Daub deluxe er endelig oppe at køre...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2010

Karo

Skouboe skriver:

Så er den - ihvertfald af mig - længe ventede side med nogle af mine kreationer oppe at køre..

Indholdet blev noget mindre end regnet med pga. sygdom og "projekt plante hæk", men nu er den i det mindste i luften...

Som lovet får I nyheden først herinde...

www.daub-deluxe.dk

Jeg regner med at lægge bestillingsarbejdet på TS også, når jeg får tid...

ris og ros modtages gerne 

Sikke nogle fantastisk kjoler Pernille. Jeg sidder jo her og savler

Jeg har allerede udset mig et par kjoler. Så når Martin kommer hjem skal han lige ind og kigge, og så håber jeg at han er lige så vilde med dem som jeg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2010

Ida.

Skouboe skriver:

Idamaria & Michelle

Det er helt bevidst at de ikke er mindre - det er pga. stoffet - og mønstret.

Jeg kan sagtens lave dem mindre, men der er 2 problemer i det. 

Det første er størrelsen på trykket på stoffet - jeg tror det kommer til at se ret amputeret ud hvis jeg laver dem mindre. Jeg kan måske få det fiflet i 86, men det er nok også det mindste. Jeg kan selvfølgeligt sy det i noget andet stof... her kommer #2 ind.

Det andet er længden. Kjolen går til under knæet, og er derfor på ingen måde kravlevenlig... Det er klart en fordel hvis man kan gå, når man har den på.

Jeg har til gengæld nogle kjoler i tankerne der ER kravlevenlige, så ingen grund helt at give op... 

Ja det giver jo mening glæder mig til at se de kravlevenlige kjoler!! Er det mon muligt at reservere en kjole med det fine landskab på i str. 92? Vi skal til konfirmation i næste weekend, og Annika har endnu ikke fået tøj til dagen...men den skal lige godkendes af husbonden (og kan det mon nåes overhovedet at få sådan en kjole så hurtigt?)

Anmeld

23. april 2010

Skouboe

idamaria83 skriver:

Ja det giver jo mening glæder mig til at se de kravlevenlige kjoler!! Er det mon muligt at reservere en kjole med det fine landskab på i str. 92? Vi skal til konfirmation i næste weekend, og Annika har endnu ikke fået tøj til dagen...men den skal lige godkendes af husbonden (og kan det mon nåes overhovedet at få sådan en kjole så hurtigt?)

Det kan det sagtens - til begge dele...

Jeg kan sy den i weekenden og sende den mandag eller tirsdag, så burde der være rigeligt tid til at du kan nå det til weekenden.

Du har set at der ligger en under unika i str 92 der er næsten magen til ikke?

Uanset hvad reserverer jeg en rapport af stoffet til dig

- og jeg håber iøvrigt at have noget kravlevenligt klar i næste uge...

Anmeld

23. april 2010

Skouboe

Karo skriver:

Sikke nogle fantastisk kjoler Pernille. Jeg sidder jo her og savler

Jeg har allerede udset mig et par kjoler. Så når Martin kommer hjem skal han lige ind og kigge, og så håber jeg at han er lige så vilde med dem som jeg.

Det lyder dejligt - og jeg sender gerne en pakke kleenex med jeres første ordre

Anmeld

23. april 2010

Ida.

Skouboe skriver:

Det kan det sagtens - til begge dele...

Jeg kan sy den i weekenden og sende den mandag eller tirsdag, så burde der være rigeligt tid til at du kan nå det til weekenden.

Du har set at der ligger en under unika i str 92 der er næsten magen til ikke?

Uanset hvad reserverer jeg en rapport af stoffet til dig

- og jeg håber iøvrigt at have noget kravlevenligt klar i næste uge...

Hvad er forskellen på unikaen og den under bestilling?

Anmeld

23. april 2010

Skouboe

idamaria83 skriver:

Hvad er forskellen på unikaen og den under bestilling?

Ærmerne samt kanten..

Unikaen er med "halværmer" i Broderi Anglaise og er kantet med satinbånd, og bliver bundet med et satinbånd, hvor den der kan bestilles er med fulde ærmer i bomulds bæk og bølge og bomuldskanter..

Anmeld

23. april 2010

Ida.

Skouboe skriver:

Ærmerne samt kanten..

Unikaen er med "halværmer" i Broderi Anglaise og er kantet med satinbånd, og bliver bundet med et satinbånd, hvor den der kan bestilles er med fulde ærmer i bomulds bæk og bølge og bomuldskanter..

Begge kjoler ser for mig ud til at have korte ærmer? Men jeg kunne egentlig godt tænke mig, at den havde lange ærmer tror jeg...

Anmeld

23. april 2010

Skouboe

Begge kjoler ser for mig ud til at have korte ærmer? Men jeg kunne egentlig godt tænke mig, at den havde lange ærmer tror jeg...

Ja, de er begge korte. 

Unikaen har kun en form for ærmer på skulderen - se billede 2

Bestillingsmodellen har ærmer til lige over albuen. (billede 1) Jeg kan sagtens lave dem længere, men du skal være opmærksom på at modellen er åben under ærmerne (se billederne)

Hvis du vil have den helt lukket, skal jeg redesigne modellen, da det betyder at jeg skal ændre halsåbningen også (den nuværende ville ikke fungere) - det vil tage et par dage vil jeg tro...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. april 2010

Ida.

Skouboe skriver:

Ja, de er begge korte. 

Unikaen har kun en form for ærmer på skulderen - se billede 2

Bestillingsmodellen har ærmer til lige over albuen. (billede 1) Jeg kan sagtens lave dem længere, men du skal være opmærksom på at modellen er åben under ærmerne (se billederne)

Hvis du vil have den helt lukket, skal jeg redesigne modellen, da det betyder at jeg skal ændre halsåbningen også (den nuværende ville ikke fungere) - det vil tage et par dage vil jeg tro...

Det øverste billede ligger også under unika - er det en fejl? Jeg har lige vist dem til Pelle, og han er helt vild med den uden ærme så den tror jeg gerne, vi vil købe

Anmeld

23. april 2010

Skouboe

idamaria83 skriver:

Det øverste billede ligger også under unika - er det en fejl? Jeg har lige vist dem til Pelle, og han er helt vild med den uden ærme så den tror jeg gerne, vi vil købe

Nej, det er ikke en fejl, men forskellen er ikke nem at se... den med "almindelige" ærmer er med satinkant og bindebånd istedet for bomuld.

vi er enige om at det er denne ikke?

Den koster 249,00 + 24 kr. i porto (maxibrev)

Smid mig lige en mail på daub.deluxe@gmail.com, så kan vi aftale detaljerne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.