Daub deluxe er endelig oppe at køre...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2010

Skouboe

TbCp skriver:

I firefox virker det heller ikke for mig, men i googlechrome kører den fint.
Det er noget fantastisk lækkert tøj.
Jeg er fuldstændig vild i kjolen med de små paddehattehuse....hvis du har mere af den slags stof kunne jeg helt sikkert finde på at bestille noget i det.... mon der kan laves bukser ud af det?

Jeg tror at et par gode posede busker i det stof ville være super flotte - især når divaen er så lang som hun er - så kommer mønstret rigtigt til sin ret.

Jeg har 3 eller 4 rapporter tilbage af det, så der er lidt, og jeg kan muligvis skaffe lidt mere.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2010

Skouboe

idamaria83 skriver:

Hold fast nogle skønne kjoler!!! Det stof der er da bare for fedt altså - men hvorfor har du nu ikke den kjole i str mindre end 92  Lina og Annika ville være for lækre i sådan nogle kjole, men Lina bruger jo str 80...

Idamaria & Michelle

Det er helt bevidst at de ikke er mindre - det er pga. stoffet - og mønstret.

Jeg kan sagtens lave dem mindre, men der er 2 problemer i det. 

Det første er størrelsen på trykket på stoffet - jeg tror det kommer til at se ret amputeret ud hvis jeg laver dem mindre. Jeg kan måske få det fiflet i 86, men det er nok også det mindste. Jeg kan selvfølgeligt sy det i noget andet stof... her kommer #2 ind.

Det andet er længden. Kjolen går til under knæet, og er derfor på ingen måde kravlevenlig... Det er klart en fordel hvis man kan gå, når man har den på.

Jeg har til gengæld nogle kjoler i tankerne der ER kravlevenlige, så ingen grund helt at give op... 

Anmeld

23. april 2010

lion

Jeg kan godt li din forsiden den er dejlig roligt og din tekst er flot skrevet og siger det den skal.

Hvor er det noget flot tøj. Jeg er ret vild med bukserne.

Anmeld

23. april 2010

Ni-ko-li-ne

hvor står str henne og priser??

Anmeld

23. april 2010

Skouboe

ka-ri-na skriver:

hvor står str henne og priser??

Under de enkelte billleder. Jeg har godt set at teksten nogen steder kommer lidt for langt ned - min lokale nørd arbejder på sagen...

Anmeld

23. april 2010

Skouboe

lion skriver:

Jeg kan godt li din forsiden den er dejlig roligt og din tekst er flot skrevet og siger det den skal.

Hvor er det noget flot tøj. Jeg er ret vild med bukserne.

Mange tak

Både velour bukserne model Bøtte og bukserne med smock i taljen er ret populære.

Anmeld

23. april 2010

TbCp

Skouboe skriver:

Jeg tror at et par gode posede busker i det stof ville være super flotte - især når divaen er så lang som hun er - så kommer mønstret rigtigt til sin ret.

Jeg har 3 eller 4 rapporter tilbage af det, så der er lidt, og jeg kan muligvis skaffe lidt mere.

Det kunne være vildt fedt!

Sådan et par vil jeg ihvertfald gerne bestille

Anmeld

23. april 2010

Skouboe

Skal det være denne model:

Eller denne:

og hvilken størrelse?

Prisen er den samme - 199,00 + porto (24 kr. som maxibrev)

Anmeld

23. april 2010

TbCp

Skouboe skriver:

Skal det være denne model:

Eller denne:

og hvilken størrelse?

Prisen er den samme - 199,00 + porto (24 kr. som maxibrev)

Hmmm ja den er svær... den øverste... det er uden stropper ikke? Den går bare langt op....

Hvis det er uden stropper, så skal det være øverste model... ellers den anden.

Og str. må være en 98.

Hvordan med betalingen?

Anmeld

23. april 2010

Skouboe

Begge dele vist her er bukser, mens den med stropper er en buksedragt og derfor går helt op under armene.

Den øverste går ganske rigtigt godt op i taljen - modellen sidder helt fantastisk på børn - især dem med krudt i bagen, netop pga den brede smock syning.

Mht. til betaling er kontooverførsel nok det billigste. Vi kan også tage den via TS hvis du hellere vil det, jeg vil bare helst undgå de 3% i gebyr.

Lad os tage den vil mail

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.