Daub deluxe er endelig oppe at køre...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2010

Ida.

Skouboe skriver:

Nej, det er ikke en fejl, men forskellen er ikke nem at se... den med "almindelige" ærmer er med satinkant og bindebånd istedet for bomuld.

vi er enige om at det er denne ikke?

Den koster 249,00 + 24 kr. i porto (maxibrev)

Smid mig lige en mail på daub.deluxe@gmail.com, så kan vi aftale detaljerne

Jo det er den jeg smider en mail efter dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2010

Milka

Skouboe skriver:

Nej, det er ikke en fejl, men forskellen er ikke nem at se... den med "almindelige" ærmer er med satinkant og bindebånd istedet for bomuld.

vi er enige om at det er denne ikke?

Den koster 249,00 + 24 kr. i porto (maxibrev)

Smid mig lige en mail på daub.deluxe@gmail.com, så kan vi aftale detaljerne

nej hvor er den FIN

wow!!

Anmeld

23. april 2010

Skouboe

Milka skriver:

nej hvor er den FIN

wow!!

Mange tak 

Jeg håber også at Ida bliver rigtigt glad for den...

Anmeld

24. april 2010

Klumpe-dumpe

Skouboe skriver:

Så er den - ihvertfald af mig - længe ventede side med nogle af mine kreationer oppe at køre..

Indholdet blev noget mindre end regnet med pga. sygdom og "projekt plante hæk", men nu er den i det mindste i luften...

Som lovet får I nyheden først herinde...

www.daub-deluxe.dk

Jeg regner med at lægge bestillingsarbejdet på TS også, når jeg får tid...

ris og ros modtages gerne 

Hej Nille-nulle : )

Nu hr jeg været inde og kikke på din hjemmeside, og hvor er den flot og den ser virkelig prof ud.

Men jeg har lige et spørgsmål. Når man går ind under bestillinger, og trykker videre på billederne, når mn har set alt det SMUKKE tøj under fx. kjoler, så synes jeg der mangler en "hjem knap" så man kommer tilbage til forsiden. og kan videre til næste kat.  Håber du forstår hvad jeg mener...

og lige en anden ting, syr du på bestilling? Altså min veninde venter en lille pige, og vi ved hun bliver født før tid, så det bliver et sted mellem str. 38 og 44 (babystr.) men "finden" er der er "huller" til ledningerne, som der er i noget primæture tøj. og jeg ved bare der er sådan et lille udvalg i butikkerne af primæture tøj:(

Knus til dig :)

Anmeld

24. april 2010

Skouboe

malucca09 skriver:

Hej Nille-nulle : )

Nu hr jeg været inde og kikke på din hjemmeside, og hvor er den flot og den ser virkelig prof ud.

Men jeg har lige et spørgsmål. Når man går ind under bestillinger, og trykker videre på billederne, når mn har set alt det SMUKKE tøj under fx. kjoler, så synes jeg der mangler en "hjem knap" så man kommer tilbage til forsiden. og kan videre til næste kat.  Håber du forstår hvad jeg mener...

og lige en anden ting, syr du på bestilling? Altså min veninde venter en lille pige, og vi ved hun bliver født før tid, så det bliver et sted mellem str. 38 og 44 (babystr.) men "finden" er der er "huller" til ledningerne, som der er i noget primæture tøj. og jeg ved bare der er sådan et lille udvalg i butikkerne af primæture tøj

Knus til dig

Tak tak...

Mht. til knappen så kan jeg sagtens se hvad du mener.. jeg kigger på om det kan lade sig gøre, men det er lavet i en billedfremviser så det kræver at det er en mulighed derinde...

Jeg syr gerne på bestilling - jeg har dog ikke umiddelbart mønstre på tøj mindre end 62 (enkelte modeller ned til 50). Nogle af modellerne kan dog godt skaleres ned så det ser ordentligt ud. Hvad er det hun mangler?

Anmeld

24. april 2010

Klumpe-dumpe

Skouboe skriver:

Tak tak...

Mht. til knappen så kan jeg sagtens se hvad du mener.. jeg kigger på om det kan lade sig gøre, men det er lavet i en billedfremviser så det kræver at det er en mulighed derinde...

Jeg syr gerne på bestilling - jeg har dog ikke umiddelbart mønstre på tøj mindre end 62 (enkelte modeller ned til 50). Nogle af modellerne kan dog godt skaleres ned så det ser ordentligt ud. Hvad er det hun mangler?

Hehe de mangler alt.... De har hele tiden fået af videt det er en lilleBROR og igår til scanning var tappen faldet af 

Men det er ikke noget der lige pt. skal gøres, da hendes graviditet er meget kritisk, og hun er "kun" omkring uge 20-22, så vi vil lige vente indtil hun forhåbenligt først føder i uge 28+ igen.

Men på marked er der ca. 2 forskellige sparkedragter af vælge imellem i str. 38 og 44, og de to har jeg jo i lyserød, og hun har dem i lyseblå fra sin søn, så kunne være hyggeligt, hvis hun fik noget mere spændende....

(Forøvrigt så tror jeg der er et godt marked for primæture tøj, da udvalgtet er meget lille og de få stykker der findes på marked er SINDSSYGT dyrt)

Anmeld

24. april 2010

anna-jonas

malucca09 skriver:

Hehe de mangler alt.... De har hele tiden fået af videt det er en lilleBROR og igår til scanning var tappen faldet af 

Men det er ikke noget der lige pt. skal gøres, da hendes graviditet er meget kritisk, og hun er "kun" omkring uge 20-22, så vi vil lige vente indtil hun forhåbenligt først føder i uge 28+ igen.

Men på marked er der ca. 2 forskellige sparkedragter af vælge imellem i str. 38 og 44, og de to har jeg jo i lyserød, og hun har dem i lyseblå fra sin søn, så kunne være hyggeligt, hvis hun fik noget mere spændende....

(Forøvrigt så tror jeg der er et godt marked for primæture tøj, da udvalgtet er meget lille og de få stykker der findes på marked er SINDSSYGT dyrt)

Ja, Pernille.........jeg er helt enig med Trine. Der er et stort (alt er relativt) marked for præmaturt tøj. Det er hunde dyrt, og det der er, er kedeligt. Jeg tror virkelig godt at du ville kunne sælge en del unika-tøj i str. 38 og 44.

FED hjemmeside iøvrigt. Jeg elsker UNIKA tøj...........

Knus mette

Anmeld

24. april 2010

Skouboe

malucca09 skriver:

Jeg vil kigge lidt på hvad jeg kan finde af mønstre og ideer når jeg får lidt tid...

Hvad lægger man vægt på ved præmaturt tøj? Jeg tænker på at vi fandt ud af at i starten ved Freja var heldragter og sparkedragter et hit, fordi hun stadig var så "krøllet" at almindeligt tøj bare sad dårligt... og hun var endda født til tiden og ikke specielt lille (4170g/52 cm)

Jeg tror at årsagen til at det er så dyrt er dels at markedet er begrænset, og dels at det ofte er en pest at sy i de helt små størrelser... det er svært at få kanter og rib osv pænt når det er så småt.

Anmeld

24. april 2010

Skouboe

Anna-jonas skriver:

Ja, Pernille.........jeg er helt enig med Trine. Der er et stort (alt er relativt) marked for præmaturt tøj. Det er hunde dyrt, og det der er, er kedeligt. Jeg tror virkelig godt at du ville kunne sælge en del unika-tøj i str. 38 og 44.

FED hjemmeside iøvrigt. Jeg elsker UNIKA tøj...........

Knus mette

Mange tak... det gør jeg også

Som skrevet til Trine, kigger jeg lidt på det... det lyder klart interessant..

Anmeld

24. april 2010

Klumpe-dumpe

Skouboe skriver:

Jeg vil kigge lidt på hvad jeg kan finde af mønstre og ideer når jeg får lidt tid...

Hvad lægger man vægt på ved præmaturt tøj? Jeg tænker på at vi fandt ud af at i starten ved Freja var heldragter og sparkedragter et hit, fordi hun stadig var så "krøllet" at almindeligt tøj bare sad dårligt... og hun var endda født til tiden og ikke specielt lille (4170g/52 cm)

Jeg tror at årsagen til at det er så dyrt er dels at markedet er begrænset, og dels at det ofte er en pest at sy i de helt små størrelser... det er svært at få kanter og rib osv pænt når det er så småt.

at det er bløde stoffer, bomuld og veloure (staves?)

og der er et lille hul i side sømmen til div. ledninger. jeg vil gerne tage billeder af det Malucca har og sende til dig :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.