Date som gravid ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.320 visninger
34 svar
5 synes godt om
28. april 2010

Anonym trådstarter

Ja mit spørgsmål er , kan man godt date som gravid ? Eller er det for underligt ? og er der nogle mænd der vil date en gravid ? og hvordan er andre folks syn på en gravid der dater ?

Jeg kender selv få der har fundet lykken mens kvinden var gravid men det er ikke mange synes jeg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2010

Mira0911

Kan ikke se noget forkert i at date når man er gravid...

Anmeld

28. april 2010

frk Jensen

Anonym skriver:

Ja mit spørgsmål er , kan man godt date som gravid ? Eller er det for underligt ? og er der nogle mænd der vil date en gravid ? og hvordan er andre folks syn på en gravid der dater ?

Jeg kender selv få der har fundet lykken mens kvinden var gravid men det er ikke mange synes jeg.

Altså.. hvis man gør det 100 % klart overfor fyren at man er gravid, så kan jeg ikke se problemet i det...

god fornøjelse..

Anmeld

28. april 2010

serinasmor

jeg mener sagtens du kan date som gravid .. Det kommer jo så også helt an på hvordan du selv har det med det ...

hvor langt er du henne ??? for hvis du ikke er synligt gravid mener jeg du skylder fyren at fortælle det med det samme så han kan ta stilling til om han vil det eller ej ...

men ellers synes jeg da bare du skal springe ud i det ..

held og lykke i jagten på drømmefyren

Anmeld

28. april 2010

CS

Anonym skriver:

Herliget - intet i vejen for at date hvis man er gravid, du kan læse min blog fra i søndags... Jeg er både gravid og single  

http://christinasogaard.blogspot.com/2010/04/fra-smigret-til-pinlig-oplevelse.html

Anmeld

28. april 2010

netdaddy

BetinaMørk skriver:

Altså.. hvis man gør det 100 % klart overfor fyren at man er gravid, så kan jeg ikke se problemet i det...

god fornøjelse..

Ville personligt ikke have noget imod at date en gravid, forudsat at jeg vidste hun var gravid, for så ville jeg jo vide på forhånd hvad jeg gik ind til.

Har faktisk for knap to uger siden været på en lille "date" med min gravide hustru for første gang i gud ved hvor lang tid - og vi opførte os også som om vi var på date, hvilket gav nogle lidt sjove reaktioner fra andre mennesker, men ikke nogen ubehagelige reaktioner.

Så jeg vil da bare sige "Go for it", men informer lige fyren først om at du er gravid, sp han har muligheden for at trække sig med væridghed. For det er jo fair nok at man som single mand ikke ønsker at indgå i et forhold, hvor der på et tidspunkt kommer et barn der ikke er ens eget. Men respekt for de mænd der vælger at gøre det og gør det fuldt ud.

Anmeld

28. april 2010

ABV

Hej,

selvfølgelig skal du da date selvom du er gravid...

Jeg vil gerne lige kort fortælle dig en solstråle historie;

min gode veninde var gravid i 8. måned, da hun begyndte at skrive med en fyr over nettet. Han spurgte om de skulle mødes, og hun takkede ja, men advarede ham om, at hun altså var gravid. Men han var klar på at mødes alligevel... De blev ved med at date, og fandt hurtigt ud af at de ville være sammen. Hun fødte d. 17. Marts, og til august flytter de sammen...

Det kan godt være at hun er én ud af mange der møder én på den måde, men hvorfor skulle det ikke også kunne lykkes for dig )

Held og lykke 

Bolette

Anmeld

28. april 2010

Diana...

Selvfølgelig kan man da date når man er gravid hvorfor skulle man ikke kunne det. Så længe man er ærlig så er det da bare at komme ud TÆNK nu hvis man fandt den rigtig. Held og lykke med det. 

Anmeld

28. april 2010

Soap

Sagtens så længe du er ærlig om det 

Anmeld

28. april 2010

Anonym trådstarter

Jeg har selfølgelig tænkt mig at fortælle jeg er gravid før jeg eventuelt tager på date med en fyr

Jeg er i uge 15 nu så man kan godt se en lille bule.....

Det er fordi faderen til dette barn har sagt at så længe jeg er gravid med hans barn må jeg ikke se andre, på trods af at det er ham der har gjort det forbi med mig, og han har fundet en ny pige selv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.