Eva skriver:
savnede I så ikke studiemiljøet? jeg kan blive helt trist ved tanken om at jeg kun har lidt over et år tilbage og så kommer det virkelige liv...jeg synes det er så godt at læse og hele miljøet omkring det...sidder allerede og tænker på hvad jeg kan læse videre til bagefter..
Hvordan havde I det da I var færdige eller da I startede på job...er det bare skønt, eller?
Knus Eva..
Jeg vil starte med at skrive at min. 1/4 af dem på min årgang havde ikke lyst til at skulle ud på arbejdsmarkedet, og ja du skal så meget nyde det sidste år, for selv om det er et hårdt år på pæd., så er det så givende og man føler sig langt mere kompetent bagefter, men jeg må jo ærligt indrømme at selvom jeg inden jeg var færdig med pæd. udd. godt vidste at jeg skulle læse videre, så kunne jeg godt mærke i tiden op til at jeg startede på lærerudd. at jeg savnede miljøet rigtig meget, men det er bare ikke helt som på pæd., det var altså lidt hyggeligt og fordybende, det savner jeg på denne udd., jeg ville gøre som mig og læse videre.. det er sku bare dejligt.. 
Anmeld