Daub deluxe er endelig oppe at køre...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2010

Klumpe-dumpe

malucca09 skriver:

at det er bløde stoffer, bomuld og veloure (staves?)

og der er et lille hul i side sømmen til div. ledninger. jeg vil gerne tage billeder af det Malucca har og sende til dig :)

og ja sparkedragter og heldragter. med trykkanpper i numsen så de er nemme at skifte, uden at skal hvilke ledninger osv af...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2010

Skouboe

malucca09 skriver:

at det er bløde stoffer, bomuld og veloure (staves?)

og der er et lille hul i side sømmen til div. ledninger. jeg vil gerne tage billeder af det Malucca har og sende til dig

Det må du meget gerne - daub.deluxe@gmail.com

Denne er i velour og kan nok skaleres ned... og selvfølgelig syes i nogle smarte farver... noget i den stil?

Anmeld

24. april 2010

Skouboe

malucca09 skriver:

og ja sparkedragter og heldragter. med trykkanpper i numsen så de er nemme at skifte, uden at skal hvilke ledninger osv af...

Meget gerne billeder Især knapperne i numsen...

Anmeld

24. april 2010

Klumpe-dumpe

Skouboe skriver:

Meget gerne billeder Især knapperne i numsen...

Okay gør jeg lige i morgen :)

Skal også lige tilmelde mig nyhedsbrevet :)

Hmm tror heldragter/sparkedragter er bedre en 2 delt. da de som du selv skriver krymper sig sammen, og ftf gør det i en MEGET længere periode end børn til tiden....

Nu hopper jeg på hylden, nat nat.

Anmeld

24. april 2010

Skouboe

malucca09 skriver:

Okay gør jeg lige i morgen

Skal også lige tilmelde mig nyhedsbrevet

Hmm tror heldragter/sparkedragter er bedre en 2 delt. da de som du selv skriver krymper sig sammen, og ftf gør det i en MEGET længere periode end børn til tiden....

Nu hopper jeg på hylden, nat nat.

En ting jeg faldt over i forbindelse med lidt research er at amerikanere bruger "snakes" - små "senge" der putter rundt om babyen og beroliger dem..  Forældrene køber dem tilsyneladende til brug på hospitalet... er det noget man bruger herhjemme?

Ideen skulle være at det giver tryghed, samtidigt med at der sagtens kan være ledninger/slanger osv, da den jo ikke er lukket foroven..

Anmeld

25. april 2010

Klumpe-dumpe

Skouboe skriver:

En ting jeg faldt over i forbindelse med lidt research er at amerikanere bruger "snakes" - små "senge" der putter rundt om babyen og beroliger dem..  Forældrene køber dem tilsyneladende til brug på hospitalet... er det noget man bruger herhjemme?

Ideen skulle være at det giver tryghed, samtidigt med at der sagtens kan være ledninger/slanger osv, da den jo ikke er lukket foroven..

ja princippet bruges også herhjemme, dog ikke helt på samme måde.... Her har de på neo, et langt hylser hvor man putter et tæppe ind i, så mange kan lave en rede som barnet ligger i, så barnet kan mærke kante hele vejen rundt om sig.....

måske jeg har et billede af det.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.