Da I blev færdig med jeres uddannelse...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2010

Honningblomst

Tjuhl skriver:

jeg har det på præcis samme måde som dig, Eva. jeg ELSKER at læse og kan blive helt ÆV! over at tænke på, at der kun er kandidaten tilbage når jeg er færdig med barsel

ja, ikke...dejligt jeg ikke er den eneste der er lidt mærkelig her...men vi må jo sørge for at arbejde på en måde så der er lige så meget læring med på en eller anden måde....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2010

oo

Eva skriver:

ja, ikke...dejligt jeg ikke er den eneste der er lidt mærkelig her...men vi må jo sørge for at arbejde på en måde så der er lige så meget læring med på en eller anden måde....

ja præcis, og ligeså meget selvforvaltet tid! det kan jeg især mærke et behov for nu hvor der kommer barn

Anmeld

23. april 2010

Mathilde

Jeg er færdig med en fuld HF her til sommer og så tager jeg lige et år uden skole inden jeg starter op igen... Det jeg glæder mig til er at have fri når jeg har fri! At der ikke er en masse lektier afleveringer osv der hele tiden fylder i min bevidsthed og stresser mig... Dermed ikke sagt at jeg ikke kan lide at læse, for jeg kan rigtig godt lide at lære...

Men jeg kommer til at savne ferierne 

Anmeld

23. april 2010

Honningblomst

Tjuhl skriver:

ja præcis, og ligeså meget selvforvaltet tid! det kan jeg især mærke et behov for nu hvor der kommer barn

Ja, ikke....jeg synes virkelig også det er ren luksus den tid jeg har med drengene og mulighed for at gøre hvad der skal gøres(læses) når det passer ind..

Anmeld

23. april 2010

Lullaby

Elskede at komme ud i den virkelige verden og møde alle de lækre børn som bare ventede på jeg kom og hjalp dem med at lære en hel masse

Anmeld

23. april 2010

Kaufie

MariaJ skriver:

Altså når man har læst i syv år er savnet ikke så så stort igen . Jeg følte mig vældig klar til det virkelige liv på det tidspunkt.

Når det er sagt så har jeg jo faktisk fortsat et universitet som arbejdsplads og trives også enormt godt i en slags miljø, så kan faktisk godt følge dig.

Maria

Har det nøjagtig ligesådan....

Færdig med studiet = færdig med evig dårlig samvittighed over lige at kunne have læst lidt mere på et eller andet.....

Arbejder nu på Uni, så er i daglig kontakt med miljøet, de studerende, professorerne, læringsmål osv osv - men får nu LØN for at opholde mig der - og så er det ikke så dårligt endda at arbejde i det offentlige......

Anmeld

23. april 2010

Diana...

Jeg har altid arbejdet og nu skal jeg starte i skole og kan slet ikke vente glæder mig virkelig til at komme igang med at studere. 

Anmeld

23. april 2010

Mira0911

Diana... skriver:

Jeg har altid arbejdet og nu skal jeg starte i skole og kan slet ikke vente glæder mig virkelig til at komme igang med at studere. 

Hvad skal du læse til?

Anmeld

23. april 2010

Diana...

MoarJ skriver:

Hvad skal du læse til?

Jamen jeg starter lige med at tage min 10 klasse om for at få bedre kareter og få mit engelsk i orden. og så skal jeg på SOSU grundforløb for at komme vider ind på pædagog seminariet. 

Anmeld

23. april 2010

Mira0911

Diana... skriver:

Jamen jeg starter lige med at tage min 10 klasse om for at få bedre kareter og få mit engelsk i orden. og så skal jeg på SOSU grundforløb for at komme vider ind på pædagog seminariet. 

Spændende... Troede så ikke du skulle omkring sosu først for at komme videre...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.