Skouboe skriver:
Tak tak...
Mht. til knappen så kan jeg sagtens se hvad du mener.. jeg kigger på om det kan lade sig gøre, men det er lavet i en billedfremviser så det kræver at det er en mulighed derinde...
Jeg syr gerne på bestilling - jeg har dog ikke umiddelbart mønstre på tøj mindre end 62 (enkelte modeller ned til 50). Nogle af modellerne kan dog godt skaleres ned så det ser ordentligt ud. Hvad er det hun mangler?
Hehe de mangler alt.... De har hele tiden fået af videt det er en lilleBROR og igår til scanning var tappen faldet af
Men det er ikke noget der lige pt. skal gøres, da hendes graviditet er meget kritisk, og hun er "kun" omkring uge 20-22, så vi vil lige vente indtil hun forhåbenligt først føder i uge 28+ igen.
Men på marked er der ca. 2 forskellige sparkedragter af vælge imellem i str. 38 og 44, og de to har jeg jo i lyserød, og hun har dem i lyseblå fra sin søn, så kunne være hyggeligt, hvis hun fik noget mere spændende....
(Forøvrigt så tror jeg der er et godt marked for primæture tøj, da udvalgtet er meget lille og de få stykker der findes på marked er SINDSSYGT dyrt)
Anmeld