Date som gravid ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2010

lassemor07

Nu er jeg enlig mor til Lasse og venter mig igen med min ex

Jeg vil da også date selv om jeg er gravid vis der alsår nogle der vil date mig

Det kan jeg slet ikke se noget mærkeligt i og han skal da slet ikke bestemme om du skal date eller ej det skal han da slet ikke blande sig i og da slet ikke når han selv har fundet en anden

Bare spring ud i det og være ærlig over for fyren så han har en chance for af tage stilling til det

Held og lykke med af finde mr. one

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2010

Lillefe

Det kan du da sagtens! og det skal din eks overhovedet ikke bestemme, hvis han ikke vil have dig har du fuld ret til at finde en som vil (typisk) du kunne evt spørger ham hvordan han ville have det hvis du sagde han ikke måtte se andre i 9 måneder fordi du venter hans barn.. (idiot, ja undskyld mig)

Anmeld

28. april 2010

Slettet

Anonym skriver:

Ja mit spørgsmål er , kan man godt date som gravid ? Eller er det for underligt ? og er der nogle mænd der vil date en gravid ? og hvordan er andre folks syn på en gravid der dater ?

Jeg kender selv få der har fundet lykken mens kvinden var gravid men det er ikke mange synes jeg.

Du kan da sagtens date, hvis du møder nogen du har lyst til at date! "Go for it!" Man kan aldrig få for meget kærlighed i sit liv

Anmeld

28. april 2010

frk Jensen

Shibby skriver:

Daten skal da ikk være bange for at gøre dig gravid hvis jeres date ender heftigt :`D Spøg til side.. ^^ Jeg ville gøre det hvis det var det jeg følte for ^^

Lååååååååååål

Anmeld

28. april 2010

Lone Jakobsen

ChristinaS skriver:

Herliget - intet i vejen for at date hvis man er gravid, du kan læse min blog fra i søndags... Jeg er både gravid og single  

http://christinasogaard.blogspot.com/2010/04/fra-smigret-til-pinlig-oplevelse.html

totalt underholdende læsning din måde ay skrive på er helt kanon

Anmeld

28. april 2010

CS

nutche skriver:

totalt underholdende læsning din måde ay skrive på er helt kanon

Høhø tak også en meget underholden oplevelse efterfølgende

Anmeld

28. april 2010

CS

Perl skriver:

LOL tak for det gode grin.... sikke en historie..

Velbekomme  ja det var noget af en oplevelse - høhø

Anmeld

28. april 2010

Svei

Man kan jo gøre præcis som man synes...hvis ikke du synes det er underligt, så er det vel bare igang.

Anmeld

28. april 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

ChristinaS skriver:

Høhø tak også en meget underholden oplevelse efterfølgende

Rigtig god læsning. Hehehehee

Anmeld

28. april 2010

CS

Alexis skriver:

Rigtig god læsning. Hehehehee

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.