerne date en gravid hvad galt skulle der være i det mener det er fyren der er skredet fra pigen der er noget galt med så skulle der (blandt læserne) være nogen i situationen JA så er i velkommen til at svare
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ved god tråden er gammel, men selvfølgelig kan man date som gravid...
Tak for svar Det blev så aldrig aktuelt, har 4 uger tilbage til termin, men det kan jo være jeg på et tidspunkt efter fødsel møder en der er noget værd
Tænker over det samme for jeg tror egentlig godt der er nogle der vil date, men jeg er så meget nervøs overfor hvordan de vil takle at man er gravid, de ved det allerede med det samme jeg er gravid, men jeg vil være nervøs for de bare synes det er fint lige nu.Men er mest nervøs for hvordan de vil tage det når barnet er født hvis man når så langt er 17+2 henne nu
lassemor07 skriver: Nu er jeg enlig mor til Lasse og venter mig igen med min ex Jeg vil da også date selv om jeg er gravid vis der alsår nogle der vil date mig Det kan jeg slet ikke se noget mærkeligt i og han skal da slet ikke bestemme om du skal date eller ej det skal han da slet ikke blande sig i og da slet ikke når han selv har fundet en anden Bare spring ud i det og være ærlig over for fyren så han har en chance for af tage stilling til det Held og lykke med af finde mr. one
Nu er jeg enlig mor til Lasse og venter mig igen med min ex
Jeg vil da også date selv om jeg er gravid vis der alsår nogle der vil date mig
Det kan jeg slet ikke se noget mærkeligt i og han skal da slet ikke bestemme om du skal date eller ej det skal han da slet ikke blande sig i og da slet ikke når han selv har fundet en anden
Bare spring ud i det og være ærlig over for fyren så han har en chance for af tage stilling til det
Held og lykke med af finde mr. one
Hej jeg siger det samme hvis man date en anden så skal man sku ikke sige noget til du vil date. Hvornår skal du føde
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128