Date som gravid ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2010

serinasmor

Anonym skriver:

Jeg har selfølgelig tænkt mig at fortælle jeg er gravid før jeg eventuelt tager på date med en fyr

Jeg er i uge 15 nu så man kan godt se en lille bule.....

Det er fordi faderen til dette barn har sagt at så længe jeg er gravid med hans barn må jeg ikke se andre, på trods af at det er ham der har gjort det forbi med mig, og han har fundet en ny pige selv.

det skal han da overhovedet ikke bestemme ... han dater jo selv .. hvilken dobbelmoralsk fyr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2010

Anonym trådstarter

Han får det bare til at lyde som om at det er helt forkert , ulækkert og vammelt hvis jeg så en anden fyr mens jeg var gravid med hans barn..... :/

Anmeld

28. april 2010

betski

Anonym skriver:

Jeg har selfølgelig tænkt mig at fortælle jeg er gravid før jeg eventuelt tager på date med en fyr

Jeg er i uge 15 nu så man kan godt se en lille bule.....

Det er fordi faderen til dette barn har sagt at så længe jeg er gravid med hans barn må jeg ikke se andre, på trods af at det er ham der har gjort det forbi med mig, og han har fundet en ny pige selv.

Armen...!! Det skal han da slet slet ikke blande sig i. Hvad du gør er da dit eget valg. Det lyder som om, han gerne vil styre/kontrolere dig. Så mit råd: spring ud i det. Vær åben om det. Han skal endelig ikke få en fornemmelse af, at han kan styre dig bare lidt. Så tror jeg det bliver slemt når først barnet er født.

Held og lykke med dating  

Anmeld

28. april 2010

serinasmor

Anonym skriver:

Han får det bare til at lyde som om at det er helt forkert , ulækkert og vammelt hvis jeg så en anden fyr mens jeg var gravid med hans barn..... :/

men det er hverken forkert ulækkert eller vammelt i mine øjne... så spørgsmålet er hvordan du selv har det med det ?

hvis han har lov til at finde en ny kæreste hvorfor har du så ikke???

synes ikke han har noget at sige i den sammenhæng

Anmeld

28. april 2010

betski

serinasmor skriver:

men det er hverken forkert ulækkert eller vammelt i mine øjne... så spørgsmålet er hvordan du selv har det med det ?

hvis han har lov til at finde en ny kæreste hvorfor har du så ikke???

synes ikke han har noget at sige i den sammenhæng

om han så ikke havde fundet en anden så giver det vel ham ikke ret i at blande sig i om TS dater

Anmeld

28. april 2010

serinasmor

duddi. skriver:

om han så ikke havde fundet en anden så giver det vel ham ikke ret i at blande sig i om TS dater

du har ret ... jeg vrøvler

Anmeld

28. april 2010

N&J

Selvfølgelig har du ligeså meget ret til at se en anden mens du er gravid, men jeg må indrømme at jeg havde meget svært ved det under min graviditet, det var bare tanken om at skulle være sammen med en anden mand, mens jeg bar barnet fra en anden i maven, men det var jo bare mig personligt, men det betød da ikke at jeg ikke syntes opmærksomheden var dejlig, men det skal handle om hvorvidt du vil, og ikke om han ønsker det eller ej. 

Held og lykke med det

Anmeld

28. april 2010

Shibby

Daten skal da ikk være bange for at gøre dig gravid hvis jeres date ender heftigt :`D Spøg til side.. ^^ Jeg ville gøre det hvis det var det jeg følte for ^^

Anmeld

28. april 2010

Vial

Godt spørgsmål! Man kan jo, hvad man vil og føler for. Jeg har jo valgt at få børn alene med sæddonor, da jeg ikke har kunne finde en passende kæreste til projektet. Derfor vil det være lidt modsigende at begynde at date nu, hvor jeg er gravid, synes jeg. Når det er sagt, så ville jeg så gerne ha' mig en forårsforelskelse :-) Det skal bare ikke indbefatte sex. Har et par mænd som har stået for den del af underholdningen, og jeg kan slet ikke finde ud af at knalde efter jeg er blevet gravid. Synes ikke Alvin & Viola skal trækkes med den slags anstrengelser, når det ikke er farmand, der udover good lååve med deres mor. Så hvis jeg skulle være så heldig at finde en mand nu, så er det kun til holde i hånd og kys, tænker jeg. Ikke en rigtig vind-vind for en mand: Han får kæmpe blåhval med hormoner uden på kroppen og ingen make up sex!

Anmeld

28. april 2010

Lillefe

ChristinaS skriver:

Herliget - intet i vejen for at date hvis man er gravid, du kan læse min blog fra i søndags... Jeg er både gravid og single  

http://christinasogaard.blogspot.com/2010/04/fra-smigret-til-pinlig-oplevelse.html

LOL tak for det gode grin.... sikke en historie..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.